IMAGINE w szeregach IAB Polska

13.07.2018

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza IMAGINE – agencja kreatywna działająca w obszarach: digital, product design, content i wideo.

Projekt bez tytułu

Agencja IMAGINE powstała w 2009 roku w Łodzi, obsługiwała wówczas kampanie digitalowe głównie w sektorze bankowym, a ich wyróżnikiem od samego początku był wysoki poziom kreacji.

Od tamtej pory zespół znacznie się rozrósł, w nowych strukturach IMAGINE funkcjonują działy client service, product design (UX), frontend i kreacja. Agencja ma na swoim koncie projekty (długo i krótkofalowe) dla takich marek, jak: Orange, PZPN, Mitsubishi Motors, Bank Pocztowy, Getin Bank, BIK, startup BookMee, EnveloBank, mBank, Asus, Nest Bank, Idemia, ESA (Europejska Stacja Kosmiczna), startup Shumee, Allianz, Fundacja JiM.

Dołączenie do IAB to dla nas ciekawe poszerzenie horyzontów i okazja do zawarcia nowych znajomości. Rynek digital rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie, z drugiej strony jest jeszcze wiele do zrobienia w obszarze edukacji czy pracy nad dobrymi praktykami. IAB od lat pracuje z sukcesem nad standardami w tej branży. Myślę, że tu jest pole do popisu dla naszego zespołu. Fajnie, że będziemy mogli się uzupełniać z tym zakresie

– mówi Filip Iwański, CEO w IMAGINE.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.