IBM Polska w szeregach IAB Polska

23.02.2018

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączył IBM.

IBM – jedyny koncern informatyczny na świecie o ponad 100-letniej tradycji, obecny w Polsce od ponad 25 lat. Obecnie na świecie zatrudnia 380 tys. osób w ponad 170 krajach, zajmujących się głównie usługami doradczymi i informatycznymi oraz tworzeniem oprogramowania. W ubiegłym roku IBM zarejestrował ponad 8 tysięcy nowych rozwiązań patentowych i od 24 lat jest światowym liderem w tej dziedzinie.

Bazując na projektach wykorzystujących zaawansowaną analitykę biznesową i pierwsze systemy poznawcze, m.in. IBM Watson, IBM powołał pierwszy na rynku dział usług biznesowych, koncentrujący się na wdrażaniu rozwiązań kognitywnych.

Na polskim rynku IBM działa od 1991 roku. Główna siedziba firmy mieści się w Warszawie, a oddziały, między innymi, w Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Gdańsku. Firma posiada w Polsce również szereg specjalistycznych centrów, takich jak Centrum Dostarczania Usług i Centrum Bezpieczeństwa IBM X-Force Command Center we Wrocławiu, Centrum Dostarczania Usług w Katowicach, Laboratorium Oprogramowania i Centrum Usług Finansowo-Księgowych w Krakowie. IBM Polska zapewnia pełną ofertę usług doradczych oraz produktów potrzebnych w budowaniu innowacyjnych rozwiązań zarówno dla dużych przedsiębiorstw, administracji państwowej, jak i dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Transformacja cyfrowa w biznesie trwa od dawna, a IBM uczestniczy w niej od samego początku, wprowadzając zmiany nie tylko we własnej strategii, ale przede wszystkim, pomagając klientom w ich transformacji. Rola marketingu nabiera coraz większego znaczenia, a technologia stała się nieodłącznym jej elementem. Współpracując z IAB chcemy dzielić się naszą wiedzą i brać czynny udział w wyznaczaniu kierunków rozwoju funkcji Marketingu opartej na głębokiej wiedzy merytorycznej i zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych

- Kamilla Giedrojć, Strategy, Marketing & Communications Leader, Poland and Baltics, IBM Polska

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.