IAB Polska uruchamia konsultacje projektu Kodeksu RODO

08/08/2018
Pobierz projekt kodeksu postępowania i dobrych praktyk w zakresie przetwarzania danych osobowych w branży reklamy internetowej.

http://divi.grudzio7.pro-linuxpl.com/wp-content/uploads/2018/08/1044-470-x-307.png

Zespół Roboczy RODO w IAB Polska sfinalizował ponad roczne prace nad projektem kodeksu postępowania i dobrych praktyk w zakresie przetwarzania danych osobowych w branży reklamy internetowej.

 

Mamy nadzieję, że kodeks pomoże naszym firmom sprawnie nawigować w meandrach RODO i wyznaczy wysokie standardy działania związane z ochroną danych osobowych użytkowników. Stosowanie kodeksu postępowania stanowić będzie potwierdzenie wywiązywania się z obowiązków nałożonych w przepisach RODO na administratorów danych oraz podmioty przetwarzające, które działają w sektorze reklamy internetowej.

Kodeks IAB Polska stanowi kodeks postępowania, o którym mowa w art. 40 rozporządzenia RODO. Zgodnie z motywem 99 RODO projekty kodeksów branżowych powinny zostać skonsultowane przed zatwierdzeniem ich przez właściwy organ ochrony danych osobowych (UODO). Dlatego też wszystkich zainteresowanych wyrażeniem swojej opinii serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w konsultacjach.

Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem i przekazywania nam swoich spostrzeżeń i uwag, najlepiej korzystając z tego FORMULARZA na adres konsultacje@iab.org.pl do dnia 31.08.2018.

POBIERZ PROJEKT KODEKSU RODO

Czytaj także

Patronat IAB Polska: E-commerce Trends Summit 2025

Patronat IAB Polska: E-commerce Trends Summit 2025

Czy social selling to zagrożenie dla Twojego e-commerce czy może jednak szansa na większe zyski? Jak AI i automatyzacja zmieniają doświadczenia zakupowe klientów? Czy właśnie widzimy koniec Google Search? Na te pytania poznamy odpowiedzi już 30 września 2025 r. na konferencji E-commerce Trends Summit 2025, nad którym IAB Polska objął patronat honorowy.