IAB Polska członkiem IAB TechLab

22.03.2018

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska został członkiem IAB Technology Laboratory – niezależnego, międzynarodowego konsorcjum badawczo-rozwojowego, którego zadaniem jest tworzenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych i wspieranie firm we wdrażaniu globalnych standardów branżowych. Członkostwo wzmacnia kompetencje IAB Polska jako organizacji reprezentującej branżę interaktywną, daje jednocześnie ekspertom Związku szerokie możliwości współtworzenia światowych standardów i bezpośredniego dostępu do unikalnego know-how.

IAB Polska dołączył w połowie marca br. do IAB Tech Lab – elitarnego grona wydawców, firm technologicznych, agencji, marketerów i innych podmiotów stanowiących trzon branży marketingu interaktywnego na świecie. Tworzenie w ramach organizacji globalnych standardów, zaawansowanych rozwiązań i narzędzi techIAB_Member_Seal_Black_RGBnologicznych oraz pomoc firmom we wdrażaniu ich służy rozwojowi całego sektora on line. Celem IAB Tech Lab jest jednocześnie zmniejszanie ryzyk związanych z łańcuchem dostaw usług reklamowych i marketingowych.

Członkostwo w IAB Tech Lab daje dostęp do gigantycznego know-how oraz wiele unikalnych możliwości aktywnego i jakże ambitnego udziału w pracach tej międzynarodowej organizacji, tym samym współtworzenia nowatorskich projektów i standardów

– komentuje Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska

Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska już wyrazili gotowość aktywnego włączenia się w prace grup roboczych IAB Tech Lab.

IAB Tech Lab istnieje od 2014 roku, ma siedzibę w Nowym Jorku z biurem w San Francisco. Jest zarządzana przez niezależną Radę Dyrektorów. Założycielami IAB Tech Lab są AppNexus, Google, Hearst Magazines Digital Media, PubMatic, Tremor Video, Yahoo i Yahoo! JAPONIA.

Więcej na temat aktywności i wdrażanych projektów IAB Tech Lab: https://iabtechlab.com/