Patronat IAB: Tour de e-commerce

18.05.2018

Popularność zakupów internetowych z roku na rok rośnie, dlatego warto poszerzać wiedzę na temat skutecznej sprzedaży. Pracujący w e-commerce mogą rozwinąć swoje umiejętności uczestnicząc w Tour de e-commerce w dniach 11-15 czerwca br. w pięciu miastach w Polsce. IAB Polska jest patronem wydarzenia.

grafika_teks4Tour de e-commerce to nowa inicjatywa ekspertów z sześciu firm: FreshMail, Content House, SMSAPI, Landingi, DevaGroup i Shoper, którzy postanowili przez pięć dni podróżować od miasta do miasta i dzielić się wiedzą na temat wykorzystywania dostępnych narzędzi w celu zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym. Jak prowadzić działania promocyjne, by skutecznie trafić do odbiorców? O swoich doświadczeniach opowiedzą specjaliści, którzy dzieląc się swoimi doświadczeniami, zdradzą klucz do sukcesu.

W dobie licznych kanałów informacyjnych i wszechobecnych reklam, sprzedaż wymaga inteligentnych i dopasowanych do adresata rozwiązań. Trafienie do odpowiedniej grupy odbiorców, wzbudzanie zainteresowania klientów i prosty, przejrzysty przekaz to podstawowe umiejętności skutecznego marketera. Efektywna kampania marketingowa to zaoszczędzony czas i pieniądze – dowiedz się, jak wpływać na potencjalnych klientów i zachęcić odbiorców do pożądanych reakcji!

Na spotkaniach dowiesz się między innymi:

  • jak zwiększyć ruch na stronie internetowej;
  • jak generować leady i sprzedaż za pomocą różnych kanałów;
  • jak mądrze w te kanały inwestować.

Trasa Tour de e-commerce przebiegać będzie przez następujące miasta:

  • Kraków – 11.06
  • Warszawa – 12.06
  • Gdańsk – 13.06
  • Poznań – 14.06
  • Wrocław – 15.06

Jeśli zaczynasz przygodę z e-commerce, pokażemy Ci, jak działać sprawnie i efektywnie. Jeżeli działasz w tej branży od lat, poznasz wiele nowych, skutecznych pomysłów i technik.

Zajrzyj na stronę wydarzenia i wybierz interesujące Cię miasto: https://freshmail.pl/tour-de-e-commerce