H2H.tech wstępuje do IAB Polska

31.08.2017

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza H2H.tech, firma specjalizująca się w rozwiązaniach technologicznych wpierających marketing oraz sprzedaż.

H2H.tech specjalizuje się we wdrażaniu rozwiązań technologicznych wpierających marketing oraz sprzedaż (MarTech). Kluczowe kompetencje H2H.tech obejmują doradztwo oraz wdrożenia rozwiązań w zakresie CRM, programów lojalnościowych oraz partnerskich, marketingu baz danych oraz CX\UX. Firma pracuje dla największych firm międzynarodowych oraz liderów branżowych z Polski m. in. Amica, L’Oréal, ATLAS, Volkswagen Group Polska, Costa Coffee, PEPCO.

Pragniemy wnieść do IAB nasza wiedzę w obszarze data-driven marketingu oraz zaawansowanej analizy Big Data, które wytyczają przyszłość branży reklamowej we współczesnym świecie. Dopełnieniem naszych dotychczasowych działań w tych obszarach jest współpraca w ramach grup roboczych Związku i możliwość aktywnej dyskusji o potrzebach rynku. Wspólnie z IAB chcemy wytyczać standardy jakości i kształtować rynek usług internetowych w Polsce

– mówi Marcin Rzeczkowski, Digital Development Director, H2H.tech

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 200 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.