Grupa RMF w szeregach firm członkowskich IAB Polska.

09.05.2018

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła Grupa RMF.

Spółka Grupa RMF powstała w 1997 roku jako Broker FM. Pod obecną nazwą funkcjonuje od roku 2009. Podstawowym przedmiotem działalności spółki jest sprzedaż czasu reklamowego w stacjach radiowych RMF FM, RMF Classic i RMF MAXXX oraz powierzchni reklamowej  w serwisach internetowych grupy.  Grupa RMF funkcjonuje w strukturach Bauer Media Group – holdingu prowadzącego działalność w segmentach: wydawniczym, poligraficznym, radiowym i internetowym.

Grupa RMF jest bardzo aktywna w internecie, rozwija swoje wortale, serwisy i aplikacje, a także oferuje Klientom coraz więcej możliwości komercyjnej obecności. Uczestnictwo w pracach IAB Polska pozwoli nam doskonalić naszą ofertę zarówno od strony kontentowej, jak i badawczej czy handlowej

- mówi Mariusz Gołda, Dyrektor Marketingu Grupy RMF

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.