Gameset dołącza do grona IAB Polska

30.11.2017

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła pierwsza w Polsce agencja marketingu gamingowego.

Gameset to pierwsza w Polsce agencja marketingu gamingowego. Zajmuje się łączeniem marek ze społecznościami graczy, zarówno firm z branży gier (drużyny esportowe, wydawcy i dystrybutorzy, producenci sprzętu), jak i marek nieendemicznych (FMCG, usługi). Oferuje kompleksowe usługi agencyjne i consultingowe (strategia, kreacja, realizacja), a także pośredniczy w negocjacjach pomiędzy markami a firmami z branży gier. Zespół tworzą doświadczeni managerowie z sieciowych agencji i domów mediowych.

Branża gier potrzebuje reklamy. I to w trzech aspektach. Po pierwsze – rynek gier przeżywa wzrastające zagęszczenie i twórcy gier wiedzą już, że muszą się reklamować, by osiągnąć sukces. Po drugie – esport budzi coraz większe emocje i zaangażowanie, ale wymaga profesjonalizacji, regulacji i przeniesienia standardów z marketingu sportowego. Po trzecie – duże marki (w końcu!) dostrzegają w gamingu filar kultury, w ramach którego muszą funkcjonować chcąc dotrzeć do pokolenia adblocków. W każdej z tych sfer wymagane jest stworzenie standardów i potrzebna współpraca środowiska w celu maksymalizacji korzyści zaangażowanych stron. Dlatego z dumą przystępujemy do IAB, które dostrzegło wszystkie te wyzwania już jakiś czas temu. Mamy wiele do zrobienia!

– mówi Maciej Skrzypczak, Prezes Agencji, Gameset

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.