Dwie agencje zrzeszone w IAB Polska nagrodzone w European Search Awards 2019

06/25/2019
20 czerwca br. w Budapeszcie odbyła się uroczysta gala w rozdania European Search Awards 2019 – najważniejszych, europejskich nagród przyznawanych za działania w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing.

20 czerwca br. w Budapeszcie odbyła się uroczysta gala w rozdania European Search Awards 2019 – najważniejszych, europejskich nagród przyznawanych za działania w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing.

Jury złożone z ekspertów branży, już po raz ósmy wybrało najlepszych spośród setek zgłoszeń podzielonych na kilkadziesiąt kategorii. Aż 39 nominacji należało do agencji z Polski, co daje nam 13% wszystkich nominacji i drugie miejsce w rankingu narodowym, zaraz po Wielkiej Brytanii.

Nagrody otrzymały dwie agencje zrzeszone w IAB Polska :

  • Bluerank – dwie nagrody za:

– kampanię „Better Togheter” w kategorii „BEST PAN EUROPEAN CAMPAIGN”, dla Mascus International;
– strategię data driven dla Mall.pl, w kategorii „BEST USE OF SEARCH – RETAIL”.

  • Up&More – tytuł najlepszej kampanii „Google Ad(Vantage)” w kategorii „BEST USE OF SEARCH – REAL ESTATE & PROPERTY”, dla Vantage Development;

oraz agencja Harbingers za najlepsze wyniki w kategorii „BEST USE OF SEARCH – THIRD SECTOR”, za kampanię „All Omnichannel Aboard!” dla Szlachetnej Paczki.

Zwycięzcom serdecznie gratulujemy!

Pełna lista zwycięzców dostępna jest pod LINKIEM.

Czytaj także

Krok po kroku przez przetargi z influencerami

Krok po kroku przez przetargi z influencerami

Zapraszamy do lektury najnowszej publikacji Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska. To kolejna część dobrych praktyk z zakresu influencer marketingu, którą przygotowali najlepsi eksperci z branży. Tym razem dzielą się oni wiedzą na temat tego, jak krok po kroku prowadzic przetargi z influencerami. 

Patronat IAB Polska: Konferencja Ochrona danych osobowych 2018-2024. Wyzwania w cyfrowej rzeczywistości.

Patronat IAB Polska: Konferencja Ochrona danych osobowych 2018-2024. Wyzwania w cyfrowej rzeczywistości.

22 maja o godz. 9:30 odbędzie się konferencja online pt. „Ochrona danych osobowych 2018-2024. Wyzwania w cyfrowej rzeczywistości”, zorganizowana z okazji 6. rocznicy obowiązywania RODO w Polsce. Udział w wydarzeniu jest otwarty oraz bezpłatny. Organizatorem konferencji jest Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych sp.k a IAB Polska objął patronat honorowy nad wydarzeniem.