Druga edycja konferencji Polzak Marketing 2018

09.05.2018

Polzak-2018-1200x600Wyjątkowe spotkanie trzech światów – marketing, agencje i zakupy odbędzie się 13. czerwca br. w Warszawie.

Uczestnicy konferencji Polzak Marketing 2018 będą rozmawiać o tym, jak mierzyć efektywność komunikacji w mediach społecznościowych, czym jest Brand Content i jak może wspierać tradycyjne narzędzia komunikacji oraz jak definiować cele kampanii marketingowych i ustalać kryteria ich realizacji dla agencji.

Na konferencji będą też poruszane tematy związane z wynikami Dialogu Branżowego, w którym IAB Polska bierze aktywny udział. Jego celem jest stworzenie platformy wymiany wiedzy oraz ustalenie najlepszych standardów współpracy i narzędzi przetargowych w ośmiu kategoriach marketingowych (full service, digital, eventy, PR, produkcja filmów reklamowych, incentive travel, branding, media), mając na uwadze równość i partnerstwo biznesowe stron oraz najwyższą możliwą efektywność w zakupach marketingowych.

Więcej: http://www.dobryprzetarg.com.pl/konferencja/o-konferencji.html.