Do grona firm członkowskich przystąpiła firma SKIVAK

05/10/2019
Do grona firm członkowskich przystąpiła firma SKIVAK. Skivak to niezależna agencja kreatywna, tworząca niesieciową strukturę na 5 europejskich rynkach. Specjalizujemy się w budowaniu strategii komunikacji, które wykorzystują rozwiązania z pogranicza mediów tradycyjnych i digitalu. W ostatnich latach intensywnie rozwijamy zarówno ofertę, jak i oddziały zagraniczne. Wiąże się to z rozwojem kompetencji i rozbudową zespołów, zatem […]

Do grona firm członkowskich przystąpiła firma SKIVAK.

Skivak to niezależna agencja kreatywna, tworząca niesieciową strukturę na 5 europejskich rynkach. Specjalizujemy się w budowaniu strategii komunikacji, które wykorzystują rozwiązania z pogranicza mediów tradycyjnych i digitalu.

W ostatnich latach intensywnie rozwijamy zarówno ofertę, jak i oddziały zagraniczne. Wiąże się to z rozwojem kompetencji i rozbudową zespołów, zatem dołączenie do IAB i korzystanie
z narzędzi, które oferuje, jest dla nas naturalnym kierunkiem rozwoju.

– mówi Joanna Świdecka, New Business Manager.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.

Patronat IAB Polska: Konferencja WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol. 4 już 10 kwietnia

Patronat IAB Polska: Konferencja WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol. 4 już 10 kwietnia

WE!RE Fantasy organizuje czwartą już edycję konferencji online WE!RE Influencers & Gamers Marketing Talks poświęconej influencer marketingowi i gamingowi. Wydarzenie skupi się na trendach, które wyraźnie zarysowały się w pierwszym kwartale 2024 roku i stanowią mocny fundament predykcji, na których warto opierać strategie marketingowe i komunikacyjne.