Do grona firm członkowskich przystąpiła agencja Brand Extension

05/17/2019
Do grona firm członkowskich przystąpiła firma agencja Brand Extension.

Do grona firm członkowskich przystąpiła firma agencja Brand Extension.

Brand Extension to niezależna agencja mediowa wyspecjalizowana w tworzeniu strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej 360° oraz planowaniu i zakupie każdego rodzaju mediów. Połączenie tych dwóch funkcji sprawia, że posiadają wyjątkowe zrozumienie perspektywy Klienta i świadomość jego oczekiwań oraz kompetencje i środki do ich realizacji.

“Bardzo cieszymy się że staliśmy się częścią społeczności IAB Polska.
Zależy nam na stałym rozwoju i rozszerzaniu naszych kompetencji, członkostwo w IAB Polska jest gwarancją budowy solidnego fundamentu wiedzy, wymiany doświadczeń oraz budowania know how, mającego realny wpływ na kształt naszego rynku.
Wierzymy, że obecność Brand Extension w strukturach IAB Polska będzie kolejnym wartościowym etapem rozwoju oraz wyznaczaniem nowych standardów i wysokiej jakości usług, nie tylko dla naszej firmy, ale i dla całego na rynku reklamy. Łączą nas te same wartości.

Dołączając do IAB Polska i stale inwestując w rozwój Brand Extension, chcemy dostarczać naszym Klientom najwyższą jakość usług, zgodną z obowiązującymi trendami jednocześnie nie zapominając o konsumentach. Takie działanie wymaga ciągłego doskonalenia swoich umiejętności, a dzięki wspólnej pracy w ramach IAB Polska jest to możliwe do osiągnięcia.”

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.