Darmowe szkolenie DIMAQ INTRO

02/25/2019
Już 5 marca odbędzie się darmowe szkolenie, dla wszystkich zainteresowanych certyfikatem DIMAQ i poszerzaniem wiedzy z zakresu marketingu internetowego

Już 5 marca w Hub Hub w Warszawie odbędzie się DIMAQ INTRO – darmowe szkolenie, dla wszystkich zainteresowanych certyfikatem DIMAQ i poszerzaniem wiedzy z zakresu marketingu internetowego. DIMAQ jest partnerem wydarzenia.

Szkolenie zostanie poprowadzone przez akredytowany przez IAB zespół trenerski DIMAQ z Digital Resolution w składzie: Anna Elwart (Managing Director) oraz Wojtek Starzewski (Digital Manager).

AGENDA:

Czym jest DIMAQ?

  1. Dlaczego warto posiadać certyfikat?
  2. Jaki zakres wiedzy trzeba mieć do przystąpienia do egzaminu?
  3. Jak wygląda egzamin?
  4. Jak się do niego przygotować?
  5. Skąd czerpać wiedzę?
  6. Jakie pytania są zadawane podczas egzaminu?
  7. Jakie są koszty i wymagania związane z certyfikacją?
  8. Na koniec podzielimy się z Wami pytaniami próbnymi.

Rezerwacja miejsc dostępna na stronie: https://dimaqintro.evenea.pl

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.