Criteo w szeregach IAB Polska

11.12.2018

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Criteo – ogólnodostępna platforma reklamowa.

criteo 470Criteo to ekosystemem, który już od 10 lat wspiera neutralność oraz przejrzystość obecnie dla ponad 19000 klientów. Ponad 2700 pracowników Criteo współpracuje z tysiącami wydawców na całym świecie aby dostarczyć satysfakcjonujące rezultaty ze sprzedaży online na przestrzeni różnych kanałów i przeglądarek. Dzięki swojej technologii Criteo jest w stanie wspierać firmy o różnych rozmiarach i potencjale, aby pomóc im lepiej poznać i zaspokoić potrzeby swoich klientów.

Zachowanie konsumenta w sieci wciąż ewoluuje. Klienci korzystają z coraz szerszego wachlarza mediów społecznościowych i technologii, a ich ścieżki zakupowe są coraz dłuższe. Z kolei biznesy online, aby zyskać popularność potrzebują skutecznej strategii oraz narzędzi reklamowych pozwalających na wybicie się ponad konkurencję. Criteo jest firmą technologiczną, która to umożliwia. Aktualnie prowadzimy ponad 19 000 kampanii na całym świecie, a w Polsce jesteśmy obecni od 5 lat i prowadzimy ponad 500 kampanii dla szerokiego grona klientów. Nasze narzędzie pozwala na pozyskiwanie nowego, wysoko sprofilowanego ruchu i na skuteczne konwertowanie użytkowników, którzy już odwiedzili stronę lub aplikację. Dołączając do IAB Polska chcemy wesprzeć rozwój marketingu eCommerce w Polsce oraz dzielić się wiedzą na jego temat.

- komentuje Magdalena Tatarczewska, Lider zespołu sprzedaży na rynek Polski.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.