Clos Brothers dołącza do IAB Polska

05.01.2018

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Clos Brothers-  agencja reklamowa specjalizująca się w tworzeniu komunikacji łączącej on- i offline.close brothers1

Agencja Clos Brothers powstała w 2002 roku jako butik kreatywny i od tej pory buduje kompetencje wraz z rozwojem technologii cyfrowych, nieustannie poszukując nowych rozwiązań marketingowych i multimedialnych. Na swoim koncie ma projekty zrealizowane dla takich marek jak Toyota, PZU, Cyfrowy Polsat, Allianz Direct, AXA, Iwostin, NASK, WWF, a także nagradzane wystawy multimedialne w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, Muzeum Narodowym, Śląskim, Powstań Śląskich czy ECS.

Rozwój technologii cyfrowych powoduje, że komunikacja online zmienia się szybciej niż kiedykolwiek dotąd.  Aktywne uczestnictwo w IAB daje szansę nie tylko bieżącej obserwacji zmian i weryfikacji trendów, ale ich współtworzenia i wytyczania standardów i dobrych praktyk.  Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w wymianie wiedzy i doświadczeń w gronie najlepszych przedstawicieli branży internetowej.

- Marcin Kopeć – Partner Zarządzający Clos Brothers SA

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.