Akredytacja DIMAQ: Tour de e-commerce

31.10.2018

Z roku na rok coraz więcej polskich internautów kupuje w sieci – wynika z badania przeprowadzonego przez Gemius. Całodobowa dostępność e-sklepów, wygoda czy niższe ceny od tych w sklepach stacjonarnych to tylko kilka z przyczyn, z których Polacy pokochali zakupy online . Kolejna szansa na zwiększenie swojej wiedzy nadchodzi wielkimi krokami. Już niebawem kolejna edycja Tour de e-commerce! Wydarzenie objęliśmy patronatem IAB Polska oraz akredytacją DIMAQ.

Akredytacja DIMAQ oznacza, że posiadacze certyfikatów za udział otrzymują punkty recertyfikacyjne. Więcej informacji TUTAJ.FB cover profile

Tour de e-commerce to wspólna inicjatywa ekspertów z firm zajmujących się marketingiem internetowym: FreshMaila, Landingów, Shopera, SMSAPI, Webankiety.pl, CallPage i Semahead, którzy razem ruszają w podróż do pięciu polskich miast. Ich misją jest przekazanie wiedzy o tym, jak efektywnie prowadzić działania promocyjne, komunikować się z odbiorcami i zwiększyć sprzedaż w Twoim e-sklepie. Na szkoleniach dowiesz się między innymi:

  • jakie są etapy budowania kampanii, które mają na celu zmaksymalizować sprzedaż w Black Friday i Cyber Monday;
  • skąd czerpać wiedzę o preferencjach zakupowych klientów i ich potrzebach oraz jak często badać opinię klientów;
  • jak optymalizować kampanie email marketingowe, aby ich konwersja była jeszcze wyższa;
  • jak zaplanować działania marketingowe Twojego sklepu internetowego.

Trasa Tour de e-commerce przebiegać będzie przez następujące miasta:

  • Kraków – 19.11
  • Warszawa – 20.11
  • Gdańsk – 21.11
  • Poznań – 22.11
  • Wrocław – 23.11

Zapraszamy. Więcej informacji tu: freshmail.pl/tour-de-e-commerce.