Akredytacja DIMAQ: Mobile Trends Conference & Awards

01/30/2019
Tylko niecałe dwa miesiące pozostały do do największej w Polsce konferencji dedykowanej wykorzystaniu kanału mobile w biznesie! Już 7-8 marca w Krakowie odbędzie się ósma edycja konferencji Mobile Trends Conference & Awards. Sześć bloków tematycznych, merytoryczne prelekcje, najlepsi eksperci, panele dyskusyjne, quiz wiedzy o mobile, networking oraz prestiżowa gala czekają na wszystkich uczestników wydarzenia. Wydarzenie objęte […]

Tylko niecałe dwa miesiące pozostały do do największej w Polsce konferencji dedykowanej wykorzystaniu kanału mobile w biznesie! Już 7-8 marca w Krakowie odbędzie się ósma edycja konferencji Mobile Trends Conference & Awards. Sześć bloków tematycznych, merytoryczne prelekcje, najlepsi eksperci, panele dyskusyjne, quiz wiedzy o mobile, networking oraz prestiżowa gala czekają na wszystkich uczestników wydarzenia. Wydarzenie objęte jest Akredytacją DIMAQ.

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ). Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej z rabatem w wysokości 15%. Aby uzyskać kod zniżkowy, należy wysłać maila na adres: dimaq@iab.org.pl.

Jako uczestnik spędzisz 2 dni konferencji w samym sercu krakowskiego Kazimierza w Starej Zajezdni Kraków by DeSilva. Miejsce to łączy tradycję z nowoczesnością i zachwyca swoim wnętrzem. Co jeszcze na Ciebie czeka? Wysłuchasz ponad 20 merytorycznych prelekcji i case studies przygotowanych przez praktyków, którzy na co dzień zajmują się najnowszymi rozwiązaniami w branży, weźmiesz udział w wyjątkowym networkingu oraz poznasz najlepsze projekty i aplikacje 2018 roku podczas Mobile Trends Awards.

Ogłoszono już pierwszych prelegentów #MTC2019

Podczas konferencji spotkasz znanych ekspertów z Polski oraz gości z zagranicy. Tematyka została podzielona na następujące bloki: Trendy MOBILE 2019, Pokolenie Z, Projektowanie / UX / design, Interfaces of the future, M-commerce oraz Case studies. Dzięki temu każdy z uczestników bez trudu odnajdzie coś dla siebie.

Kogo usłyszysz?

  • Podczas bloku dotyczącego projektowania obecny będzie designer Paweł Dunia wraz z Anną Kędzierską z Artegence, którzy poruszą kwestię user experience z perspektywy osób leworęcznych, często pomijanych na etapie badania użyteczności i wygody tworzonych rozwiązań.
  • Filip Makowiecki, UX Writer z e-point, opowie z kolei o wyzwaniu, jakim jest PWA dla UX, UI oraz contentu i podzieli się swoimi wskazówkami w tym zakresie.
  • Igor Farafanow z firmy Uxeria wytłumaczy natomiast, kim są według niego szarlatani UX.
  • Aż z San Francisco przylatuje Jenny Gove z Google, aby opowiedzieć jaką rolę odgrywa UX w transformacji technologicznej.
  • O pokoleniu Z, które zdobywa coraz większą wartość w biznesie opowie m. in. Krzysztof Marzec z DevaGroup w kontekście SEO i Google Ads oraz Ernerst Jakubowski. Senior Mobile Developer z Mobtera wskaże najbardziej skuteczne techniki docierania do młodych ludzi żyjących w świecie mobile niemal od urodzenia.
  • Poruszona zostanie również kwestia vertical influencers. O tym, jak odnaleźć się w mobilnej wideo-rzeczywistości młodego pokolenia opowiedzą Kamil Bolek z LifeTube oraz Bartek Sibiga z DDOB.
  • W kolejnym bloku poświęconym interfejsom wystąpi m. in. Tomasz Woźniak, prezes Future Mind oraz Konrad Dziejarski i Łukasz Łojewski z Efigence. Poruszą zagadnienia związane z asystentami głosowymi, automatyzacją i obsługą głosową smartfonów, czyli kolejnym trendzie jaki zdobywa rosnącą popularność na świecie.
  • Podczas bloku m-commerce poznacie historię aplikacji takich marek jak: Empik (Bartłomiej Sobczak) czy KFC (Łukasz Kowalski z Flying Bisons).
  • Konferencję rozpocznie Monika Mikowska z Mobee Dicka, która opowie o obecnych trendach mobile.
  • Case study wygłoszą eksperci z firm: iTaxi.pl (Katarzyna Małecka), Grupa WM (Marek Michalski), Grupa Radiowa Agory (Roch Kudła) i inni.

Jeśli jesteście ciekawi „co ma apka do kurczaka”, jak połączyć wymagania użytkowników oraz biznesu w zgrabny projekt lub jak robić radio na ekranie telefonu, nie może Was zabraknąć 7 i 8 marca w Krakowie!

Sprawdź koniecznie cały program na stronie https://2019.mobiletrends.pl/program.

Czytaj także

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.

Patronat IAB Polska: Konferencja WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol. 4 już 10 kwietnia

Patronat IAB Polska: Konferencja WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol. 4 już 10 kwietnia

WE!RE Fantasy organizuje czwartą już edycję konferencji online WE!RE Influencers & Gamers Marketing Talks poświęconej influencer marketingowi i gamingowi. Wydarzenie skupi się na trendach, które wyraźnie zarysowały się w pierwszym kwartale 2024 roku i stanowią mocny fundament predykcji, na których warto opierać strategie marketingowe i komunikacyjne.