Akredytacja DIMAQ: Łódź Jungle Web 2018

12.04.2018

VII edycja jedynej w Polsce konferencji marketingowej odbywającej się w dżungli, będzie miała miejsce w dniach 19-20 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ.

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ –certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ).

Każdego roku Łódź Jungle Web odwiedzają tłumy studentów oraz osób pracujących w branży, aby doświadczyć niepowtarzalnej atmosfery połączonej z praktyczną wiedzą przekazywaną w atrakcyjny sposób.

Łódź Jungle Web to dwudniowa konferencja związana z digital marketingiem, marketingiem internetowym, nowymi technologiami oraz innowacjami w biznesie. W tym roku organizowana jest już po raz VII przez SKN MarkeTEAM, studenckie koło naukowe, skupiające studentów Wydziału Zarządzania UŁ, chcących pogłębić swoją wiedzę o marketingu oraz zdobyć cenne doświadczenie.

Podczas tegorocznej odsłony konferencji będziemy poruszać się wśród gąszczu bardzo zróżnicowanych tematów związanych m.in. z Marketing Automation, Social Media, Growth Hacking Marketing, E-mail Marketing, Influencer Marketing czy Digital Nomadyzm.

Dzień #1: Marketingowa dżungla informacji

Pierwszego dnia konferencji organizatorzy zapraszają uczestników do wysłuchania 15 prelekcji. Przewodnicy po tegorocznej dżungli to m.in.: Michał Sadowski (CEO Brand 24), Szymon Bukowicz (Hitspot Media), Cezary Stacewicz (Incredigital)

Dzień #2: Jak przebrnąć przez dżunglę nowych technologii?

Podczas drugiego dnia konferencji odbywać się będą warsztaty. Przygotowane zostały zróżnicowane tematycznie spotkania, które poruszą wiele istotnych aspektów związanych z marketingiem.

  • „AdWords WIWISEKCJA – wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Google AdWords, ale boicie się zapytać”
  • „Marki, a nie lajki, czyli dlaczego warto inwestować na Facebooku w działania komunikacyjne budujące siłę naszego brandu?”
  • „Wiesz, co o Tobie mówią w Internetowej dżungli? Praktyczne wykorzystanie monitoringu Internetu.”
  • „Jak pozyskiwać lokalnych klientów z Internetu? Poznaj sekret wizytówek Google”

Wymienione wyżej tematy to tylko niektóre spośród tych, które zostaną poruszone podczas drugiego dnia wydarzenia. Wszystkie warsztaty zostały zaprojektowane w ten sposób, aby umożliwić uczestnikom zdobycie jak najszerszej wiedzy marketingowej oraz pokazać możliwości wykorzystywania najnowszych trendów obecnych na rynku.

Wstęp na prelekcje jest bezpłatny. Kosz uczestnictwa w warsztatach to 25 zł. Wydarzenie odbywa się na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 22/26 w Łodzi.

Więcej informacji oraz zapisy na wydarzenie na stronie www.jungleweb.pl