Akredytacja DIMAQ: Ecommerce Standard

12.09.2018

Już 25-26 września w Warszawie odbędzie się XIII edycja E-commerce Standard. To ponad 25 prelegentów, kilkanaście prezentacji, 5 warsztatów, impreza wieczorna i drukowana wersja raportu E-commerce Standard. Wydarzenie objęte jest Akredytacją DIMAQ.

ecom 470Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ). Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej z rabatem w wysokości 15%. Aby uzyskać kod zniżkowy, należy wysłać maila na adres: dimaq@iab.org.pl.

Program E-commerce Standard zbudowany jest na konkretnych przykładach i doświadczeniach praktyków, m.in. z Plus, Bakalland, Grupa Tubądzin, Inter Cars, PKO BP, Orange Polska, Domodi.pl, Restaurantweek.pl i inni. W programie dużo o nowościach i trendach z zakresu e-commerce w B2B, m-commerce, strategii omnichanel, analityce i personalizacji komunikacji, a także nowoczesnych formach płatności.

Pierwszy dzień to przede wszystkim kilkanaście case studies, niepodważalną wartość drugiego dnia stanowią natomiast interaktywne warsztaty (uczestnicy wybierają spośród 5 tematów), gdzie pod okiem ekspertów będą ćwiczyć zdobytą wiedzę i analizować własne przykłady.

W programie m.in.:

  • CASE STUDY: Personalizacja oferty, czyli skuteczny system rekomendacji w środowisku wielokanałowym. Adam Skręt, Dyrektor Rozwoju Online, Orange Polska
  • CASE STUDY: Epidemia ślepoty reklamowej i dochodowość klientów cyfrowych. Adam Miziołek,Dyrektor Biura Sprzedaży Mobilnej i Online, PKO BP
  • CASE STUDY: Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu? Rafał Cheliński, Kierownik Działu Kanałów Samoobsługowych, Polkomtel Sp. z o.o.
  • CASE STUDY: Jak zbudować e-commerce w B2B i osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki online? Jolanta Gałązka, Dyrektor logistyki, Grupa Tubądzin
  • CASE STUDY: Komunikacja i zamykanie sprzedaży w B2B. Jacek Popko, Chief of Consulting, RST Software Masters / Founder Usability LAB Monika Stelmach, Lider Komunikacji ds. Rynków Zagranicznych, Trans.eu Group
  • CASE STUDY: Najważniejsze wyzwania sprzedaży w mobile – jak sobie z nimi radzić? Maciej Ziemczonek, Performance & Outbound Marketing Manager, Domodi.pl
  • Warsztat: Co jeszcze zrobić w SEO gdy już wszystko zostało zrobione?
  • Warsztat: E-commerce w B2B. Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży wykorzystując kanał online?
  • Warsztat: E-procing, czyli jak tworzyć i komunikować ceny w e-commerce.
  • Warsztat: Optymalizacja istniejącego sklepu internetowego – co poprawić, by zwiększyć sprzedaż?
  • Warsztat: Jak efektywnie tworzyć reklamy Google Ads dla e-commerce.

Pełny program dostępny na stronie: https://www.internetstandard.pl/konferencja/ecommercestandard#program

Dla tych, którzy jeszcze nie dokonali rejestracji na konferencję, organizatorzy przygotowali specjalną zniżkę. Przy rejestracji w polu „Kody Promocyjne” należy wpisać – DIMAQ. Ta zniżka obowiązuje tylko przy rejestracji do 14 września.