Akredytacja DIMAQ: CRASH Mondays

07.05.2019

CRASH Mondays to cykl bezpłatnych spotkań, na których marketingowa teoria zderza się z doświadczeniem praktyków. Misją organizatorów jest stworzenie nie tylko kolejnego ciekawego wydarzenia na mapie Krakowa, ale i okazja do zbudowania fantastycznej społeczności, a przede wszystkim do marketingowej edukacji. Spotkania objęte są Akredytacją DIMAQ.

crash tekst

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ).

Najbliższe spotkanie odbędzie się 13 maja 2019 w Warszawie, a jego tematem będzie E-COMMERCE. Szczegóły w wydarzeniu na Facebooku.

Spotkania CRASH Mondays skierowane są do freelancerów, marketingowców, PRowców, pracowników korporacji i studentów – do każdego, kto ma chęć i zapał do zgłębiania wiedzy o szeroko pojętym marketingu. Odbywają się co miesiąc, w każdy pierwszy poniedziałek. Dotychczas poruszana była m.in. taka tematyka jak: strategia marketingowa, analityka w marketingu, social media,  UX, PR, CSR, budowanie społeczności, współpraca z blogerami czy content marketing oraz marketing w branży e-commerce. Wśród prelegentów można było usłyszeć m.in. Agnieszkę Starzyńską, Michała Makowskiego (Tymbark), Martynę Tarnawską (Socjomania), Michała Madurę (Edisonda), Rafała Salaka (Prowly), Jonasza Wierciocha (Synapsy), Tomasza Brusika (Semahead), Krzysztofa Marca (Deva Group), Macieja Wojtowicza (Socjomania), Annę Przybysz, Grzegorza Miłkowskiego (Content House), Mateusza Czecha (Brand24), Tomasza Palaka, Mateusza Szufla (Traficar) czy Alberta Stęclika (Dziadek do Orzechów).

Oprócz cyklicznych, dużych spotkań, regularnie odbywają się również spotkania warsztatowe.

Za CRASH Mondays odpowiadają: pomysłodawczynie spotkań Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas) i Anka Armatys (Miquido), a także organizatorzy Maciek Sowa (Waynet) i Mariusz Świątkowski (More Bananas). Wszyscy od kilku lat powiązani w Krakowie z branżą kreatywną, reklamową i eventową.

CRASH Mondays powstał m.in. ze względu na zapotrzebowanie na tego typu wydarzenia w Krakowie:

Pomimo wielu cyklicznych wydarzeń jak czwartki social media, SemKRK czy BeCom, brakowało nam spotkań, na których marketing omawiany byłby w każdym jego aspekcie, przez praktyków, przekrojowo. Bez koncentrowania się na jakimś jego konkretnym wycinku. Dlatego też postawiliśmy na prelegentów –  praktyków, a nie osoby, które zajmują się szkoleniami na co dzień lub są osobami medialnymi

- mówi Anna Ledwoń-Blacha.

Po więcej informacji zapraszamy na profil CRASH Mondays na Facebooku.