Akredytacja DIMAQ: BOOM

05.07.2018

Kongres Best of Online Marketing to niepowtarzalna okazja na spotkanie z najwybitniejszymi osobowościami branży online marketingu. Merytoryczna uczta dla marketerów odbędzie się 10-11 października w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Wydarzenie objęte jest Akredytacją DIMAQ.

teksttt

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ). Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej z rabatem w wysokości 15%. Aby uzyskać kod zniżkowy, należy wysłać maila na adres: dimaq@iab.org.pl.

Pierwszego dnia podczas Kongresu wystąpi 21 najlepiej ocenianych prelegentów z poprzednich edycji m.in. Paweł Tkaczyk, Julia Izmałkowa, Artur Jabłoński, Katarzyna Paliwoda, Karol Dziedzic, Franciszek Georgiew, Marcin Maj i Barbara Stawarz – Garcia. Wydarzenie poprowadzi znany prezenter telewizyjny Maciej Orłoś.

Drugiego dnia Konkresu uczestnicy będą mogli swobodnie poruszać się między ścieżkami warsztatowymi podczas sześciu paneli bez konieczności wcześniejszych zapisów. Dodatkowo wieczorem odbędzie się afterparty w HardRock Cafe!

Wśród prelekcji m.in.:

  • Scenariusze strategii promocji i reklamy online na 2019 rok – jak skutecznie wpłynąć na decyzje zakupowe klienta? – Marcin Maj
  • Dlaczego ludzie tak naprawdę unikają reklam online i jak odzyskać ich uwagę i zaufanie? – Julia Izmałkowa
  • Rozwój formatów reklamowych i nowe sposoby promocji na Facebooku oraz Instagramie do 2020 roku. – Katarzyna Paliwoda
  • Jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych? Wytyczne na 2019 rok.- Artur Maciorowski
  • Jak skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych w sektorze B2B i B2C? Social selling krok po kroku.- Artur Jabłoński
  • Jak w pełni wykorzystać automatyzację marketingu do zwiększenia sprzedaży (w podziale na MŚP i duże firmy)? – Łukasz Kosuniak
  • Jak krok po kroku zbudować silną markę w internecie? Skuteczne praktyki i rekomendacje dla marketerów i właścicieli firm. – Paweł Tkaczyk
  • Jak krok po kroku samodzielnie planować i prowadzić kampanie content marketingowe – od pomysłu do realizacji? – Barbara Stawarz-Garcia
  • W jaki sposób zaprojektować stronę internetową, która sprzedaje? Praktyczne rekomendacje dla marketerów i właścicieli sklepów internetowych. – Igor Farafonow

Szczegółowy program oraz bilety znajdziecie na stronie www.kongres-online.pl.