Akredytacja DIMAQ: 12. Edycja E-commerce Standard

11.08.2017

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi wyzwaniami e-commerce i spędzić 2 efektywne dni wypełnione inspiracjami od najlepszych dyrektorów e-commerce, nowymi kontaktami i ożywionymi dyskusją  z praktykami. Weź udział w konferencji E-commerce Standard, której przyznaliśmy akredytację DIMAQ.

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenia włączone są do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – pierwszego w Polsce certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ).

E-commerce Standard to konferencja z najdłuższą tradycją na rynku poświęcona skutecznej sprzedaży produktów i usług przez Internet. To jedno z ważniejszych wydarzeń na polskim rynku, dedykowane dyrektorom i menedżerom e-commerce z dużych i średnich firm.

W programie, między innymi:box_ecommerce2017_470x307_v1

  • Premierowe omówienie wyników ogólnopolskiego badania ponad 100 sklepów internetowych
  • W jaki sposób Carrefour Polska wykorzystuje Collaborative Economy i angażuje swoich klientów w promowanie marki
  • Jak Westwing, dodając dziennie 3000 produktów na swoje strony, optymalizuje działania.
  • Jak Orange Polska prowadzi klienta pomiędzy kanałami online i offline oraz jak wykorzystuje analitykę do zwiększenia satysfakcji.
  • Czy samochody można sprzedawać przez Internet? Doświadczenia Mitshubishi Polska
  • Jak Kazar buduję synergię między kanałami sprzedaży – na poziomie technologii i na poziomie zespołów.
  • Interaktywne, 3-godzinne warsztaty, podczas których uczestnicy będą mogli zgłębić wiedzę w wybranym temacie: Google Analytics, Usability, Data Driven Marketing, YouTube w e-commerce.

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji E-commerce Standard 2017

  • 12 lat doświadczenia – podczas 12. edycji, jak do roku, spotykamy się w gronie praktyków  – dyrektorów i menedżerów e-commerce z dużych i średnich firm, by rozmawiać o strategiach, skutecznych narzędziach i najlepszych rozwiązaniach.
  • 2 dni i bogata agenda wydarzenia – zaprezentujemy najciekawsze studia przypadków polskich i zagranicznych firm.  Drugi dzień konferencji jest wzbogacony bezpłatnymi dla uczestników konferencji interaktywnymi warsztatami i sesją inspiracji.
  • 1 wyjątkowy wieczór – konferencji towarzyszy wieczorna impreza, podczas której, w mniej formalnej atmosferze, uczestnicy mogą pogłębić dyskusje, wymienić się doświadczeniami oraz nawiązać cenne kontakty biznesowe.
  • Ponad 100 stron wiedzy – podczas wydarzenia odbywa się premiera Raportu E-commerce Standard, ogólnopolskiego badania branży e-commerce. Uczestnicy konferencji jako pierwsi poznają wyniki oraz otrzymają drukowane wydanie raportu.

Zapraszamy 28-29 września do Warszawy.

Więcej informacji na stronie www.ecommercestandard.pl

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, rejestracji ze zniżką 50 zł można dokonać za pomocą specjalnego linku: http://www.internetstandard.pl/konferencja/ecommercestandard/wykup?token=DIMAQ