Agnieszka Parfienowicz dołącza do grona certyfikowanych trenerów DIMAQ

10.07.2018

Agnieszka Parfienowicz, Partner, Digital, Mindshareagn duze2

Od czerwca 2018 zajmuje się tworzeniem strategii Digital w zespole Mindshare. Nadzoruje merytorycznie zespoły FAST i INVENTION, jest odpowiedzialna za tworzenie pozytywnego wizerunku w obszarach digitalowych oraz budowanie relacji z partnerami.

Zanim dołączyła do Mindshare, obejmowała stanowisko Digital Directora w Mediacom, gdzie zarządzała 30-osobowym zespołem digital. Tworzyła strategie m.in. dla Procter & Gamble, Danone, Teva Pharmaceuticals (OTC), Douglas, Jeronimo Martins Drogeries & Pharmacies. Prowadzone przez nią kampanie wielokrotnie zdobywały nagrody w konkursach branżowych Effie i Innovation Awards. Rozwijała również kompetencje programatyczne w agencji, wprowadzając nowe produkty digitalowe, m.in. Webscore.

Dodatkowo aktywnie działa w IAB Polska jako członek Rady Programowej Forum IAB i członkini jury Mixx Awards. Jest trenerką DIMAQ Professional.

Agnieszka zasili dotychczasowe szeregi trenerskie w składzie: Justyna Spytek  (TradeTracker), Justyna Trzaska  (Initiative), Katarzyna Cycoń-Kościówko  (Universal McCann), Bartłomiej Popławski  (GSK), Artur Maciorowski (eCode), Anna Robotycka (faceADDICTED), Jacek Szostak (Starcom), Dorota Tymińska (ABI Media Holdings), Robert Wielgo (IAB Polska), Krzysztof Winnik (Winnik Consulting), Kamila Kownacka (OMD), Marta Pichlak-Miarka (OMD) i Jakub Bakuła(Allegro), Michał Łukasiewicz (Media Impact Polska), Roman Dudziński (Dentsu), Małgorzata Niska (Dentsu), Michał Szczur (Mindshare), Tomasz Perkowski (Mullenlowe), Agata Sądel (GroupM), Włodzimierz Schmidt (IAB Polska), Monika Bartołd, Aleksandra Zadygowicz (Nutricia), Izabela Rokita (Publicis Media), Agata Czech (Wavemaker).

Szkolenia DIMAQ przygotowujące do egzaminu mogą prowadzić tylko certyfikowani trenerzy. Aby zostać trenerem należy przejść dedykowane szkolenie oraz zdać egzamin.