Agencje zrzeszone w IAB Polska na shortliście European Search Awards 2019

05/09/2019
Aż 39 nominacji podczas tegorocznej edycji European Search Awards trafiło do agencji z Polski. Tym samym w rankingu narodowym plasujemy się na drugim miejscu, tuż za Wielką Brytanią. Aż 6 z 11 nominowanych agencji reprezentujących rodzimy rynek to firmy zrzeszone w IAB Polska. European Search Awards to prestiżowy konkurs nagradzający najlepszych w branży SEO, PPC, digital i content marketingu z europejskiego […]

Aż 39 nominacji podczas tegorocznej edycji European Search Awards trafiło do agencji z Polski. Tym samym w rankingu narodowym plasujemy się na drugim miejscu, tuż za Wielką Brytanią. Aż 6 z 11 nominowanych agencji reprezentujących rodzimy rynek to firmy zrzeszone w IAB Polska.

European Search Awards to prestiżowy konkurs nagradzający najlepszych w branży SEO, PPC, digital i content marketingu z europejskiego rynku. Tegoroczna edycja konkursu to duży sukces polskich agencji. Otrzymały one łącznie 39 nominacji,  co daje Polsce drugie miejsce w rankingu narodowym. Aż 22 nominacje trafiły do firm zrzeszonych w IAB Polska:  

Pozostałymi nominowanymi agencjami z Polski są: Adpeak (1 nominacja), Surfer (1 nominacja), Senuto (1 nominacja), Delante (1 nominacja), Elephate (2 nominacje), Harbingers (5 nominacji), Promotraffic (6 nominacji).

Serdecznie gratulujemy i życzymy powodzenia w dalszym etapie konkursu.
Szczegółowe informacje  o konkursie TUTAJ.

 

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

Perspektywy rozwoju rynku legal tech w Polsce, sztuczna inteligencja (AI) w kancelarii prawnej oraz nowe regulacje prawne związane z prawem nowych technologii – to tematy przewodnie #LegalTech Forum 2024! IAB Polska został patronem honorowym wydarzenia.

Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

W imieniu organizatorów zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu “Firma jako marka” mającym na celu wzajemne zrozumienie i zbadanie potrzeb między biznesem, a branżą marketingową.