Adquesto wśród firm członkowskich IAB Polska

03/06/2019
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Adquesto Sp. z o.o. – jeden z pierwszych na rynku dostawców rozwiązań questvertisingowych.

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Adquesto Sp. z o.o. – jeden z pierwszych na rynku dostawców rozwiązań questvertisingowych.

Adquesto to pierwsza w Polsce sieć reklamowa oparta na założeniach
questvertisingu, czyli “reklamy pytającej”. System cechuje się wyjątkowymi parametrami: 100% visibility, obejście większości adbloków, opłata tylko za sukces, mierzalne efekty kampanii – także wizerunkowych. Występując w funkcji bezpłatnego paywall’a, Adquesto gwarantuje świadome przyswojenie przekazu reklamowego, co weryfikowane jest dzięki pytaniu dotyczącemu treści kreacji.

Największym atutem naszego systemu jest pewność, że przekaz reklamowy skutecznie dotarł do odbiorcy. Pewność! Dlatego zjawisko „banner blindness” nie dotyczy adquestów. Ale najważniejsze i tak jest to, że odbiorca zapoznał się z treścią reklamy w sposób świadomy. Jaka inna forma reklamy tak potrafi?

– pyta przewrotnie Adam Majewski, CEO i główny pomysłodawca projektu.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

 

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.