Adquesto wśród firm członkowskich IAB Polska

06.03.2019

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Adquesto Sp. z o.o. – jeden z pierwszych na rynku dostawców rozwiązań questvertisingowych.

adquestoAdquesto to pierwsza w Polsce sieć reklamowa oparta na założeniach
questvertisingu, czyli „reklamy pytającej”. System cechuje się wyjątkowymi parametrami: 100% visibility, obejście większości adbloków, opłata tylko za sukces, mierzalne efekty kampanii – także wizerunkowych. Występując w funkcji bezpłatnego paywall’a, Adquesto gwarantuje świadome przyswojenie przekazu reklamowego, co weryfikowane jest dzięki pytaniu dotyczącemu treści kreacji.

Największym atutem naszego systemu jest pewność, że przekaz reklamowy skutecznie dotarł do odbiorcy. Pewność! Dlatego zjawisko „banner blindness” nie dotyczy adquestów. Ale najważniejsze i tak jest to, że odbiorca zapoznał się z treścią reklamy w sposób świadomy. Jaka inna forma reklamy tak potrafi?

– pyta przewrotnie Adam Majewski, CEO i główny pomysłodawca projektu.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.