ABSTRA dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska

07/16/2019
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja ABSTRA.

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja ABSTRA.

Abstra to największy niezależny producent treści wideo na polskim YouTube. Posiada obszerne portfolio kanałów na YouTube i profili społecznościowych, dzięki którym dociera do milionów odbiorców.  Do portfolio firmy należą takie kanały, jak „Abstrachuje.tv”, „Beksy”, „Dla Pieniędzy” i „NP: Nowe Pokolenie”. Każdego miesiąca produkcje Abstra zyskują po 50 mln wyświetleń, a łączna ich liczba przekroczyła już 2 miliardy. Należące do Abstra kanały reprezentują różnorodne segmenty tematyczne, m.in. rozrywkę, edutainment, lifestyle i sport. Abstra tworzy także treści dla partnerów zewnętrznych oraz kanały YouTube realizowane w porozumieniu z partnerami komercyjnymi – „Jak TO Robić?” dla Durex oraz „Kumaty” dla sieci Żabka.

Zmiana sposobu konsumpcji mediów dzieje się na naszych oczach. Smartfon stał się narzędziem za pomocą którego komunikujemy się ze światem, a rolę telewizji zaczyna przejmować YouTube i inne platformy video. Aby efektywnie dotrzeć do grupy 13-30 należy umiejętnie przyciągać ich uwagę. Można tego dokonać jedynie za pomocą atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Jako Abstra jesteśmy największym producentem wideo na polskim YouTube, posiadającym obszerne portfolio własnych kanałów i profili społecznościowych, dzięki którym docieramy do milionów odbiorców. Dołączając do IAB chcemy wspierać rozwój video marketingu w Polsce i promować YouTube i inne platformy video jako doskonałe narzędzia dotarcia do szczegółowo sprofilowanych grup odbiorców

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.