ABSTRA dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska

10.07.2019

 

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja ABSTRA.

abstra_logoAbstra to największy niezależny producent treści wideo na polskim YouTube. Posiada obszerne portfolio kanałów na YouTube i profili społecznościowych, dzięki którym dociera do milionów odbiorców.  Do portfolio firmy należą takie kanały, jak „Abstrachuje.tv”, „Beksy”, „Dla Pieniędzy” i „NP: Nowe Pokolenie”. Każdego miesiąca produkcje Abstra zyskują po 50 mln wyświetleń, a łączna ich liczba przekroczyła już 2 miliardy. Należące do Abstra kanały reprezentują różnorodne segmenty tematyczne, m.in. rozrywkę, edutainment, lifestyle i sport. Abstra tworzy także treści dla partnerów zewnętrznych oraz kanały YouTube realizowane w porozumieniu z partnerami komercyjnymi – „Jak TO Robić?” dla Durex oraz „Kumaty” dla sieci Żabka.

Zmiana sposobu konsumpcji mediów dzieje się na naszych oczach. Smartfon stał się narzędziem za pomocą którego komunikujemy się ze światem, a rolę telewizji zaczyna przejmować YouTube i inne platformy video. Aby efektywnie dotrzeć do grupy 13-30 należy umiejętnie przyciągać ich uwagę. Można tego dokonać jedynie za pomocą atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Jako Abstra jesteśmy największym producentem wideo na polskim YouTube, posiadającym obszerne portfolio własnych kanałów i profili społecznościowych, dzięki którym docieramy do milionów odbiorców. Dołączając do IAB chcemy wspierać rozwój video marketingu w Polsce i promować YouTube i inne platformy video jako doskonałe narzędzia dotarcia do szczegółowo sprofilowanych grup odbiorców

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.