24/7 w gronie IAB Polska

31.08.2017

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączył 24/7Communication, jedna z wiodących agencji PR.

24/7Communication to wiodąca agencja PR, działająca zarówno w obszarze korporacyjnym, jak i brandowym. Jej główną siłą jest content, który porusza odbiorcę. Firma zajmuje się m.in. zarządzaniem reputacją, wizerunkiem marek,  komunikacją kryzysową, działaniami z zakresu social media i digital, współpracą z influencerami, kontaktem z mediami oraz komunikowaniem działań CSR. W ramach 24/7Studio agencja kompleksowo tworzy i realizuje produkcje. W gronie dotychczasowych klientów znalazły się takie marki, jak McDonald’s, P&G, Lidl, GE, Wedel, Heineken, 3M, Bosch, Warta ABB oraz ING.

Główną rolą public relations zawsze było kształtowanie pozytywnego wizerunku marek i firm poprzez budowanie zaangażowania i zaufania wśród konsumentów. Aby osiągnąć sukces w tym zakresie, agencje PR bazują więc na działalności medialnej, a zatem tworzeniu takich treści, które dzięki swojej autentyczności, rzetelności i atrakcyjności mają szansę wpłynąć na odbiorców. Warto także pamiętać, że choć tradycyjne media wciąż stanowią ważną sferę działań public relations, z każdym kolejnym rokiem to internet staje się coraz istotniejszą platformą realizacji celów komunikacyjnych. Mikrotargetowanie, algorytmy, wskaźniki zaangażowania, SEO i platformy analityczne to efektywne narzędzia przydatne we współczesnej pracy PR-owej. Cieszymy się, że razem z IAB i pozostałymi członkami stowarzyszenia możemy współtworzyć bazę wiedzy i dobrych praktyk w obszarze medialnym.

– mówi Dirk Aaarts, Managing Partner, 24/7Communication

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 200 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.