IAB Polska na spotkaniu MoU online sygnatariuszy MoU online advertising and IPR w Brukseli.

26.06.2019

 

MoU online
Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska oraz Teresa Wierzbowska, Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej IAB Polska wzięli udział w spotkaniu sygnatariuszy zainicjowanego przez Komisję Europejską porozumienia dot. reklamy internetowej w kontekście praw własności intelektualnej.

 

 

Przedstawiciele IAB Polska zaprezentowali w Brukseli krajowe inicjatywy IAB Polska i Stowarzyszenia Sygnał wpisujące się w tzw. podejście follow the money do kwestii prawidłowego egzekwowania praw własności intelektualnej w internecie.

Spotkanie było też okazją do zaprezentowania jednego z najnowszych projektów IAB Polska – Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic.

Wszystkie firmy zainteresowane dołączeniem do inicjatywy MoU online advertising and IPR prosimy o kontakt pod adresem a.mazur@iab.org.pl.

Więcej o porozumieniu znajduje się pod LINKIEM.