Patronat IAB Polska: Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion

05/30/2019
Już 4 lipca 2019 w Warszawie odbędzie się spotkanie "Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion". IAB Polska objęło Patronat Honorowy nad wydarzeniem, poświadczający jego wysoką wartość merytoryczną.

Już 4 lipca 2019 w Warszawie odbędzie się  spotkanie “Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion”. IAB Polska objęło Patronat Honorowy nad wydarzeniem, poświadczający jego wysoką wartość merytoryczną.

W programie m.in. rozmowy, inspiracje, dyskusje, na temat:

– Jak mówić do Klienta przyszłości aby chciał słuchać w dobie totalnego kryzysu zaufania do reklamy?
– E – commerce – wymagania jakie stawia prawo, aby łatwo i skutecznie sprzedawać
– Jakie są najlepsze praktyki i najciekawsze inspiracje na przykładzie rynku chińskiego – największego rynku e-commerce na świecie?
– Jakie są możliwości sprzedaży w sieciach społecznościowych?
– Jak budować skuteczną komunikację?
– Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu?

Wystąpienia:
Gość Specjalny: Marcin Maj – Co-owner/ Business Development w H2O Creative
“Konsument Jutra, czyli jak mówić do klienta przyszłości, aby chciał słuchać w dobie totalnego kryzysu zaufania do reklamy.”

– Katarzyna Lebiedowicz – Grzanka – radca prawny w Kancelarii Radcy Prawnego Katarzyna Lebiedowicz – Grzanka
“E – commerce – wymagania jakie stawia prawo, aby łatwo i skutecznie sprzedawać.”

– Agnieszka Parfienowicz- Partner Digital, Mindshare Poland i Łukasz Sztuczyński- Shop+ Head, Mindshare Poland
“Dalekowschodni Social commerce. Sprzedaż, media społecznościowe i Chiny – czyli dlaczego myśląc o sprzedaży online warto patrzeć na Wschód.”

– Elżbieta Figat – Michalak – radca prawny w Kancelarii Radcy Prawnego Elżbieta Figat – Michalak
“Proces reklamacji i zwrotu ubrań zakupionych w sklepie internetowym w świetle obowiązujących przepisów.”

– Agnieszka Chabrzyk – Facebook Marketing Partner & Google Premier Partner
“Strategia skutecznych kampanii na Facebooku: od brandu po sprzedaż dla e-commerce/fashion”

– Małgorzata Dumin – Dyrektor działu Beauty w LifeTube
“Influencer marketing – czy branża modowa go potrzebuje.?”

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 20.06.2019:*
– 199 PLN+VAT – dla osób z grupy docelowej
– 1 000 PLN+ VAT – dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

REJESTRACJA —>>>

Czytaj także

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.

Patronat IAB Polska: Konferencja WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol. 4 już 10 kwietnia

Patronat IAB Polska: Konferencja WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol. 4 już 10 kwietnia

WE!RE Fantasy organizuje czwartą już edycję konferencji online WE!RE Influencers & Gamers Marketing Talks poświęconej influencer marketingowi i gamingowi. Wydarzenie skupi się na trendach, które wyraźnie zarysowały się w pierwszym kwartale 2024 roku i stanowią mocny fundament predykcji, na których warto opierać strategie marketingowe i komunikacyjne.