Akredytacja DIMAQ: Social Media Week

11.04.2018

Dwie sceny, prawie 40 prelegentów i największy na świecie cykl dla social media specjalistów. 14-15 czerwca w budynku Reduty Banku Polskiego w Warszawie odbędzie się pierwszy w Polsce Social Media Week. Wydarzenie objęliśmy akredytacją DIMAQ. 

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMsocial meida week logoAQ –certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ).
Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej z rabatem w wysokości 10%. Prosimy o kontakt na dimaq@iab.org.pl

Social Media Week  to  event łączący ekspertów z aż trzech branż: marketingowej, social mediowej i technologicznej.

To wydarzenie o skali globalnej, które odbywa się równolegle w kilkudziesięciu miastach, na kilku kontynentach świata (m.in. w Nowym Yorku, Londynie, Rzymie, Toronto czy Chicago). Uważany jest za jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i wskazówek dla profesjonalistów – skupia w sobie środowisko sprzyjające nawiązaniu nowych kontaktów i możliwości biznesowych.

14-15 czerwca w Warszawie stworzy odpowiednie środowisko dla prelegentów – praktyków, którzy podzielą się swoją wiedzą w trakcie 30 minutowego wystąpienia. Na podstawie prezentacji opartej o case study – przykład działań z konkretną firmą, marką lub klientem – opowiedzą o wartościowych sposobach i skutecznych metodach pracy, które Uczestnicy wydarzenia będą mogli wdrożyć u siebie w firmie.

Wśród mówców będzie można zobaczyć m.in. marketingowych wyjadaczy z agencji Social Tigers, którzy na co dzień szkolą, dbają o PR i design (Franciszka Georgiewa, Macieja Orczykowskiego i Filipa Lewandowskiego), założyciela CatBots i pasjonata sztucznej inteligencji Bartka Dołęgę czy też pracownika Facebooka z departamentu Marketing Science – Pawła Chrzanowskiego. Nie zabraknie czasu na dyskusję i wymianę poglądów, również z gośćmi z zagranicy i ekspertami. W trakcie wydarzenia będzie możliwość dołączenia do grup warsztatowych, które poprowadzą doświadczeni specjaliści:  Daniel Kędzierski z FastTony.es, Monika Czaplicka z agencji Wobuzz, Mateusz Czech z Brand24, Tomasz Brusik z agencji Semahead i twórca Rysuję fejsbuki, Artur Jabłoński (www.ArturJablonski.com), Szymon Mierzwa – specjalista od Instagrama, Katarzyna Wojciechowska – Strategy Planner w Offon Agency oraz Anna Przybysz – praktyk branży Public Relations, szkoleniowiec i wykładowca.

Szczegółowe informacje: smw.socialmedianow.pl