Aktualności

WSPÓLNY STADARD VIEWABILITY: WYZWANIE DLA RYNKU I OKAZJA DO DEBATY O JAKOŚCI REKLAMY ONLINE – komentuje Marta Sułkiewicz

W czerwcu 2017 Grupa Zadaniowa Viewability IAB Polska STANDARD VIEWABILITY W KAMPANIACH REKLAMOWYCH ONLINE.
viewability news

KERRIS Group wstępuje do grona członków IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła jedna z najszybciej rozwijających się agencji interaktywnych na polskim rynku - Kerris...
Kerris

VIEWABILITY: PERSPEKTYWA AGENCJI – komentuje Maciej Kiełczewski

W czerwcu 2017 Grupa Zadaniowa Viewability IAB Polska STANDARD VIEWABILITY W KAMPANIACH REKLAMOWYCH ONLINE.
viewability news

Zgłoś kampanię do MIXX Awards Europe i IAB Europe Research Awards 2018

W imieniu IAB Europe zapraszamy do zgłaszania swoich kampanii reklamowych do europejskich nagród MIXX Awards oraz Reaserach Awards.
mixx europe 2018 news

OLX dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączył najpopularniejszy w Polsce serwis ogłoszeniowy - OLX.
Grupa OLX

Kto się teraz liczy w digitalu: nagrody IAB MIXX Awards rozdane

Już po raz jedenasty zostały wręczone nagrody w MIXX Awards – konkursie na najlepsze kampanie marketingowe z udziałem internetu....
mixx zwyciezcy news

Grupa Kantar dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła jedna z największych na świecie organizacji zajmujących się badaniami rynku i doradztwem...
Grupa Kantar

Monday przystępuje do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła agencja komunikacji – Monday PR. Monday – agencja komunikacji istnieje na polskim...
MONDAY

Gameset dołącza do grona IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła pierwsza w Polsce agencja marketingu gamingowego.
GAMESET

KOMPLEKSOWOŚĆ VIEWABILITY: komentuje Rafał Kaniecki

W czerwcu 2017 Grupa Zadaniowa Viewability IAB Polska STANDARD VIEWABILITY W KAMPANIACH REKLAMOWYCH ONLINE.
viewability news

BIAŁA KSIĘGA BRANŻY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ

24 listopada br. w obecności ekspertów reprezentujących zakupy, marketing i agencje została podpisana Biała Księga Komunikacji Marketingowej.
biała księga news

Najlepsze kampanie marketingowe 2017 na IAB MIXX Awards & Conference

Najciekawsze i najbardziej inspirujące kampanie marketingowe tego roku zostaną przedstawione już 30 listopada podczas IAB MIXX Conference – konferencji...
mixx conference news

VIEWABILITY OCZAMI WYDAWCY: komentuje Ela Kondzioła

W czerwcu 2017 Grupa Zadaniowa Viewability IAB Polska STANDARD VIEWABILITY W KAMPANIACH REKLAMOWYCH ONLINE.
viewability news

VIEWABILITY JAKO WSPÓLNY STANDARD: komentuje Piotr Kowalczyk

W czerwcu 2017 Grupa Zadaniowa Viewability IAB Polska STANDARD VIEWABILITY W KAMPANIACH REKLAMOWYCH ONLINE.
viewability news

Weź udział w badaniu na temat reklamy wideo online – przedłużamy termin!

W imieniu IAB Europe zapraszamy do wypełnienia ankiety na temat reklamy wideo online. Przedłużamy termin badania do 1 grudnia...
ankieta

Teads dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączył lider obszaru Video Advertising Marketplace – Teads.
Projekt bez tytułu

Netscore wstępuje do grona IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła polska spółka technologiczno-badawcza - Netscore.
Netscore

Komentarz IAB Polska do głosowania dotyczącego projektu rozporządzenia ePrivacy na sesji plenarnej PE

Najbardziej niekorzystne przepisy projektu rozporządzenia ePrivacy zakładają m.in. ustanowienie nowego, wyjątkowo restrykcyjnego reżimu przetwarzania danych osobowych
oswiadczenie news

IAB/PwC AdEx 2017′ H1: Trendy w reklamie cyfrowej

W pierwszym półroczu 2017 roku wydatki na reklamę cyfrową wyniosły 1,86 mld zł, o 133 mln zł więcej niż...
adex h1 2017 news

Apel w sprawie ePrivacy

IAB Polska wraz z dziewięcioma innymi organizacjami - BCC, Konfederacją Lewiatan, KIG, PIIT, ZIPSEE, Startup Poland, IAA, OFBOR, Izbą...
Projekt bez tytułu

IAB ogłasza standard widoczności reklam w internecie

Wprowadzony standard, zapewniający jednolity sposób weryfikacji efektywności reklam, zwiększy skuteczność kampanii.
viewability news

62 NOMINACJE W MIXX AWARDS 2017

Jury jedenastej edycji konkursu Mixx Awards 2017 na najlepsze kampanie marketingowe w internecie wyłoniło 62 nominacje. Laureatów konkursu organizowanego...
470x307

Stanowisko IAB Polska w sprawie głosowania dotyczącego ePrivacy w Komisji LIBE Parlamentu Europejskiego 19 października 2017 roku

IAB  Polska wyraża ubolewanie z powodu wyniku  głosowania z 19 października 2017 r w wiodącej dla projektu rozporządzenia ePrivacy Komisji...
oswiadczenie news
kolejne