Aktualności

Akredytacja DIMAQ: Women Power Day

Już 4 kwietnia w Warszawie odbędzie się Women Power Day - trzecia edycja największej w Polsce konferencji o komunikacji...
Woman Power Day

Agencja Cyrek Digital przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska.

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza agencja interaktywna - Cyrek Digital Sp. z o.o.
Cyrek Digital

Perspektywy Rozwojowe Reklamy Online: DATA SCIENCE – Kierunki wykorzystywania big data przez marki

Umiejętna praca na danych pozwala zrozumieć użytkownika i dotrzeć do niego w odpowiednim momencie z maksymalnie spersonalizowanym komunikatem. Przyspiesza...
Perspektywy Rozwojowe Reklamy Online:

Casebook SEM #7: Semahead dla OKNOPLAST

13 CASE STUDIES SEM to najnowsza publikacja IAB Polska, która jest zbiorem przykładowych realizacji optymalizacji marketingu w wyszukiwarkach.
Casebook #7

Patronat IAB: Forum Riba 2019

16-17.04.2019 Konferencja RIBA – RODO, Innowacje, Bezpieczeństwo, Audyt. Wyzwania ochrony danych w czasach nowych regulacji.
riba wyróżn

Paweł Kolenda po raz siódmy jurorem konkursu IAB Europe Research Awards

Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań IAB Polska, po raz siódmy znalazł się w zaszczytnym gronie jurorów konkursu badawczego IAB...
Projekt bez tytułu (3)

Adquesto wśród firm członkowskich IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Adquesto Sp. z o.o. – jeden z pierwszych na rynku dostawców rozwiązań...
Projekt bez tytułu (2)

Perspektywy Rozwojowe Reklamy Online: Transparentność i jakość danych w dobie RODO

Autor: MACIEJ SAWA Chief Executive Officer, OnAudience.com z Grupy Cloud Technologie Globalny rynek danych rośnie w tempie dwucyfrowym. Informacje...
wyróżniający

Akredytacja DIMAQ: Golden Marketing Conference

W dniach 19-20 marca w Poznaniu na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się Golden Marketing Conference organizowane przez Grupę...
Golden Marketing Conference

Stabilny wzrost reklamy cyfrowej (IAB Polska/PwC AdEx)

Po pierwszych trzech kwartałach 2018 roku inwestycje w reklamę online wzrosły o prawie 400 mln zł, dzięki czemu ich...
adex 470

Casebook SEM #6: Marketing Online dla NordGlass

13 CASE STUDIES SEM to najnowsza publikacja IAB Polska, która jest zbiorem przykładowych realizacji optymalizacji marketingu w wyszukiwarkach.
sem6_wyr

„Matura marketera” w Semahead zdana celująco

Semahead to kolejna firma, która udowodniła, że jej pracownicy dysponują aktualną i ustandaryzowaną wiedzą z zakresu digital marketingu
dim

Darmowe szkolenie DIMAQ INTRO

Już 5 marca odbędzie się darmowe szkolenie, dla wszystkich zainteresowanych certyfikatem DIMAQ i poszerzaniem wiedzy z zakresu marketingu internetowego
darmowe_szkolenie

Ruszyła sprzedaż biletów EARLY BIRDS na Interact 2019

Ruszyła sprzedaż biletów EARLY BIRDS na Interact 2019! Tegoroczna edycja konferencji odbędzie się 4-5 czerwca w Warszawie. Interact to...
470x370 b

Patronat IAB: CMO Survey

Deloitte zaprasza polskich dyrektorów marketingu do badania na temat trendów rynkowych. Rusza pierwsza edycja „CMO Survey” w Polsce, które...
deloitte

Rekordowa liczba zgłoszeń na FORUM IAB 2019! Ponad 200  propozycji wystąpień.

Zakończyliśmy zbieranie propozycji wystąpień na Forum IAB 2019: RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością. W tym roku wpłynęła rekordowa liczba...
Forum 2019 (1)

Casebook SEM #5: METS dla Leroy Merlin

13 CASE STUDIES SEM to najnowsza publikacja IAB Polska, która jest zbiorem przykładowych realizacji optymalizacji marketingu w wyszukiwarkach.
Business report. Graphs and charts. Business reports and pile of

Casebook SEM #4: Sunrise System dla Grupy Azoty

13 CASE STUDIES SEM to najnowsza publikacja IAB Polska, która jest zbiorem przykładowych realizacji optymalizacji marketingu w wyszukiwarkach.
c_470

Akredytacja DIMAQ: Aula Polska Warszawa

Aula Polska to społeczność skupiona wokół regularnych spotkań poświęconych promocji kultury przedsiębiorczości technologicznej. IAB Polska przyznał inicjatywie akredytację DIMAQ.
aula_470x307

DIMAQ w Forbes: IAB uczy internetu

Przeczytaj artykuł, który ukazał się w lutowym numerze magazynu Forbes!
Projekt bez tytułu (5)

Akredytacja DIMAQ: Kongres Best of Online Marketing

Już 28-29 marca 2019 odbędzie się kolejna edycja Kongresu Best of Online Marketing. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska...
Best of Online Marketing

Przedłużamy termin CALL FOR PAPERS do Forum IAB 2019!

Jeszcze zdążysz zostać prelegentem Forum IAB 2019. Przedłużamy termin zgłoszeń propozycji wystąpień do 18 lutego.
Forum 2019 (1)

Perspektywy Rozwojowe Reklamy Online: DANE POD KONTROLĄ

Reklamodawcy muszą przejąć kontrolę nad posiadanymi danymi o konsumentach, integrując ze sobą zdecentralizowane do tej pory systemy.
Analyzing electronic document
kolejne