Aktualności

Spotkanie przedstawicieli IAB Polska i REPR

18 lutego br. odbyło się wspólne posiedzenia Rady Etyki Public Relations z przedstawicielami IAB Polska na temat reklamy...
Cztery osoby siedzą przy stole podczas spotkania i pochylają się nad dokumentami i wykresami

Akredytacja DIMAQ: Aula Polska

Aula Polska to społeczność skupiona wokół regularnych spotkań poświęconych promocji kultury przedsiębiorczości technologicznej. IAB Polska przyznał inicjatywie akredytację DIMAQ.
aula_470x307

Weź udział w Interact Amsterdam 2017

W imieniu IAB Europe serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w Interact Amsterdam 2017, który odbędzie się 23-24 maja w...
ineract news

Akredytacja DIMAQ: Mobile Trends Conference & Awards

Bądź w Krakowie 8-10 marca 2017! Wydarzenie objęliśmy akredytacją DIMAQ oraz patronatem IAB Polska.
mobile trends news

Zmiana w Radzie Nadzorczej IAB Polska

Wojciech Kowalczyk, zastępca dyrektora ds. produktu i internetu w TVP, został nowym członkiem Rady Nadzorczej IAB Polska. Zastąpił...
stół, dokumenty

Raport: Wkład reklamy w europejską gospodarkę

Opracowanie wskazuje, że reklama znacząco napędza PKB w całej Europie, rozwija innowacje oraz wspiera jakość zatrudnienia.
OB81YJ0

The Digitals dołącza do IAB Polska

Do grona członków IAB Polska dołącza agencja komunikacji online The Digitals.
the digitals news

Nowy projekt rozporządzenia ePrivacy z bezwzględną polityką ochrony danych użytkowników

Komisja Europejska w nowym projekcie proponuje zaostrzenie polityki prywatności w sieci.
composite of hands using smartphone with padlock background

#1 IAB FutuLab: Virtual Reality – zapraszamy na spotkanie

Zapraszamy 26 stycznia na pierwsze z cyklu spotkanie pod hasłem, które upłynie pod hasłem VIRTUAL REALITY.
futulab

Witamy Digital Kingdom w gronie członków IAB Polska

Do grona członków IAB Polska dołącza agencja strategiczno-kreatywna Digital Kingdom.
digital kingdom news

List otwarty polskich przedsiębiorców do Komisji Europejskiej

Polscy przedsiębiorcy związani z branżą internetową, zaniepokojeni planowanymi przez Komisję Europejską zmianami w zakresie ePrywatności, w liście otwartym wskazują...
letter

Przeprowadź warsztat podczas VI edycji IAB Internet Week

Rusza VI edycja cieszącego się olbrzymim zainteresowaniem wśród marketerów wydarzenia! Zgłoś swój warsztat do 3 lutego!
internet week news (1)

Wygraj studia podyplomowe z marketingu internetowego w SGH. Przedłużamy termin zgłoszeń do konkursu na najlepszą pracę dyplomową.

Zapraszamy do udziału w piątej edycji konkursu! Zgłoszenia przyjmujemy do 15 stycznia 2017.
konkurs

OptAd360 dołącza do IAB Polska

Do grona członków IAB Polska dołączył sprzedawca powierzchni reklamowej w modelu programmatic – OptAd360. OptAd360 jest certyfikowanym partnerem Google...
optad360 news

Interaktywna Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska już dostępna!  

Zapraszamy do pobrania najnowszej edycji drogowskazu dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital.
mapa 20162017 news

IAB/PwC AdEx 2016’Q3: 2,5 mld zł na reklamę online po trzech kwartałach 2016

adexq3

Raport dotyczący gospodarczych skutków wprowadzenia zakazu reklamy leków OTC i suplementów diety

Pobierz raport przygotowany przez Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową.
dokument, raport, wykres słupkowy

Przedstawiciele IAB Polska w organach Rady Reklamy

Z przyjemnością informujemy, że do organów wybieralnych Rady Reklamy na kolejną kadencję powołano aż 5 przedstawicieli IAB Polska. 16 grudnia...
Przy stole siedzi grupa ludzi, jedna osoba podaje mężczyźnie kartkę z dokumentem

Patronat IAB: Podsumowanie Golden Marketing Conference 2016

W dniach 15-16 listopada 750 uczestników podążało za specjalistami marketingu.
GOLDEN MARKETING CONFERENCE 2016

Patronat IAB: 20 lat OS3-raport historii reklamy

IAB Polska objął patronatem najnowszą publikację przygotowaną przez agencję OS3 z okazji 20-lecia jej istnienia. Raport stanowi podsumowanie ostatnich dwóch...
raport os3 news

1st IAB CEE Summit: relacja ze spotkania

[PL/ENG] Z inicjatywy IAB Polska w dniach 8-9 grudnia 2016 odbyło się pierwsze spotkanie przedstawicieli IAB z regionu Europy...
SONY DSC

White Paper IAB Europe: Reklama natywna i content marketing

Publikacja zawiera obszerne wskazówki dotyczące stosowania reklamy natywnej - jej rodzaje, wytyczne co do tworzenia i dystrybucji oraz analizę...
white paper news2

IAB Polska prezentuje: Przewodnik po reklamie natywnej

Publikacja ma pomóc w zrozumieniu aktualnych, dynamicznych przemian na rynku reklamowym oraz zmian w sposobie tzw. konsumpcji mediów przez...
Przewodnik po reklamie natywnej IAB Polska
kolejne