Aktualności

Jak zdobyć złoto w MIXX Awards? Zobacz case study kampanii IKEA – Jesienne zmiany po swojemu

Pobierz drugą część Casebooka laureatów ubiegłorocznej edycji konkursu.
ikea 470 x 307 a

Jak zdobyć złoto w MIXX Awards? Zobacz case study kampanii Launch Showmax w Polsce

Pobierz pierwszą część Casebooka laureatów ubiegłorocznej edycji konkursu.
wyrozn case1 ok 470 x 307

IAB Polska uruchamia konsultacje projektu Kodeksu RODO

Pobierz projekt kodeksu postępowania i dobrych praktyk w zakresie przetwarzania danych osobowych w branży reklamy internetowej.
1044 470 x 307

Raport Internet 2017/2018: CONTENT MARKETING

Większość firm deklaruje stosowanie content marketingu, a znaczna ich część twierdzi, że odnosi sukcesy na tym polu.
CONTENTMARKETING

IAB Polska/PwC AdEx: miliard na reklamę cyfrową w pierwszym kwartale 2018 roku

Tegoroczne wydatki na reklamę online w Q1 to o ponad 140 mln zł więcej niż rok wcześniej, co oznacza...
adex 470 x 307

Qpony w szeregach IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza grupa Qpony - firma specjalizująca się w technologiach promocyjnych i reklamie mobilnej.
qpony 470 x 307

Start MIXX Awards 2018

Ruszają zgłoszenia do dwunastej edycji MIXX Awards - konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu.
mixx wydarze

Aleksandra Zadygowicz dołącza do grona certyfikowanych trenerów DIMAQ

Szkolenia DIMAQ przygotowujące do egzaminu mogą prowadzić tylko certyfikowani trenerzy.
zadyg 470 x 307

Raport Internet 2017/2018: E-MAIL MARKETING

Rok 2018 to czas wielu zmian w e-mail marketingu. Wejście w życie RODO może znacząco wpłynąć także na rynek...
email nowy 470

Asap Care w szeregach IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Asap Care – firma zajmująca się moderacją cyfrowych kanałów komunikacji.
asap 470 x 307

Akredytacja DIMAQ: Digital Marketing School

Weź udział w szkoleniu "Tworzenie angażujących treści i ich skuteczna promocja na Facebooku i Instagramie"!
szkolenie-digital 470 x 307

Pure Play sygnatariuszem akcji „Reklamuj świadomie”

Pure Play to firma wyspecjalizowana w realizacji kampanii w modelu Programmatic i kompleksowym doradztwie w tym zakresie.
pure play reklamuj

AMS w szeregach IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza AMS - lider reklamy out-of-home w Polsce.
ams 470 x 307

Raport IAB Polska: To media społecznościowe są głównym źródłem dezinformacji (fake news) w sieci

Głównym źródłem nieprawdziwych informacji (fake news) są media społecznościowe. Takie i inne wnioski płyną z najnowszego raportu IAB Polska
lapka wwyr

Porozumienie dot. Reklamy Internetowej (MoU) podpisane. Zobacz video z ceremonii

25 lipca wchodzi w życie Porozumienie dot. Reklamy Internetowej w kontekście Praw Własności Intelektualnej - zobacz video z ceremonii...
pen 470 x 307

Projekt Kodeksu Dobrych Praktyk dotyczących Dezinformacji Online

IAB Europe we współpracy z organizacjami branży reklamy online przedstawiło 17 lipca br. projekt Kodeksu Dobrych Praktyk dotyczących Dezinformacji...
grafika 470x307

Badanie IAB Europe: Kapitał ludzki w świecie digital

Weź udział w badaniu IAB Europe i otrzymaj raport z wynikami ankiety!
ank2

IMAGINE w szeregach IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza IMAGINE - agencja kreatywna działająca w obszarach: digital, product design, content i...
imagine 470 x 307

GO.PL w szeregach IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza GO.PL - firma udostępniająca platformę do tworzenia dynamicznych kreacji reklamowych.
go 470 x 307 2

Agnieszka Parfienowicz dołącza do grona certyfikowanych trenerów DIMAQ

Szkolenia DIMAQ przygotowujące do egzaminu mogą prowadzić tylko certyfikowani trenerzy.
agn 470 x 307 2

iSlay w szeregach IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza iSlay – firma badawcza specjalizująca się w badaniu content marketingu.
iSlay 470 x 307

Mapa Podmiotów Internetowych 2018/2019 -zgłoś swoją firmę!

Rozpoczęliśmy przyjmowanie zgłoszeń do siódmej edycji Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska.  Prześlij logotyp swojej firmy do 31 sierpnia 2018 i daj...
MAPA 20172018

Raport Internet 2017/2018: WIDEO ONLINE

Wideo kolejny rok z rzędu wykazało największą dynamikę wzrostu wydatków wśród formatów reklamowych online, a jego udział w 2017...
wideo 470
kolejne