Aktualności

Patronat IAB: Mobile Trends Conference & Awards

Tylko niecałe dwa miesiące pozostały do do największej w Polsce konferencji dedykowanej wykorzystaniu kanału mobile w biznesie! Już 7-8...
470 (1)

Patronat IAB: M@il My Day

10 i 11 kwietnia w Warszawie odbędzie się siódma edycja kultowej konferencji M@il My Day, organizowanej przez firmę FreshMail.
470

Casebook: 13 CASE STUDIES SEM

Casebook został przygotowany przez Grupę Roboczą SEM, działającą w strukturach IAB Polska.
13cs

MBridge w szeregach IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza MBridge - polska agencja marketingowa, która zajmuje się projektowaniem i realizacją strategii...
m470

Perspektywy Rozwojowe Reklamy Online: JAK BREXIT WPŁYNIE NA BRANŻĘ ONLINE

Wkrótce Brexit stanie się faktem, który może mieć istotny wpływ na funkcjonowanie firm działających na rynku wewnętrznym UE, w...
tow

Interact 2019 już 4 i 5 czerwca w Warszawie! Zarezerwuj termin.

Trzynasta edycja konferencji gromadzącej branżowych ekspertów z całej Europy - Interact, odbędzie się w dniach 4-5 czerwca 2019 w...
470x307 save date

Raport Zjawisko Blokowania Reklam: WYNIKI BADANIA

Odsetek użytkowników korzystających z adblocków od lat rośnie. Zobacz szczegółowe wyniki badania dotyczącego adblocków.
ad470

Poradnik Wideomarketingu: REKLAMA WIDEO W LICZBACH

Poradnik Wideomarketingu to publikacja opracowana przez Grupę Roboczą Audio Video, działająca w strukturach IAB Polska
Portrait of a business woman working on laptop

Podsumowanie: Włodzimierz Schmidt o digital marketingu w 2018

Jak dla branży digital marketingu minął rok 2018? Zobacz podsumowanie dla portalu Wirtualne Media
w_sz

Raport Mobile: SZCZEGÓŁOWE WYNIKI BADANIA

W dalszej części raportu zaprezentowano wybrane, kluczowe wyniki badania.
mobile_last_470

Perspektywy Rozwojowe Reklamy Online: PRZYSZŁOŚĆ UCZENIA MASZYNOWEGO W DIGITAL MARKETINGU

Jak w praktyce wyglądają rozwiązania oparte o machine learning. Czy rzeczywiście są one dostępne na rynku?
wpis_470

Działania IAB Polska w obszarze public affairs 2018

Rok 2018 był czasem intensywnej pracy w obszarze public affairs. Jak wygląda podsumowanie i czego dotyczą plany na nadchodzący...
ludzie

Poradnik Wideomarketingu: RAMY REGULACYJNE

Poradnik Wideomarketingu to publikacja opracowana przez Grupę Roboczą Audio Video, działająca w strukturach IAB Polska
ramy 470

Mapa Podmiotów Internetowych 2018/2019 już do pobrania!

Mapa Podmiotów Internetowych to projekt, który już od siedmiu lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital....
mapa obrazek

Pliki cookies – ciasteczkowy potwór czy strachy na Lachy?

Dyskusja na temat marketingu w internecie, a w szczególności wykorzystywanych do niego plików cookies, jest coraz gorętsza.
autorka

Zgłoś swoją sprawę do Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw

W nawiązaniu do prośby Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców wspólnie Business Centre Club poszukujemy spraw, które z udziałem małych lub średnich...
closeup-of-business-person-completing-form_1262-2254

Zwycięzcy drugiej edycji JustBrief wyłonieni

Patronem honorowym tegorocznej edycji JustBrief jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
perf 470

Raport Zjawisko Blokowania Reklam: PRZYSZŁOŚĆ AD BLOCKÓW

Liczba użytkowników adblocków wzrosła aż o 192% między rokiem 2012 a 2017.
adbl

Poradnik Wideomarketingu: WIDEO CONTENT MARKETING

Poradnik Wideomarketingu to publikacja opracowana przez Grupę Roboczą Audio Video, działająca w strukturach IAB Polska.
PORADNIK 6 470

Akredytacja DIMAQ: Konferencja Digital Marketing

Już 25-26 lutego 2019 zachęcamy do udziału w konferencji Digital Marketing, która odbędzie się w Warszawie
akre 470

Criteo w szeregach IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Criteo - ogólnodostępna platforma reklamowa.
criteo 470

Raport RODO: Komunikacja i wdrożenie

Jak internauci oceniają sposób komunikacji i wdrożenie RODO? Zobacz kolejny artykuł z najnowszego Raportu IAB Polska.
rodo2 470

Raport IAB: Perspektywy Rozwojowe Reklamy Online w Polsce 2018/2019

Najnowszy raport skupia się na najważniejszych aspektach rynku cyfrowej komunikacji marketingowej i reklamy interaktywnej.
persp 470
kolejne