Aktualności

Poradnik Wideomarketingu: WIDEO CONTENT MARKETING

Poradnik Wideomarketingu to publikacja opracowana przez Grupę Roboczą Audio Video, działająca w strukturach IAB Polska.
PORADNIK 6 470

Akredytacja DIMAQ: Konferencja Digital Marketing

Już 25-26 lutego 2019 zachęcamy do udziału w konferencji Digital Marketing, która odbędzie się w Warszawie
akre 470

Criteo w szeregach IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Criteo - ogólnodostępna platforma reklamowa.
criteo 470

Raport RODO: Komunikacja i wdrożenie

Jak internauci oceniają sposób komunikacji i wdrożenie RODO? Zobacz kolejny artykuł z najnowszego Raportu IAB Polska.
rodo2 470

Raport IAB: Perspektywy Rozwojowe Reklamy Online w Polsce 2018/2019

Najnowszy raport skupia się na najważniejszych aspektach rynku cyfrowej komunikacji marketingowej i reklamy interaktywnej.
persp 470

Raport Zjawisko Blokowania Reklam: DZIAŁANIA BRANŻOWE

Ograniczenie blokowania reklam z punktu widzenia wydawców i reklamodawców jest dzisiaj kluczowym działaniem komunikacyjnym.
graf470

Raport Mobile 2018: MOBILE VS INNE MEDIA

Od ponad dekady w obszarze zainteresowań marketerów pojawia się kwestia pełnego wykorzystania potencjału mobile w działaniach reklamowych.
az 470

Projekt ePrivacy – postępy prac i aktualna wersja dokumentu

Wysiłki Prezydencji Austriackiej dot. projektu ePrivacy kończą się jedynie sprawozdaniem z postępu prac
reka 470

Akredytacja DIMAQ: Aula Polska Kraków

Prelegenci spotkania „Zaskakujący Customer Experience” podzielą się swoim doświadczeniem na temat budowania pozytywnych relacji z klientami w sieci.
garf 470 x 307

Raport Zjawisko Blokowania Reklam: AD BLOCKING AD 2018

Z badań jasno wynika, że wykorzystanie adblocka w Polsce w dalszym ciągu rośnie. Zobacz pierwszy artykuł z najnowszego raportu.
ads 470

Akredytacja DIMAQ: Aula Polska Warszawa

Aula Polska to społeczność skupiona wokół regularnych spotkań poświęconych promocji kultury przedsiębiorczości technologicznej. IAB Polska przyznał inicjatywie akredytację DIMAQ.
aula_470x307

Poradnik Wideomarketingu: EFEKTYWNOŚĆ REKLAMY WIDEO

Poradnik Wideomarketingu to publikacja opracowana przez Grupę Roboczą Audio Video, działająca w strukturach IAB Polska.
PORADNIKWIDEOMARKETINGU

Nagrody IAB MIXX Awards rozdane

Już po raz dwunasty do rąk laureatów trafiły nagrody w IAB MIXX Awards – najważniejszym konkursie branży interaktywnej na...
mixx wydarze

Badanie IAB Europe: reklama wideo

Co w digitalu napędza reklamę wideo? Weź udział w ankiecie IAB Europe i poznaj wyniki badania!
ANKIETAIAB EUROPE

Raport: Zjawisko blokowania reklam

Odsetek użytkowników korzystających z adblocków nadal rośnie w tempie dwucyfrowym. Pobierz najnowszy raport IAB Polska!
adblocki

Raport Mobile 2018: PERSPEKTYWA WYDAWCY

Choć penetracja urządzeń mobilnych osiągnęła niemal maksimum, rola mobile u największych wydawców w Polsce nie odzwierciedla tego potencjału.
per 47000

Raport RODO: Znajomość i opinie na temat RODO

Prawie wszyscy internauci (94%) deklarowali, że słyszeli o RODO. Zobacz pierwszy artykuł z najnowszego raportu IAB Polska!
ludziki

Finalizacja prac nad specyfikacjami OpenRTB 3.0, AdCOM 1.0 oraz Ad Management API 1.0

Grupa Robocza OpenRTB działająca przy IAB Tech Lab zakończyła przygotowywanie specyfikacji OpenRTB 3.0, AdCOM 1.0 oraz Ad Management API...
rece

Listonic dołącza do firm członkowskich IAB Polska

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich!
listonic 470

Raport: RODO w opinii internautów

Raport jest kontynuacją wieloletnich już badań prowadzonych przez IAB Polska w obszarze prywatności.
rodo

IAB MIXX Awards & Conference 2018: najlepsze kampanie marketingowe z udziałem digitalu

Najbardziej inspirujące kampanie marketingowe tego roku zostaną przedstawione już 28 listopada br.
470x307

Poradnik Wideomarketingu: TECHNOLOGIA – WYZWANIA WYDAWCÓW

Poradnik Wideomarketingu to publikacja opracowana przez Grupę Roboczą Audio Video, działająca w strukturach IAB Polska.
TECHNOLOGIA 470

Nowy task force w IAB Polska – kwestie prawne dla gamingu i e-sportu

W październiku powstał w IAB Polska nowy zespół zadaniowy, który będzie działał na styku grupy prawnej i grupy gamingowej.
gaming  470
kolejne