Patronat IAB: konferencja Reklamuję Etycznie – Odpowiedzialność Reklamy

Patronat IAB: konferencja Reklamuję Etycznie – Odpowiedzialność Reklamy

Na nadchodzącej konferencji prelegenci skupią się na odpowiedzialności reklamy w kontekście nowych paradygmatów komunikacji. Główne tematy konferencji to:

  • Granice kreatywności: odpowiedzialność reklamy nowych mediów
  • Wpływ Big Tech na komunikację
  • Zniekształcenia, dezinformacja i hejt
  • „Washing” w komunikacji reklamowej
  • Rola płci w reklamie
  • Granice uwodzenia konsumenta
  • Odpowiedzialność za treść i dane

Udział jest bezpłatny. Link do rejestracji TUTAJ.


To wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla branży komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Patronat IAB: YieldFest 2025 w Warszawie

Patronat IAB: YieldFest 2025 w Warszawie

Uczestnicy będą mieli okazję wziąć udział w seminariach prowadzonych przez ekspertów branżowych, poznać studia przypadków ukazujące skuteczne strategie monetyzacji oraz nawiązać wartościowe kontakty podczas sesji networkingowych. W programie przewidziano tematy takie jak:

  • Unlocking Hidden Revenue: Strategies to monetize unsold requests.
  • Transforming User Engagement: How rewarded video can boost your revenue.
  • Attention First: Innovative rich media formats redefining user experience.
  • Decoding Ad Budgets: Key criteria for effective spending – panel dyskusyjny z liderami branży.

Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 17:00, a po części merytorycznej uczestnicy będą mogli wziąć udział w imprezie networkingowej trwającej do późnych godzin nocnych. Rejestracja na YieldFest 2025 jest otwarta. Więcej informacji na stronie wydarzenia.


To wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla branży komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

indaHash nową firmą członkowską IAB Polska

indaHash nową firmą członkowską IAB Polska

indaHash wykorzystuje i optymalizuje potencjał influencer marketingu na platformach social mediowych (ale również poza nimi). Stawia na narzędzia i analitykę, nie zapominając o strategii, sile idei kreatywnych  i … człowieku. Łącząc własną technologię z pracą i intelektem osób tworzących Zespół, oferuje kompleksowe rozwiązania, które realnie wspierają i wzmacniają działania marketingowe klientów. Przez dziesięć lat zrealizowała ponad 25.000 kampanii na 130 rynkach.

IndaHash dąży do zapewnienia bezpieczeństwa, efektywności oraz rozwiązań, które doskonale współgrają z działaniami w innych kanałach komunikacji. 

Współpracujemy z IAB Polska od wielu lat. Wspólnie angażujemy się w projekty i wydarzenia branżowe. Wspieraliśmy wiele inicjatyw Unii, staraliśmy się, by stały się platformami rozwoju i rozwiązywania problemów naszej branży.

IAB Polska wielokrotnie doceniało indaHash, czy to wtedy, gdy założycielka naszej firmy – Basia Sołtysińska, została uhonorowana tytułem Człowieka Roku IAB MIXX Awards, czy gdy wspieraliśmy Organizację jako jurorzy, eksperci, członkowie grup roboczych. Współpracujemy w ramach prac Rady Reklamy, “Okrągłego stołu Influencer Marketingu”, Komisji Etyki Reklamy i innych.

Influencer marketing staje się coraz istotniejszym obszarem zainteresowania IAB Polska. indahash rozwija się nie tylko geograficznie, ale również włączając nowe, poza IM, kompetencje, zwłaszcza wspierane technologiami i analityką. A te są i od zawsze były w orbicie zainteresowań IAB Polska. Last but not least, lubimy się. Biorąc pod uwagę powyższe, nasza decyzja o przyłączeniu się do IAB  Polska jest naturalna. – mówi Maciej Lissowski, VicePresident indaHash

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

VFP Communications nową firmą członkowską IAB Polska

VFP Communications nową firmą członkowską IAB Polska

Misją VFP Communications jest dostarczanie aktualnych, obiektywnych i ciekawych informacji, wspierających proces podejmowania decyzji w obszarach: mediów i marketingu, handlu i HoReCa, a także kreowanie inspirującego środowiska do wymiany wiedzy i promowania najlepszych rynkowych praktyk i rozwiązań oraz innowacyjnych ścieżek rozwoju w każdej z branż.

VFP Communications jest częścią niemieckiego koncernu Deutcher Fachverlag Media Group.

Miło mi poinformować, że VFP Communications, wydawca cenionych tytułów branżowych, takich jak „Media Marketing Polska” i „Handel”, a także portali handelextra.pl, MMP24.pl i foodservice24.pl, dołącza do grona członków IAB Polska. To dla nas ważny moment, który otwiera nowe możliwości współpracy i dalszego rozwoju w dynamicznie zmieniającym się świecie mediów.  – komentuje Izabela Sakowicz, Managing Director, VFP Communications Sp. z o.o.

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Patronat IAB: ECOM Inspiration Awards w Warszawie

Patronat IAB: ECOM Inspiration Awards w Warszawie

Wydarzenie jest częścią programu eksperckiego „ECOM Inspiracje”, realizowanego przez markę Nasze Miasto, należącą do Polska Press Grupy. Program ten wspiera zarówno mikro-, jak i makrobiznesy oraz edukuje konsumentów. Podczas gali przyznane zostaną nagrody główne w dwóch kategoriach ECOM Inspiracje i ECOM Innowacje, nagrody serwisu kodyrabatowe.naszemiasto.pl, a także wyróżnienia specjalne ECOM. 

Internet jest kluczowym motorem napędowym sprzedaży, podobnie jak rynku mediów – o czym doskonale wiemy jako jeden z największych podmiotów technologiczno-medialnych w Polsce. Dlatego aktywnie angażujemy się w rozwój branży e-commerce i jesteśmy przekonani, że konkurs będzie doskonałą okazją do zaprezentowania i docenienia najbardziej inspirujących i innowacyjnych firm, które kształtują ten rynek. Naszym długofalowym celem jest nie tylko nagradzanie, ale także edukowanie i inspirowanie do nieustannego poszukiwania nowych rozwiązań, które przyczynią się do ich dalszego rozwoju. Polska Press Grupa im w tym rozwoju na pewno pomożepodkreśla Zenon Nowak, prezes zarządu Polska Press Grupy. 

Podczas wydarzenia wręczone zostaną nagrody oraz podsumowane kluczowe trendy i sukcesy, które kształtowały rynek e-commerce w minionym roku. Wydarzenie zgromadzi czołowych przedstawicieli branży, liderów opinii, ekspertów oraz kluczowych decydentów, tworząc doskonałą okazję do spotkania i wymiany doświadczeń.
W ramach konkursu przyznanych zostanie: 

  • 6 nagród głównych w kategoriach ECOM Inspiracje oraz ECOM Innowacje, 
  • 5 nagród serwisu kodyrabatowe.naszemiasto.pl w kategoriach: ECOM Lider Zamówień, ECOM Lider Wartości Sprzedaży, ECOM Lider Aktywności, ECOM Lider Afiliacji, ECOM Debiut Roku, 
  • wyróżnienia specjalne ECOM. 

Polska Press Grupa oferuje rozwiązania z zakresu content marketingu, content to commerce oraz content premium, informując o trendach, śledząc innowacje i inspiracje w handlu internetowym. Poprzez program ekspercki „ECOM Inspiracje” edukujemy konsumentów oraz wspieramy zarówno małe, jak i duże biznesy online. Nasza platforma kodyrabatowe.naszemiasto.pl łączy sprzedających z kupującymi, promując bezpieczne i udane zakupy w internecie. Konkurs ECOM Inspiration Awards  to wyróżnienie dla firm, które aktywnie przyczyniają się do dynamicznego rozwoju e-commerce mówi Artur Mielcarek, Head Group Manager CBR Polska Press Grupy.  

Proces oceny zgłoszonych projektów przeprowadziła 32 osobowa Rada Ekspertów oraz 8 osobowa Kapituła Konkursowa, w skład której weszli doświadczeni specjaliści, przedsiębiorcy oraz eksperci z dziedzin e-commerce, marketingu i nowych technologii. Przewodniczącą Rady Ekspertów i Kapituły Konkursowej została Kamila Gębik.
Ich zadaniem była rzetelna i obiektywna analiza zgłoszonych innowacji i inspiracji pod kątem innowacyjności, nowości, efektywności oraz potencjału rozwojowego, co zapewniło wysoki poziom merytoryczny całego konkursu. 

– W trakcie obrad oceniliśmy zgłoszone projekty, analizowaliśmy trendy rynkowe i poszukiwaliśmy firm oraz rozwiązań, które wyznaczają nowe standardy w branży handlu internetowego. Szczególną uwagę zwracaliśmy na innowacyjność, doświadczenie użytkownika oraz zrównoważony rozwój w e-commerce. Kapituła miała przed sobą niełatwe zadanie – poziom zgłoszeń był niezwykle wysoki, a różnorodność modeli biznesowych imponująca. Już wkrótce poznamy finalistów, którzy nie tylko osiągnęli sukces rynkowy, ale także wskazują kierunek, w jakim zmierza przyszłość handlu internetowego. Cieszę się, że jako Przewodnicząca Kapituły i Rady Ekspertów mogę być częścią tego wydarzeniadodaje Kamila Gębik, Przewodnicząca Kapituły i Rady Ekspertów ECOM Inspiration Awards.  

Istotną rolę odgrywają również partnerzy, którzy wspierają tegoroczną galę. Patronem Honorowym jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, natomiast Patronami Merytorycznymi są Akademia Leona Koźmińskiego, Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny, Konfederacja Lewiatan, Ecommerce.pl Event by Sembot oraz firma Kammedia. W gronie Partnerów Wspierających znaleźli się Orlen Paczka, Digiad i MessageFlow – Grupa Vercom, Wenet i Akademia e-marketingu. Współpraca z czołowymi firmami i instytucjami nie tylko podnosi rangę wydarzenia, ale również otwiera nowe możliwości rozwoju dla uczestników konkursu. 

IAB Polska od lat wspiera inicjatywy promujące najlepsze praktyki i jakościowe rozwiązania w branży interaktywnej. Cieszy nas fakt, że powstaje coraz więcej konkursów wyznaczających standardy zarówno w zakresie innowacji, jak i kreatywności w sprzedaży online. Obejmując Patronatem Honorowym ECOM Inspiration Awards, podkreślamy jego znaczenie – to nie tylko wyróżnienie dla liderów rynku, ale także inicjatywa przynosząca realne korzyści całej branży. Takie projekty są niezwykle potrzebne, ponieważ dostarczają branży e-commerce cennych punktów odniesienia na drodze dynamicznego rozwojupodkreśla Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. 

Więcej informacji na temat konkursu i gali można znaleźć w dedykowanej sekcji ECOM Inspiracje, dostępnej na wszystkich 540 serwisach naszemiasto.pl, a także na stronie: https://ecom.naszemiasto.pl/


To wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla branży komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Patronat IAB Polska: ŚRODA #34 – Trenduj na TikToku!

Patronat IAB Polska: ŚRODA #34 – Trenduj na TikToku!

ŚRODA to cykliczne wydarzenie dla twórców internetowych, które łączy praktyczną wiedzę i networking. Tym razem skupimy się na TikToku – dynamicznie rozwijającej się platformie, na której można zdobyć ogromne zasięgi.

Na scenie wystąpi Weronika Walasiewicz, twórczyni internetowa i specjalistka od trendów na TikToku, która pokaże, jak skutecznie budować społeczność i tworzyć angażujące treści. Alvaro Soares z Tears of Joy, ekspert od kampanii influencerskich, opowie o tym, jak marki i twórcy mogą skutecznie współpracować na TikToku. A także Jakub Kwolek z Fabryki Marketingu, który zdradzi, jak sprytnie wykorzystać algorytm TikToka, by osiągnąć maksymalne efekty przy minimalnym budżecie. Spotkanie odbędzie się 19 marca w Warszawie.

Organizatorem wydarzenia jest Łukasz Kępiński i agencja Tears of Joy, znana z kreatywnych i efektywnych kampanii influencerskich, nagradzanych m.in. w Cannes Lions, Effie, KTR i IAB MIXX Awards.

Wstęp wolny – obowiązuje rejestracja! Więcej informacji: LINK DO WYDARZENIA

 


To wydarzenie została objęte patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.