Pobierz raport Perspektywy rozwojowe reklamy online 2017 2018

Podczas MIXX Awards & Conference 2017 zaprezentowana została już czwarta edycja Raportu, opracowanego przez zespół specjalistów i praktyków pod...
perspektywy 1718

WSPÓLNY STADARD VIEWABILITY: WYZWANIE DLA RYNKU I OKAZJA DO DEBATY O JAKOŚCI REKLAMY ONLINE – komentuje Marta Sułkiewicz

W czerwcu 2017 Grupa Zadaniowa Viewability IAB Polska STANDARD VIEWABILITY W KAMPANIACH REKLAMOWYCH ONLINE.
viewability news

KERRIS Group wstępuje do grona członków IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła jedna z najszybciej rozwijających się agencji interaktywnych na polskim rynku - Kerris...
Kerris

VIEWABILITY: PERSPEKTYWA AGENCJI – komentuje Maciej Kiełczewski

W czerwcu 2017 Grupa Zadaniowa Viewability IAB Polska STANDARD VIEWABILITY W KAMPANIACH REKLAMOWYCH ONLINE.
viewability news

Zgłoś kampanię do MIXX Awards Europe i IAB Europe Research Awards 2018

W imieniu IAB Europe zapraszamy do zgłaszania swoich kampanii reklamowych do europejskich nagród MIXX Awards oraz Reaserach Awards.
mixx europe 2018 news

OLX dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączył najpopularniejszy w Polsce serwis ogłoszeniowy - OLX.
Grupa OLX

Kto się teraz liczy w digitalu: nagrody IAB MIXX Awards rozdane

Już po raz jedenasty zostały wręczone nagrody w MIXX Awards – konkursie na najlepsze kampanie marketingowe z udziałem internetu....
mixx zwyciezcy news

Grupa Kantar dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła jedna z największych na świecie organizacji zajmujących się badaniami rynku i doradztwem...
Grupa Kantar
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Kluczem do sukcesu w komunikacji e-sklepu jest wykorzystywanie różnych kanałów oraz dywersyfikacja działań promocyjnych. Zróżnicowane podejście do klientów, dostosowanie oferty do ich indywidualnych potrzeb i podążanie za nimi z ofertą, aby znaleźli ją w odpowiednim czasie i miejscu.
- Dorota Bachman

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
Akademia Leona Koźmińskiego ALK IAB PolskaAkademia Leona Koźmińskiego ALK IAB Polska
Media Regionalne Sp. z o.o. logoMedia Regionalne Sp. z o.o. logo
MTV LogoMTV Logo
Golden Submarine logoGolden Submarine logo
caratcarat
Up&MoreUp&More
MediaCom Warszawa logoMediaCom Warszawa logo
innogyinnogy
Havas Worldwide LogoHavas Worldwide Logo
netarch członeknetarch członek
Marketing Online centrum Promocji Intrenetowej Piotr Guziur logoMarketing Online centrum Promocji Intrenetowej Piotr Guziur logo
Optivo GmbH / Sp. z o.o. logoOptivo GmbH / Sp. z o.o. logo
netiznes czloneknetiznes czlonek
Little Big DataLittle Big Data
Idm net logoIdm net logo
trnd Central Eastern Europe Kft Sp. z o.o.trnd Central Eastern Europe Kft Sp. z o.o.
MOSQI.TOMOSQI.TO
fabryka marketingu stronafabryka marketingu strona
hueehuee
Onet logoOnet logo