Silny głos polskiego biznesu w Brukseli w sprawie ePrivacy

Na nasze zaproszenie 11 października br. do siedziby Stałego Przedstawicielstwa RP przy UE przybyło ponad 50 osób.
eprivacy news

IAB Polska patronem Konwentu Ochrony Danych i Informacji

Wydarzenie, które IAB objęło patronatem honorowym, odbędzie się 17 listopada br. w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej.
konwent news

Siódma edycja IAB Internet Week za nami

Sprawdź, jak przebiegła jesienna edycja bezpłatnych warsztatów z marketingu online, w których tym razem udział wzięło aż 814 uczestników!
470x307

Przyjmowanie zgłoszeń do Mapy Podmiotów Internetowych 2017/2018 zakończone

W tym roku do Mapy dołączyło ponad 190 podmiotów, zgłaszając blisko 380 logotypów, które pogrupowane zostaną w około 40...
mapa 20162017 news

Akredytacja DIMAQ: UX Poland

UX Poland to jedna z największych konferencji UX w Europie, poświęcona innowacjom w zakresie projektowania produktów i usług. Tegoroczną edycję...
ux poland news

Akredytacja DIMAQ: Filmteractive -rozmowa z Arturem Kurasińskim

12 października odbędzie się 7. edycja Filmteractive – festiwal po raz pierwszy gości w Warszawie. Festiwal poprowadzi aktywny komentator...
film2017

Akredytacja DIMAQ: Konferencja in Digital Marketing

Ponad 40 ekspertów z Polski i z zagranicy poprowadzi merytoryczne, case’owe wystąpienia z niemal wszystkich obszarów tematycznych marketingu cyfrowego.
indm news

Akredytacja DIMAQ: E-commerce Insights

Konferencja,w całości poświęcona najnowszym trendom i technologiom w e-handlu, odbędzie się 14 listopada w Warszawie.
ecmmerce news
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Kluczem do pozyskania klienta jest nawiązanie z nim relacji. Dzięki niej można przedstawić mu usługę lub produkt, jego cechy, „klimat” marki, jej wizerunek, cenę, informację o promocji i wiele innych elementów marketingowej układanki, które kończą się transakcją.
- Pawel Kolenda

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
oxmediaoxmedia
r43jio34foi3fojf34ojf (2)r43jio34foi3fojf34ojf (2)
Marketing Online centrum Promocji Intrenetowej Piotr Guziur logoMarketing Online centrum Promocji Intrenetowej Piotr Guziur logo
cube groupcube group
burdaplburdapl
squizsquiz
Projekt bez tytułuProjekt bez tytułu
Microsoft Sp. z o.o.Microsoft Sp. z o.o.
Widzialni.pl logoWidzialni.pl logo
Socializer SA logoSocializer SA logo
Untitled design (50)Untitled design (50)
spolecznoscispolecznosci
fabryka marketingu stronafabryka marketingu strona
r43jio34foi3fojf34ojf (1)r43jio34foi3fojf34ojf (1)
ogilvyandmatherogilvyandmather
oan logooan logo
wp_logo_310x124wp_logo_310x124
Polska Press Sp. z. o.o.Polska Press Sp. z. o.o.
mediachoice logomediachoice logo
feno logofeno logo