Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Jedynie 17 procent managerów ma przygotowaną odpowiednią strategię obecności marki w mediach społecznościowych.
- Bartłomiej Brzostowski

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
FantasyEXPOFantasyEXPO
DDB & TribalDDB & Tribal
ScreenNetworkScreenNetwork
247247
CheilCheil
talentmedia czlonektalentmedia czlonek
Discipline logoDiscipline logo
caratcarat
sitecore czloneksitecore czlonek
LionbridgeLionbridge
k2 logok2 logo
ComfituraComfitura
Marketing Online centrum Promocji Intrenetowej Piotr Guziur logoMarketing Online centrum Promocji Intrenetowej Piotr Guziur logo
logo_havas_media_group_310x124pxlogo_havas_media_group_310x124px
Codemia logoCodemia logo
Ve Interactive LtdVe Interactive Ltd
the digitals logothe digitals logo
mediafarm logomediafarm logo
Little Big DataLittle Big Data
wp_logo_310x124wp_logo_310x124