Już 93% marketerów używa danych w kampaniach

Gwałtownie rośnie znaczenie danych w marketingu. Tylko 7% badanych marketerów jeszcze z nich nie korzystało.
netsprint raport news

Casebook MIXX Awards 2016: pobierz część 1

Poznaj od podszewki kampanie nagrodzone w MIXX Awards 2016! Pobierz 8-częściowy Casebook laureatów i nominowanych w ubiegłorocznej edycji konkursu.
casebook news

Badanie E-commerce Standard 2017 – wypełnij ankietę

Zapraszamy do wzięcia udziału w dwunastej edycji ogólnopolskiego badania E-commerce Standard 2017. IAB Polska jest parterem przedsięwzięcia. Raport od...
ecommerce standard news

Graj w DIMAQ -poznaj zwycięzców konkursu

Dziękujemy wszystkim uczestnikom FORUM IAB 2017, którzy wzięli udział w konkursie GRAJ w DIMAQ. Spośród 146 tegorocznych forumowiczów, którzy...
graj w dimaq

Weź udział w badaniu IAB Europe na temat programmatic

W imieniu IAB Europe zapraszamy do wypełnienia ankiety dotyczącej czynników wpływających na przyszłość inwestycji reklamowych w kanał programmatic. Celem...
ankieta

Nowy porządek świata reklamy – relacja z FORUM IAB 2017

Bilety wyprzedane na kilka tygodni przed wydarzeniem, prawie 1200 uczestników, blisko 90 prelegentów - tak minęły 2 intensywne dni...
obraz2

Patronat IAB: Beyond Advertising E-sport & Gaming Forum

13 czerwca w Warszawie odbędzie się konferencja Beyond Advertising E-sport & Gaming Forum, którą objęliśmy swoim patronatem. Wydarzenie jest...
popr

Włodzimierz Schmidt w zarządzie IAB Europe

Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska po raz trzeci wszedł w skład zarządu IAB Europe na kolejną dwuletnią kadencję.
włodek
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Jedynie 17 procent managerów ma przygotowaną odpowiednią strategię obecności marki w mediach społecznościowych.
- Bartłomiej Brzostowski

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
FreshMail - System do Email MarketinguFreshMail - System do Email Marketingu
e-commerce services logoe-commerce services logo
Projekt bez tytułuProjekt bez tytułu
Media Direction logoMedia Direction logo
Maxus logoMaxus logo
tradetracker logotradetracker logo
Click Ad S.A. logoClick Ad S.A. logo
Performance Media Sp. z o.o. logoPerformance Media Sp. z o.o. logo
ComfituraComfitura
NUGG.AD logoNUGG.AD logo
adform logoadform logo
Lucini&Lucini IAB PolskaLucini&Lucini IAB Polska
Mobiem logoMobiem logo
Mexad logoMexad logo
innogyinnogy
sas institute logosas institute logo
cloudtechnologiescloudtechnologies
logo_zjednoczenie_310x124pxlogo_zjednoczenie_310x124px
Veneo logoVeneo logo
DBMSDBMS