Casebook MIXX Awards 2016: pobierz część drugą

W ramach rozgrzewki przed MIXX Awards 2017, którego regulamin ogłosimy już niebawem, prezentujemy drugą część Casebooka kampanii wyróżnionych ...
casebook news (1)

Raport Strategiczny Internet 2016/2017

Przekazujemy raport strategiczny Związku pracodawców Branży Internetowej IAB Polska - Internet 2016/2017.
Canva

Już 93% marketerów używa danych w kampaniach

Gwałtownie rośnie znaczenie danych w marketingu. Tylko 7% badanych marketerów jeszcze z nich nie korzystało.
netsprint raport news

Casebook MIXX Awards 2016: pobierz część 1

Poznaj od podszewki kampanie nagrodzone w MIXX Awards 2016! Pobierz 8-częściowy Casebook laureatów i nominowanych w ubiegłorocznej edycji konkursu.
casebook news

Badanie E-commerce Standard 2017 – wypełnij ankietę

Zapraszamy do wzięcia udziału w dwunastej edycji ogólnopolskiego badania E-commerce Standard 2017. IAB Polska jest parterem przedsięwzięcia. Raport od...
ecommerce standard news

Graj w DIMAQ -poznaj zwycięzców konkursu

Dziękujemy wszystkim uczestnikom FORUM IAB 2017, którzy wzięli udział w konkursie GRAJ w DIMAQ. Spośród 146 tegorocznych forumowiczów, którzy...
graj w dimaq

Weź udział w badaniu IAB Europe na temat programmatic

W imieniu IAB Europe zapraszamy do wypełnienia ankiety dotyczącej czynników wpływających na przyszłość inwestycji reklamowych w kanał programmatic. Celem...
ankieta

Nowy porządek świata reklamy – relacja z FORUM IAB 2017

Bilety wyprzedane na kilka tygodni przed wydarzeniem, prawie 1200 uczestników, blisko 90 prelegentów - tak minęły 2 intensywne dni...
obraz2
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Kluczem do sukcesu w komunikacji e-sklepu jest wykorzystywanie różnych kanałów oraz dywersyfikacja działań promocyjnych. Zróżnicowane podejście do klientów, dostosowanie oferty do ich indywidualnych potrzeb i podążanie za nimi z ofertą, aby znaleźli ją w odpowiednim czasie i miejscu.
- Dorota Bachman

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
aude logoaude logo
Untitled design (44)Untitled design (44)
kamikaze2kamikaze2
sas institute logosas institute logo
International Data Group Poland S.A. logoInternational Data Group Poland S.A. logo
Mec Global logoMec Global logo
squizsquiz
trnd Central Eastern Europe Kft Sp. z o.o.trnd Central Eastern Europe Kft Sp. z o.o.
zenith członekzenith członek
Tarsago PolskaTarsago Polska
sitecore czloneksitecore czlonek
TVP logoTVP logo
Porwisz kancelaria prawna IAB PolskaPorwisz kancelaria prawna IAB Polska
umccann_310x1241umccann_310x1241
leadr_310x124leadr_310x124
artflash_310x124artflash_310x124
netsprintnetsprint
Polska Press Sp. z. o.o.Polska Press Sp. z. o.o.
e-commerce services logoe-commerce services logo
Experience TEN Sp. z o.o.Experience TEN Sp. z o.o.