Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Jedynie 17 procent managerów ma przygotowaną odpowiednią strategię obecności marki w mediach społecznościowych.
- Bartłomiej Brzostowski

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
VML, Inc. logoVML, Inc. logo
MediaCom Warszawa logoMediaCom Warszawa logo
Supersam IAB PolskaSupersam IAB Polska
adnext logoadnext logo
Bonnier logoBonnier logo
adform logoadform logo
stroer stronastroer strona
ComfituraComfitura
Optivo GmbH / Sp. z o.o. logoOptivo GmbH / Sp. z o.o. logo
Artegence Sp. z o.o. logoArtegence Sp. z o.o. logo
digital kingdomdigital kingdom
Merlin GroupMerlin Group
Walk logoWalk logo
Ve Interactive LtdVe Interactive Ltd
starcomstarcom
nuntius logonuntius logo
Interactive Solutions Sp. z o.o. logoInteractive Solutions Sp. z o.o. logo
trnd Central Eastern Europe Kft Sp. z o.o.trnd Central Eastern Europe Kft Sp. z o.o.
intredo logointredo logo
Untitled design (21)Untitled design (21)