Już 93% marketerów używa danych w kampaniach

Gwałtownie rośnie znaczenie danych w marketingu. Tylko 7% badanych marketerów jeszcze z nich nie korzystało.
netsprint raport news

Casebook MIXX Awards 2016: pobierz część 1

Poznaj od podszewki kampanie nagrodzone w MIXX Awards 2016! Pobierz 8-częściowy Casebook laureatów i nominowanych w ubiegłorocznej edycji konkursu.
casebook news

Badanie E-commerce Standard 2017 – wypełnij ankietę

Zapraszamy do wzięcia udziału w dwunastej edycji ogólnopolskiego badania E-commerce Standard 2017. IAB Polska jest parterem przedsięwzięcia. Raport od...
ecommerce standard news

Graj w DIMAQ -poznaj zwycięzców konkursu

Dziękujemy wszystkim uczestnikom FORUM IAB 2017, którzy wzięli udział w konkursie GRAJ w DIMAQ. Spośród 146 tegorocznych forumowiczów, którzy...
graj w dimaq

Weź udział w badaniu IAB Europe na temat programmatic

W imieniu IAB Europe zapraszamy do wypełnienia ankiety dotyczącej czynników wpływających na przyszłość inwestycji reklamowych w kanał programmatic. Celem...
ankieta

Nowy porządek świata reklamy – relacja z FORUM IAB 2017

Bilety wyprzedane na kilka tygodni przed wydarzeniem, prawie 1200 uczestników, blisko 90 prelegentów - tak minęły 2 intensywne dni...
obraz2

Patronat IAB: Beyond Advertising E-sport & Gaming Forum

13 czerwca w Warszawie odbędzie się konferencja Beyond Advertising E-sport & Gaming Forum, którą objęliśmy swoim patronatem. Wydarzenie jest...
popr

Włodzimierz Schmidt w zarządzie IAB Europe

Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska po raz trzeci wszedł w skład zarządu IAB Europe na kolejną dwuletnią kadencję.
włodek
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Raport pokazuje wyraźnie, że obecność marki w sieci stała się nieodzownym elementem marketingu, a samo medium jest kanałem komunikacji i dystrybucji, który pełni znaczącą rolę w sprzedaży.
- Paweł Kolenda

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
tradetracker logotradetracker logo
Adequate logoAdequate logo
Walk logoWalk logo
Socializer SA logoSocializer SA logo
netiznes czloneknetiznes czlonek
leadr_310x124leadr_310x124
WhitesWhites
Optivo GmbH / Sp. z o.o. logoOptivo GmbH / Sp. z o.o. logo
intredo logointredo logo
faceADDICTED / Agencja social media logofaceADDICTED / Agencja social media logo
Experience TEN Sp. z o.o.Experience TEN Sp. z o.o.
MyLoMyLo
sitecore czloneksitecore czlonek
adform logoadform logo
TVP logoTVP logo
Lucini&Lucini IAB PolskaLucini&Lucini IAB Polska
Gemius logo IAB PolskaGemius logo IAB Polska
Untitled design (32)Untitled design (32)
Mec Global logoMec Global logo
they_logo_wieksze_05they_logo_wieksze_05