Silny głos polskiego biznesu w Brukseli w sprawie ePrivacy

Na nasze zaproszenie 11 października br. do siedziby Stałego Przedstawicielstwa RP przy UE przybyło ponad 50 osób.
eprivacy news

IAB Polska patronem Konwentu Ochrony Danych i Informacji

Wydarzenie, które IAB objęło patronatem honorowym, odbędzie się 17 listopada br. w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej.
konwent news

Siódma edycja IAB Internet Week za nami

Sprawdź, jak przebiegła jesienna edycja bezpłatnych warsztatów z marketingu online, w których tym razem udział wzięło aż 814 uczestników!
470x307

Przyjmowanie zgłoszeń do Mapy Podmiotów Internetowych 2017/2018 zakończone

W tym roku do Mapy dołączyło ponad 190 podmiotów, zgłaszając blisko 380 logotypów, które pogrupowane zostaną w około 40...
mapa 20162017 news

Akredytacja DIMAQ: UX Poland

UX Poland to jedna z największych konferencji UX w Europie, poświęcona innowacjom w zakresie projektowania produktów i usług. Tegoroczną edycję...
ux poland news

Akredytacja DIMAQ: Filmteractive -rozmowa z Arturem Kurasińskim

12 października odbędzie się 7. edycja Filmteractive – festiwal po raz pierwszy gości w Warszawie. Festiwal poprowadzi aktywny komentator...
film2017

Akredytacja DIMAQ: Konferencja in Digital Marketing

Ponad 40 ekspertów z Polski i z zagranicy poprowadzi merytoryczne, case’owe wystąpienia z niemal wszystkich obszarów tematycznych marketingu cyfrowego.
indm news

Akredytacja DIMAQ: E-commerce Insights

Konferencja,w całości poświęcona najnowszym trendom i technologiom w e-handlu, odbędzie się 14 listopada w Warszawie.
ecmmerce news
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Kluczem do pozyskania klienta jest nawiązanie z nim relacji. Dzięki niej można przedstawić mu usługę lub produkt, jego cechy, „klimat” marki, jej wizerunek, cenę, informację o promocji i wiele innych elementów marketingowej układanki, które kończą się transakcją.
- Pawel Kolenda

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
cube groupcube group
aude logoaude logo
ComfituraComfitura
talentmedia czlonektalentmedia czlonek
Brainly (4)Brainly (4)
Ve Interactive LtdVe Interactive Ltd
le1_isobarle1_isobar
zenithzenith
adnext logoadnext logo
polsatpolsat
Opcom Sp. z o.o. S.K.A. logoOpcom Sp. z o.o. S.K.A. logo
Supersam IAB PolskaSupersam IAB Polska
Havas Worldwide LogoHavas Worldwide Logo
logo_zjednoczenie_310x124pxlogo_zjednoczenie_310x124px
Polskie Badania Internetu (PBI) logoPolskie Badania Internetu (PBI) logo
Performance Media Sp. z o.o. logoPerformance Media Sp. z o.o. logo
Widzialni.pl logoWidzialni.pl logo
Lucini&Lucini IAB PolskaLucini&Lucini IAB Polska
NUGG.AD logoNUGG.AD logo
Byss logoByss logo