Silny głos polskiego biznesu w Brukseli w sprawie ePrivacy

Na nasze zaproszenie 11 października br. do siedziby Stałego Przedstawicielstwa RP przy UE przybyło ponad 50 osób.
eprivacy news

IAB Polska patronem Konwentu Ochrony Danych i Informacji

Wydarzenie, które IAB objęło patronatem honorowym, odbędzie się 17 listopada br. w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej.
konwent news

Siódma edycja IAB Internet Week za nami

Sprawdź, jak przebiegła jesienna edycja bezpłatnych warsztatów z marketingu online, w których tym razem udział wzięło aż 814 uczestników!
470x307

Przyjmowanie zgłoszeń do Mapy Podmiotów Internetowych 2017/2018 zakończone

W tym roku do Mapy dołączyło ponad 190 podmiotów, zgłaszając blisko 380 logotypów, które pogrupowane zostaną w około 40...
mapa 20162017 news

Akredytacja DIMAQ: UX Poland

UX Poland to jedna z największych konferencji UX w Europie, poświęcona innowacjom w zakresie projektowania produktów i usług. Tegoroczną edycję...
ux poland news

Akredytacja DIMAQ: Filmteractive -rozmowa z Arturem Kurasińskim

12 października odbędzie się 7. edycja Filmteractive – festiwal po raz pierwszy gości w Warszawie. Festiwal poprowadzi aktywny komentator...
film2017

Akredytacja DIMAQ: Konferencja in Digital Marketing

Ponad 40 ekspertów z Polski i z zagranicy poprowadzi merytoryczne, case’owe wystąpienia z niemal wszystkich obszarów tematycznych marketingu cyfrowego.
indm news

Akredytacja DIMAQ: E-commerce Insights

Konferencja,w całości poświęcona najnowszym trendom i technologiom w e-handlu, odbędzie się 14 listopada w Warszawie.
ecmmerce news
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Kluczem do sukcesu w komunikacji e-sklepu jest wykorzystywanie różnych kanałów oraz dywersyfikacja działań promocyjnych. Zróżnicowane podejście do klientów, dostosowanie oferty do ich indywidualnych potrzeb i podążanie za nimi z ofertą, aby znaleźli ją w odpowiednim czasie i miejscu.
- Dorota Bachman

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
Media Direction logoMedia Direction logo
interia_310x124interia_310x124
appnet stronaappnet strona
Merlin GroupMerlin Group
Web Search Factory Polska sp. z o.o. logoWeb Search Factory Polska sp. z o.o. logo
edipresse1-310x124_bwedipresse1-310x124_bw
MediaCom Warszawa logoMediaCom Warszawa logo
Codemia logoCodemia logo
Interactive Solutions Sp. z o.o. logoInteractive Solutions Sp. z o.o. logo
Ve Interactive LtdVe Interactive Ltd
sare stronasare strona
intredo logointredo logo
Untitled design (21)Untitled design (21)
Golden Submarine logoGolden Submarine logo
polsatpolsat
fabryka marketingu stronafabryka marketingu strona
Untitled design (32)Untitled design (32)
Polska Press Sp. z. o.o.Polska Press Sp. z. o.o.
Experience TEN Sp. z o.o.Experience TEN Sp. z o.o.
r43jio34foi3fojf34ojf (2)r43jio34foi3fojf34ojf (2)