Casebook MIXX Awards: pobierz część 5.

Kolejna, piąta część Casebooka kampanii wyróżnionych w ubiegłorocznej edycji konkursu już do pobrania. W tej części ujawniamy kulisy powstania następujących kampanii nagrodzonych w...
casebook news (1)

Apel w sprawie unijnego rozporządzenia dotyczącego ochrony prywatności

Przyjęcie projektu w obecnej treści będzie miało negatywny wpływ na konkurencyjność i innowacyjność polskich przedsiębiorstw.
Untitled design

Casebook MIXX Awards 2016: pobierz część czwartą

W ramach rozgrzewki przed MIXX Awards 2017, którego regulamin ogłosimy już niebawem, prezentujemy czwartą część Casebooka kampanii wyróżnionych w...
casebook news (1)

Patronat nad ogólnopolskim badaniem poczty elektronicznej

IAB Polska obejmuje patronatem honorowym czternastą edycję Badania wykorzystania poczty elektronicznej, realizowanego przez SARE.
Untitled design

TogetherData w gronie IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączył TogetherData, pierwszy Data Science House w Polsce.
Aktualnosci

Casebook MIXX Awards 2016: pobierz część trzecią

W ramach rozgrzewki przed MIXX Awards 2017 prezentujemy trzecią część Casebooka kampanii wyróżnionych w ubiegłorocznej edycji konkursu.
casebook news (1)

Mapa Podmiotów Internetowych 2017/2018- zgłoś swoją firmę

Rozpoczęliśmy przyjmowanie zgłoszeń do szóstej edycji Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska.  Prześlij logotyp swojej firmy do 8 września 2017 i daj...
mapa 2016 slider

Viewability: weź udział w publicznych konsultacjach na temat standardów

Do 31 sierpnia 2017 trwają konsultacje publiczne na temat finalnej wersji publikacji. Czekamy na Twoją opinię.
konsultacje news
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Przeprowadzone przez IAB Polska badanie „Prywatność w sieci” wskazuje na ważne tendencje jeśli chodzi o odbiór przez internautów działań skierowanych do nich – tak przez instytucje prywatne, jak i instytucje publiczne.
- dr Wojciech R. Wiewiórowski

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
the digitals logothe digitals logo
Interactions Poland IAB PolskaInteractions Poland IAB Polska
Artegence Sp. z o.o. logoArtegence Sp. z o.o. logo
intredo logointredo logo
DDB & TribalDDB & Tribal
Performance Media Sp. z o.o. logoPerformance Media Sp. z o.o. logo
verseo logoverseo logo
Gemius logo IAB PolskaGemius logo IAB Polska
clickappsclickapps
Byss logoByss logo
Click Ad S.A. logoClick Ad S.A. logo
MOSQI.TOMOSQI.TO
Experience TEN Sp. z o.o.Experience TEN Sp. z o.o.
groupm logogroupm logo
faceADDICTED / Agencja social media logofaceADDICTED / Agencja social media logo
Untitled design (52)Untitled design (52)
Gong logoGong logo
bakermckenzie 310x124bakermckenzie 310x124
Media Direction logoMedia Direction logo
leadr_310x124leadr_310x124