IAB Expert Panel


IAB Expert Panel to nowoczesna formuła paneli dyskusyjnych, która porusza najważniejsze zagadnienia dla branży internetowej. Wydarzenie adresowane jest do marketerów, agencji, domów mediowych, działów marketingu oraz pasjonatów marketingu, którzy chcieliby uczestniczyć w dyskusji na najbardziej palące tematy z obszarów e-marketingu.

Wstęp na IAB Expert Panel jest bezpłatny.

Dotychczas IAB Polska zrealizowało #13 paneli dyskusyjnych:

16.05.2013: #1 Co przyniesie 2013 rok na rynku mediów w Polsce?
20.06.2013: #2 Ecommerce, ecommunication. Rola komunikacji w handlu elektronicznym
15.07.2013: #3 Potencjał rynku mobile w Polsce
12.09.2013: #4 Potencjał rynku video w Polsce. Internet w telewizji czy telewizja w internecie?
22.10.2013: #5 Potencjał internetu w poszczególnych sektorach gospodarczych w Polsce
12.12.2013: #6 Potencjał rynku wideo online w Polsce
13.02.2014: #7 Potencjał rozwoju rynku mobile w Polsce
10.07.2014: #8 Telewizja w internecie czy internet w telewizji? Synergia mediów: WWW vs. TV
04.12.2014: #9 Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce
11.02.2015: #10 Marketing Automation
12.03.2015: #11 Perspektywy rozwojowe reklamy on-line w Polsce oczami marketerów
29.04.2015: #12 Potencjał rozwoju rynku mobile w Polsce
08.09.2015: #13 Internet Rzeczy w komunikacji marketingowej
03.11.2015 #14 Customer Journey Online
10.12.2015 #15 Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce
16.02.2016 #16 Audio online. Reklama i muzyka.
05.04.2016  #17 Konsumpcja treści online a marketing
23.06.2016 #18 Kapital ludzki w Sektorze Komunikacji Marketingowej
04.10.2016 #19 Biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości

Retransmisje części Paneli można obejrzeć na kanale YouTube IAB Polska w playliście „Expert Panel” oraz w zapisach transmisji live na naszym Facebooku.