Skuteczne wykorzystanie Internetu w branży finansowej

Termin

24 czerwca 2014

Miejsce

Warszawa

Temat

Showcase Skuteczne wykorzystanie Internetu w branży finansowej

Program konferencji

Prowadzący: Aneta Gąsiorek, IAB Polska

10.30-10.40
Rozpoczęcie konferencji

10.40-11.00
Lead generation – produkty finansowe
Prelegent: Danuta Rudzińska, Online Media Group Poland

11.00-11.20
Jak na trudnym rynku kredytów hipotecznych utrzymać wysoką konwersję w kampanii? Case study: Expander za rok 2013
Prelegent: Mateusz Bembenek Grupa e-broker

11.20- 11.40
Zwiększanie ROR dzięki komunikacji wielokanałowej z klientem (*ROR – Return on Relationship)
Prelegent: Mariusz Gajewski SARE

11.40-12.00
Przerwa kawowa

12.00-12.20
Dlaczego pieniądz lubi Allegro? Case study akcji Raiffeisen Polbank oraz Visa
Prelegent: Mikołaj Szwechowicz Grupa Allegro i GG Network

12.20-12.40
Więcej i więcej i więcej… Jak maksymalizować sprzedaż kredytów na stronie internetowej banku.
Prelegenci: Piotr Jeske, Credit Agricole Bank Polska, Krystian Wesołowski, Blue Finance (Grupa Blue Media)

12.40-13.00
Jak uzyskać zwrot z inwestycji w content marketing?
Prelegent: Przemysław Matyjaszczyk, Agencja Whites

 

To TWOJE 20 minut! Wykorzystaj je! ​

Wiecznie zaganiany, w pośpiechu nie masz już tchu? Znudzony przetargami, biznesowymi obiadkami, żmudnym poszukiwaniem Klienta? A gdybyś tak w jeden prosty sposób, w niezobowiązujące 20 min, mógł zaprezentować siebie (swoja agencję),  swoje najlepsze projekty (casy) z ostatniego roku przed naprawdę grubymi rybami? Skorzystałbyś? Pewnie masz już tysiąc pomysłów na wykorzystanie zaoszczędzonego (w ten sposób) czasu. (Twój księgowy na pewno to doceni.) Już 24 czerwca umożliwimy Ci realizację tego pomysłu.

Zapraszamy Cię na organizowany przez IAB Polska IAB Showcase Skuteczne wykorzystanie Internetu w branży finansowej

Konferencja ma na celu zapoznanie marketerów z nowymi trendami i najlepszymi rozwiązaniami w dziedzinie komunikacji internetowej.

To TWOJE 20 minut! Wykorzystaj je!

Założenia konferencji Showcase

Celem spotkań IAB Showcase jest pozyskanie przez marketerów wiedzy na temat najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy internetowej.
Prezenterami są eksperci- praktycy specjalizujący się w różnych dziedzinach reklamy interaktywnej.

Na konferencję zapraszamy jedynie marketerów – przedstawicieli największych reklamodawców na rynku zajmujących się na co dzień tematyką reklamy w różnych mediach.

Czym różni się Showcase od innych konferencji?

  • przedstawiane są tylko case study – praktyczne rozwiązania rynkowe,
  • na sali znajdują się tylko marketerzy, potencjalni klienci!, przedstawiciele największych reklamodawców na rynku, decydenci w kwestiach wydatków na reklamę,
  • w trakcie prezentacji nie ma na sali konkurencji są tylko prelegent i marketerzy! Po zakończonej prezentacji prelegent opuszcza salę konferencyjną

Opinie prelegentów:

IAB Showcase to świetna okazja, aby podzielić się swoim doświadczeniem z marketerami z różnych firm. Oprócz tego, że daje możliwość zaprezentowania swojego potencjału oraz ostatnich realizacji, stwarza też doskonałe warunki do nawiązania cennych kontaktów, porozmawiania o planach i działaniach Klientów. W kuluarach okazało się, że firmy, które na co dzień konkurują, znajdują wspólny język i chętnie wymieniają poglądy.

IAB Showcase to bardzo dobra inicjatywa polskiego IAB. Dzięki swojej formule pozwala na swobodne zaprezentowanie swoich osiągnięć szerokiemu gronu Klientów. W dodatku są to osoby, które bardzo często decydują o wydatkach marketingowych. To zdecydowanie skraca czas od prezentacji do realizacji i pozwala zdobyć nowych Klientów. W ciągu 20 minut mamy Klientów „tylko dla siebie”, a 20 min ciekawej prezentacji wystarcza, aby dalej rozmawiać z zainteresowanymi Klientami indywidualnie.

Opinie uczestników:

Bardzo dziękuję za możliwość wzięcia udziału w spotkaniu. Tego typu wydarzenia, a szczególnie prezentowane na nich konkretne case’y wdrożeń oraz ich efekty, niewątpliwie zachęciły nas do zastanowienia się nad wykorzystaniem SEM w naszej działalności.

Dziękuje bardzo za linka i doskonale zorganizowane spotkanie. Materiał przyda się w naszej codziennej pracy. Wszystkie prezentacje były bardzo ciekawe, doskonale prezentowane, no i 5 z + za sprawy organizacyjne. Bardzo dziękuję organizatorkom i wykładowcom.

Uważam, że IAB ShowCase są jednymi z najciekawszych i najbardziej inspirujących spotkań w dziedzinie komunikacji w internecie.

Bardzo dziękuję za możliwość uczestnictwa w Państwa Konferencji, która w znacznym stopniu przybliżyła mi możliwości e-marketingu, a prezentowane przykłady z pewnością zaciekawiły mnie na tyle mocno by je wykorzystać w przyszłości w swojej pracy zawodowej. A idealnym dopełnieniem konferencji było zwiedzanie serwerów.

Firmy, które były obecne na IAB SHOWCASE:
A&D Pharma
A1 Europe Sp. z o.o.
Ad-pharma Aiglincoln
Alior Bank SA
Amrest APC Instytut Sp. z o.o.
Astellas Aviva in Poland
Bank PKO SA
Bank PKOBP
Bank Pocztowy S.A.
Bank Zachodni WBK S.A.
BNP Paribas Fortis
Boehringer Ingelheim
Boiron
Bwin
Carlsberg
Centertel
Citroen
City Index Ltd Oddział w Polsce CMS
CMCK Danone
Dentalux sp. z o.o.
Deutsche Bank PBC Spółka Akcyjna

Emmerson Ericsson
Ferrero
Finamo
Fortis
Bank Frito Lay Poland
Grupa Inwestycyjna Hossa SA
Grupa PSB GSH Polska Sp. z o.o.
HBO Polska Sp z o.o
Hossa HSBC BANK POLSKA S.A.
Ikea Invest – Bank S.A.
InvestBank
KlinkierBud
KONIMPEX-INVEST S.A.
Kredyt Bank S.A /TUiR WARTA
Krotex-Poland Sp. z o.o.
Krüger Polska Sp. z o.o
Link4 LUKAS Bank SA
Luxmed MBank
METROHOUSE S.A.
MICHELIN Polska S.A.
Nestlé Polska

Polkomtel
MICHELIN Polska S.A.
Nestlé Polska
PZU SA / PZU Życie SA
Raiffeisen Bank Polska S.A.
Ranbaxy Redwood Roche Diagnostics Polska
Sanofi Aventis sp. z o.o.
SIGNAL IDUNA Polska TU S.A.
starwood hotels & resorts in Poland
Tan Viet International S.A.
Toyota Bank Polska S.A
TP EmiTel Sp. z o.o.
TU na Życie
AEGON SA
TUI POLAND
Unipharm Sp. z o.o.
Vox Industrie S.A. Warta
Wilk Elektronic S.A.
PGE Polska Grupa Energetyczna
Zapytaj o szczegóły:

Anna Maj
Key Account Manager
IAB Polska
Tel. stacjonarny: 22 434 21 35
Tel komórkowy: 600 253 807
e-mail: amajiab.com.pl