IAB Expert Panel #9 Perspektywy rozwojowe reklamy on-line w Polsce

Termin

4 grudnia 2014

Miejsce

iabłko, Warszawa

Temat

IAB Expert Panel #9
Perspektywy rozwojowe reklamy on-line w Polsce

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska serdecznie zaprasza na IAB Expert Panel #9 , który odbędzie się 4 grudnia w iabłku, czyli siedzibie IAB Polska w Warszawie. Wydarzenie adresowane jest do marketerów: agencji, domów mediowych, działów marketingu, pasjonatów marketingu, którzy chcieliby uczestniczyć w dyskusji na najbardziej palące tematy z obszarów e-marketingu. Każdy uczestnik panelu otrzyma raport „Perspektywy rozwojowe reklamy on-line w Polsce”. Wstęp bezpłatny.

W nowoczesnej formule paneli dyskusyjnych IAB Polska porusza najważniejsze zagadnienia dla branży internetowej. 4 grudnia br. o godz. 11.00 w iabłku, czyli siedzibie Związku odbędzie się 8 edycja IAB Expert Panel pod tytułem: „Perspektywy rozwojowe reklamy on-line w Polsce”. Serdecznie zapraszamy.

Agenda

PREZENTACJA
Prezentacja wyników badań i analiz na podstawie raportu „Perspektywy rozwojowe reklamy on-line w Polsce”
Paweł Kolenda, Dyrektor ds. Badań, IAB Polska

DYSKUSJA PANELOWA
Perspektywy rozwojowe reklamy on-line w Polsce
Robert Bednarski – Onet
Szymon Gutkowski – DDB
Agnieszka Hryniewicz-Bieniek – Google
Anna Kaczmarska – IDMnet
Maciej Maciejowski – TVN
Anna Sakowicz – Starcom MediaVest Group
Sławek Stępniewski – Dentsu Aegis Network Polska

Zapisy

Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, aby wziąć udział wydarzeniu należy wysłać e-mail pod adres: Anna Wątła, a.watla@iab.org.pl. Dla słuchaczy wstęp jest bezpłatny. Każdy z uczestników wydarzenia otrzyma raport „Perspektywy rozwojowe reklamy on-line w Polsce” w prezencie.

Miejsce i data

Miejsce: ul. Krucza 16/22, 00-526 Warszawa (wejście od ulicy Wilczej)
Data: 4 grudnia 2014 r., godzina 11.00

Kto powinien wziąć udział?

  • Przedstawiciele agencji i domów mediowych
  • Szefowie i specjaliści z działów marketingu

Poprzednie edycje