IAB Interactive Training Camp 2016

Zapraszamy na IAB CAMP 2016!

IAB Interactive Training Camp III19-20 majaRawa Mazowiecka

IAB CAMP to wyjątkowe wydarzenie organizowane przez IAB Polska dla branży internetowej. CAMP to połączenie merytorycznego spotkania o trendach w digitalu oraz platformy networkingowej, która sprzyja integracji branży, lepszemu poznaniu partnerów biznesowych oraz wymianie kontaktów i doświadczeń.

Termin:

19-20 maja 2016

Miejsce:

Hotel Ossa**** Congress & Spa, Rawa Mazowiecka

Zapewniamy:

  • Transport autokarowy pl. Defilad 1, Warszawa – Rawa Mazowiecka – Warszawa
  • Zakwaterowanie w pokojach 2 i 3 osobowych
  • Pełne wyżywienie w hotelu oraz możliwość korzystania z części rekreacyjnej
  • Ubezpieczenie
  • Udział w części merytorycznej – 7 prelekcji od najlepszych specjalistów w branży internetowej + panel dyskusyjny z najpopularniejszymi polskimi Youtuberami!
  • Udział w części integracyjnej – networking, warsztaty kulinarne
  • Świetną zabawę i nawiązanie wielu nowych kontaktów

Pojedź z nami na Campa! Posłuchaj wartościowych prelekcji od najlepszych w branży i poznaj ludzi, z którymi rozwiniesz swój biznes!

POBIERZ FORMULARZ

Wypełniony i zeskanowany formularz prosimy odesłać na a.obarczuk@iab.org.pl, w tytule maila wpisując ZGŁOSZENIE NA IAB CAMP.

Zasady zgłaszania się i uczestnictwa.

Cennik:

Pracownik firmy członkowskiej IAB Polska – 950 zł netto / os.

Członek grupy roboczej IAB Polska – 750 zł netto/ os.

Pracownik firmy niezrzeszonej w IAB Polska – 1250 zł netto/ os.

Kontakt

Anastazja Obarczuk

project manager

a.obarczuk@iab.org.pl

+48 792 645 077

Monika Szybowska

sales manager

m.szybowska@iab.org.pl

+48 784 047 485

 

Uczestnicy:

Pracownicy polskiej branży interaktywnej: wydawcy internetowi, portale, serwisy, radia i telewizje internetowe, domy mediowe, marketerzy różnych branż, agencje interaktywne, sieci reklamowe, agencje SEO/SEM i content marketingowe, firmy badawcze, adserwery, sklepy internetowe, społeczności, agencje performance’owe, firmy monitoring mediów, platformy e-mail marketingowe, platformy RTB i audience targetingu, afiliacja, porównywarki cen.

Dlaczego się spotykamy?

  • Żeby dzielić się wiedzą i doświadczeniem
  • Żeby poznać najnowsze trendy w digitalu od najlepszych specjalistów w branży
  • Żeby poznawać się nawzajem i nawiązywać relacje biznesowe
  • Żeby dobrze się bawić w interaktywnym gronie :)

Obejrzyj relację z ubiegłorocznej, II edycji IAB Interactive Training Camp:

Rada Programowa IAB CAMP, składa się z ekspertów – pracowników polskiej branży internetowej. Jej zadaniem jest wybór prelekcji do części merytorycznej wydarzenia. Spośród nadesłanych propozycji prelekcji, Rada wybierze tylko te najlepsze i najbardziej użyteczne z perspektywy branży internetowej.

W skład Rady programowej IAB CAMP wchodzą:

 

Przemyslaw Bartkowiak – CEO&founder Revenue Group

6

Od wielu lat w branży reklamowej, obecnie współwłaściciel Revenue Group, spółki internetowej, która tworzy i sprzedaje systemy optymalizujące marketing w internecie, m.in. AdCarousel www.adcarousel.pl – system do optymalizacji kreacji reklamowych i Virtuose www.virtuose.pl – system do zarządzania procesem pozyskiwania i obsługi leadów, NativeLeads – innowacyjna platforma do pozyskiwania jakościowych leadów. Wcześniej przez 11 lat związany z Agorą SA, w której przez 5 lat jako Chief Revenue Officer był odpowiedzialny za przychody Segmentu Internet , wydawcy portalu gazeta.pl. Wielokrotny prelegent konferencji branżowych, w latach 2008-2011 członek Rady Nadzorczej IAB Polska, pasjonat windsurfingu i narciarstwa alpejskiego.

Artur Bednarz – Specjalista ds. Marketingu w Ve Interactive Poland

4

Specjalista w dziedzinie komunikacji i nowych technologii, dziennikarz, fotograf. Od ponad dwóch dekad związany ze światem mediów, public relations i marketingu. Odpowiada za komunikację polskiego oddziału brytyjskiej firmy Ve Interactive oferującej innowacyjną platformę z unikalnymi rozwiązaniami pomagającym biznesom online pozyskiwać nowych klientów, redukować bogunce rate i angażować użytwkowników w czasie rzeczywistym oraz maksymalizować współczynnik konwersji.

Agnieszka Ferenc – Kierownik Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego w Grupie Wirtualna Polska

5

Członkini Grupy Roboczej Mobile Marketing IAB Polska. Z branżą reklamową związana od 2008 r. W Grupie WP kieruje zespołem odpowiadającym za tworzenie i rozwój całościowej oferty reklamowej połączonych spółek. Tworzyła i rozwijała Multimedialną Sieć Reklamową Wirtualnej Polski, AdTotal. Kierowała grupą roboczą IAB Polska Mobile Marketing. Karierę zawodową rozpoczęła w Agencji Rezerw Materiałowych, gdzie odpowiadała m.in. za przygotowanie i realizację umów i przetargów publicznych związanych z branżą IT. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Pasjonatka mobile marketingu oraz technologii mobilnych.

Ania Gumkowska – Dyrektor Biznesu Lifestyle Gazeta.pl.

2

Autorka szeregu publikacji branżowych i uczestnik licznych konferencji. Prowadzi zajęcia z Digital Campaignes w Collegium Civitas. W zeszłym roku obroniła tytuł doktora na Uniwersytecie Warszawskim. Badała komunikację w mediach społecznościowych, zwłaszcza memy i mikroblogi. Dziś Dyrektor Biznesu Lifestyle Gazeta.pl, a wcześniej jako dyrektor content marketingu Gazeta.pl wraz z zespołem rozwijała produkty content marketingowe i przygotowywała strategie projektów specjalnych dla kluczowych klientów bezpośrednich i domów mediowych. Jest członkiem grupy Native Advertising Task Force IAB Europe, która opracowuje europejskie standardy reklamy natywnej oraz działa aktywnie w grupie Content Marketing w IAB Polska.

Andrzej Jaszczyszyn – Project Manager, Grupa ZPR Media

3

Project Manager, Coach ICF, trener biznesu, prezenter radiowy. Pracuje w Grupie ZPR Media. Człowiek mediów, tych tradycyjnych i tych nowych. Od lat pracujący dla Radia ESKA i pozostałych projektów Grupy ZPR Media. Kiedyś przed wszystkim przed mikrofonem teraz realizuje się w innych obszarach, chociaż czasami z dużą przyjemnością prowadzi jeszcze programy w radiu. Obecnie realizuje projekty związane z nowymi mediami. Odpowiada między innymi za komunikację Radia ESKA w social mediach. Uczestniczy w pracach grupy roboczej IAB Social Media.

Agnieszka Przewoźnik – Co-Managing Director w sieci reklamowej Społeczności.pl.

1

Kieruje działami sprzedaży agencyjnej, akcji specjalnych oraz odpowiada za współpracę z kluczowymi wydawcami sieci. Od ponad 9 lat związana z branżą interaktywną. Doświadczenie zdobywała m.in.w Grupie Onet.pl oraz sieci reklamy kontekstowej BusinessClick. Absolwentka socjologii i podyplomowych studiów z zakresu public relations.

Bartosz Wysocki, Dyrektor Sprzedaży, Grupa Gazeta.pl

Untitled design (48)

Z rynkiem reklamy związany od 15 lat. Zaczynał w firmie zajmującej się budowaniem serwisów WWW. Potem w Agencji Reklamowej V&P w Poznaniu odpowiadał za działy Client Service oraz Strategii. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Warsaw Illinois Executive MBA na Uniwersytecie Warszawskim. Od 2005 związany z Agorą, ostatnio jako Dyrektor Sprzedaży Grupy Gazeta.pl.

 

11.20 – 11.30 | Włodzimierz Schmidt i Robert Wielgo, IAB Polska | Powitanie uczestników IAB CAMP

11.30 – 11.50 | Werner Puchert, Deloitte Digital | Big impact with simple technology – creating meaningful digital experiences for human beings

Untitled design (56)

Bio prelegenta: Werner Puchert jest szefem działu Experience Design w Deloitte Digital w Polsce. Do zespołu dołączył z Deloitte Digital South Africa (z biurem w Cape Town), gdzie był częścią zespołu odpowiedzialnego m.in. za rozwiązania mobilne oraz user experience, a także zarządzał zespołem kreatywnym. Werner ma 14-letnie doświadczenie w branży digital. Przed Deloitte Digital zajmował m.in. stanowisko Director of Digital Strategy w agencji TBWA\TEQUILA Johannesburg. Wśród klientów, dla których pracował są m.in. Standard Bank (jeden z czterech największych banków w RPA), McDonald’s, Adidas, Visa, Nissan, Gumtree, Total czy Telkom (operator przewodowej i bezprzewodowej telekomunikacji działający w 38 krajach na kontynencie afrykańskim). Werner bardzo chętnie dzieli się swoimi dotychczasowymi doświadczeniami nie tylko z klientami i osobami, które już długo funkcjonują na rynku digital, ale również z tymi, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę w branży.

Opis prelekcji: It’s important to understand that for any business to truly transform and embrace the new digital era the focus should not be on technology but rather on human beings. True meaningful experience lies at the intersection of human needs and digital’s ability to answer those needs in a effective and frictionless way. If faced with consumers lacking access to high-end technology, like so many in Africa, would you simply ignore this and give them an analogue experience? OR would you focus on the technology they do have and use it to not only answer their key needs but build true meaningful opportunities for engagement? Simple devices can offer more opportunities than limitations. When technology is limited you truly have to focus on those solutions that have the most meaning and will have the highest impact.

Fact is, if you can squeeze and extra ounce or two of functionality out of an old phone (for example) you will find it much easier to scale across a wider range of functional innovative technologies. The difference is however to truly understand that that you need to focus on the most viable aspects of a solution that will create the most meaningful opportunities for customer engagement. We may be in the era of digital but we have never left the age of a hum.

11.50 – 12.10 | Marcin Pawłowski, ZenithOptimedia Group/Performics | Czy wiesz kiedy Twój internauta sięgnie po komórkę by szukać informacji? – kiedy i czego użytkownicy szukają w Google przez komórki oraz co z tego wynika dla skutecznej komunikacji.

3

Bio prelegenta: Head of One Serach, Performics EMEA, ZenithOptimedia Group. Obecnie kieruje działem SEM/SEO/FB PPC w agencji digital performance marketing. Pierwszą kampanię AdWords zbudował w 2005 roku. Uczestniczył w projektach dla korporacji i dużych firm doradczych: m.in. dla: L’Oreal, Vichy, Puma, Deutsche Bank, Obi, Vanish, Air wick, 3M, No-Spa, Tymianek i Podbiał, Garnier, BGŻ i innych. Pracował nie tylko dla dużych brandów – zrealizował dziesiątki (jak nie setki) projektów dla sektora MŚP. Związany z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Szkołą Główną Handlową gdzie prowadzi badania i zajęcia z marketingu internetowego. Prowadzi szkolenia z obszaru efektywnego wykorzystania Google AdWords oraz Google Analytics dla przedsiębiorców oraz specjalistów marketingu internetowego w firmach i instytucjach.

Opis prelekcji: Według Google’a stosunek zapytań do wyszukiwarki wykonanych przez komórkę vs desktop przekroczył w USA 50%. W Polsce ten współczynnik szacowany jest na nieco ponad 30%. Jest to już na tyle duże zjawisko, że marketerzy, by działać efektywnie, powinni nauczyć się dopasowywać do niego swój przekaż i jego formę. Kluczowe zatem staje się pytanie: czego szukają internauci mobilnie, a czego szukają na desktopie. Znajomość tematów bardziej „mobilinych” pozwoli na zbudowanie w inny sposób technicznie i merytorycznie komunikatu i dostosowanie go do urządzenia i miejsca. Takie z kolei dopasowanie prowadzi w prostej linii do poprawienia doświadczenia użytkownika na stronie, które przekłada się na markę i sprzedaż.

W prezentacji odkryję zależności, które prowadzą do tego, że użytkownik dokona wyszukiwania mobilnego. Tezy poparte będą analizą zapytań do wyszukiwarki różnorodnych branż i produktów, przeprowadzoną na podstawie kampanii zrealizowanych dla dużych (i mniejszych) marek.

12.10 – 12.30 | PRZERWA

12.30 – 12.50 | Wincenty Kokot, Business Development Director, GoldenSubmarine | Wszyscy jesteśmy graczami. Rola gier i grywalizacji w życiu współczesnego Internauty.

4

Bio prelegenta: Entuzjasta technologii mobilnych i nowych trendów. Zanurzony w interaktywnym świecie od ponad 6 lat. Z wykształcenia filozof, który z zainteresowaniem, obserwuje proces wkraczania technologii w codzienne życie. Prelegent na wielu konferencjach i spotkaniach branżowych, m.in. Forum IAB, Mixx Conference czy też Kongres Online Marketingu. Na co dzień odpowiada za rozwój biznesu firmy i kontakty z kluczowymi Klientami. Namówił do współpracy między innymi takie marki jak: Nivea, Seat czy ING Bank Śląski. Jako członek działu mobilnego, brał udział w realizacji aplikacji dla WWF Polska, a także Kopalni Soli „Wieliczka”, za które agencja GoldenSubmarine otrzymała międzynarodowe wyróżnienie Google Creative Sandbox, a także nagrodę Mixx Awards w kategorii Mobile/ Apps /Tablet.

Opis prelekcji: Granie to nie tylko rozrywka, to pewien sposób postrzegania rzeczywistości. Na przestrzeni ostatnich lat wizerunek gracza uległ mocnemu przeobrażeniu. Od zamkniętego w czterech ścianach gracza, do profesjonalisty biorącego udział w turniejach, gdzie pula nagród sięga kilkuset tysięcy dolarów. Innymi słowy: od będę „grał w grę Tomb Raider” do gamera-cewebryty. Gry stają się nowym medium, zastępując niejednokrotnie telewizję. Gramy wszyscy. W proste gry na telefonach, angażujące gry przeglądarkowe, czy w końcu zaawansowane produkcje 3D. Gramy też na co dzień, bawiąc się z markami. Bierzemy udział w konkursach, zbieramy punkty lojalnościowe, rozwiązujemy quizy i śrubujemy rankingi. Grywalizacja towarzyszy nam praktycznie bez przerwy. Jak grać, żeby wygrać?

 

12.50 – 13.10 | Filip Połoska i Kamila Olasek, Gazeta.pl | Makaroniki kontra pupa Kardashian, czyli o fenomenie wiralowego wykorzystania contentu kulinarnego w Social Mediach.

1

Bio prelegenta: Szef programowy Strony Głównej Gazeta.pl, uzależniony od internetu, newsów i social mediów. Fan Charliego Brookera, portalu Clickhole oraz najlepszych i bardzo złych mediów. Dzień zaczyna od wrzucenia do Pocketa wszystkich interesujących artykułów, których nigdy nie przeczyta (2.500 and counting). Od czterech lat pracuje w Gazeta.pl gdzie zajmuje się tworzeniem treści. Jednoosobowa redakcja Faktoidu.

2

Bio prelegenta: Social Media Manager serwisów lifestyle Gazeta.pl i Product Owner formatu kulinarnego Haps. Zdobywanie doświadczenia marketingowego zaczęła od branży FMCG w Heinz Polska S.A., jednak to w mediach czuje się najlepiej. Od dwóch lat zajmuje się promocją i rozwojem serwisów Gazeta.pl.

Akademię Leona Koźmińskiego na kierunku zarządzanie ukończyła obroną pracy magisterskiej o tańcu na rurze.

Opis prelekcji: Na pomysł viralowego wykorzystania kulinarnych filmików wpadł w lipcu ubiegłego roku Jonah Peretti, twórca BuzzFeeda. Ten agregat najbardziej klikalnych newsów w internecie (od testu na to, którą piosenką Taylor Swift jesteś, po filmik z przytulającymi się pandami) wzbogacił się o kanał Tasty, który zgromadził na Facebooku 44 miliony fanów i z miliardem wyświetleń filmików znalazł się pod koniec 2015 roku na pierwszym miejscu najchętniej oglądanych wideo na FB. TAK! Ludzie najchętniej oglądają, jak zrobić kotleta! Dlaczego? Peretti wyczuł, że użytkownicy przyzwyczajeni do GIF-ów, snapów i vine’ów nie chcą już czytać skomplikowanych poleceń, tracić czasu na oglądanie godzinnych programów kulinarnych i zwyczajnie nie potrafią skupiać uwagi na dłuższych formach. Celem jest zatrzymanie wzroku użytkownika, który chcąc uśmierzyć FOMO [ang. fear of missing out], czyli lęk przed tym, że coś go omija, przewija ekran w dół w poszukiwaniu następnej rzeczy, którą „trzeba” znać. A skuteczniejsze od pupy Kim Kardashian są w tej konkurencji tylko paryskie makaroniki.

13.20 – 14.20 | LUNCH

14.30 – 14.50 | Małgorzata Pogorzelska, Ad Product Manager i Mikołaj Twardowski, Big Data Solutions Manager, Grupa Wirtualna Polska | Historia jednego superbohatera.

Untitled design (58)

Bio prelegenta: W Grupie Wirtualna Polska odpowiada za tworzenie strategii i planowanie działań promocyjnych B2B dla produktu reklamowego. W IAB jest szefem grupy zadaniowej Adblocki – Komunikacja. Wcześniej planowała i koordynowała kampanie reklamowe (m.in. dla Nike, Ford, mBank, Discovery, P&G, Orange) współpracując z domami mediowymi i agencjami reklamowymi. Ma 7,5 letnie doświadczenie pracy w branży reklamy online. Absolwentka Międzywydziałowych Nauk o Mediach, Anglistyki i Germanistyki.

Untitled design (59)

Bio prelegenta: Z Grupą WP związany od 2014 roku. Odpowiada za rozwiązania i produkty reklamowe GWP oparte o wykorzystanie narzędzi do analizy dużych i różnorodnych zbiorów danych (tzw. big data). Współtwórca strategii Grupy Wirtualna Polska w zakresie zwiększania efektywności reklamy, dzięki wykorzystaniu zasobów spółki (informacji o zachowanych użytkowników i analiz big data) w celu lepszego dopasowania przekazu reklamowego do profilu użytkownika. W ramach tej strategii w 2014 roku Grupa wprowadziła m.in. optymalizację produktu mailingowego oraz display. Autor koncepcji i wdrożenia platformy audience’owej (DMP – data management platform) GWP. Wcześniej pracował dla Acxiom Polska na stanowisku Product and Solutions Leader. Ukończył kierunek Bankowości i Finansów w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Opis prelekcji: 9 sekund to średni czas koncentracji uwagi u złotej rybki, a 8 sekund to średni czas koncentracji uwagi użytkownika – to o 5 sekund mniej niż w 2000 roku. Jednocześnie, clutter informacyjny zwiększa się: w 2020 roku suma wygenerowanych online informacji wzrośnie z 3.2 zettabajtów do 40 zettabajtów. Wpływa na to niezwykle aktywna konsumpcja mediów online: w każdej minucie wysyłamy 204 mln maili, ładujemy około 100 godzin filmów, powstaje nowych 570 stron www…Jak zdobyć atencję użytkownika? Jak dotrzeć do niego z przekazem reklamowym? O tym będziemy mówić na IAB Campie.

14.50 – 15.10 | Łukasz Hardek, Freshmail | Dobrze uczyć się na błędach, a jeszcze lepiej na cudzych – email marketingowe wpadki na które warto zwrócić uwagę.

Untitled design (60)

Bio prelegenta: Od 2012 roku związany z FreshMailem, gdzie w dziale sprzedaży buduje dobre relacje z aktualnymi i przyszłymi klientami. Dzieli się swoją email marketingową wiedzą w trakcie licznych prelekcji i warsztatów. Doświadczenie zdobyte wcześniej w Onecie i Interii z powodzeniem wykorzystuje na polu email marketingu. Wierny fan horrorów klasy B i włoskiej kuchni.

Opis prelekcji: Wydawać by się mogło, że e-mail marketing to najłatwiejszy sposób na promocję swojej firmy. Wystarczy zebrać bazę, wymyślić promocję, stworzyć szablon i wysłać. Mimo to w dzisiejszych czasach większość marketerów popełnia podstawowe błędy, przez co kampanie e-mail marketingowe nie są wystarczająco efektywne. Będę miał przyjemność opowiedzieć o tym jakie błędy marketerzy popełniają najczęściej, i jak można się ich wystrzegać, aby zwiększyć skuteczność w działaniach e-mail marketingowych.

15.10 – 15.30 | Kamil Bolek, PR & Brand Manager LifeTube, Marta Zarosa, Head of Communication and Sales indaHash.com, Rafał Masny, 1/3 AbstrachujeTV | S.I.P. economy – czyli jak daleko sięga ogon liderów opinii?

1 2 2

Opis prelekcji: SIP, czyli Socially Important People to nowe określenie celebrytów – celebrytów w świecie internetu. Najdynamiczniejszym medium, w którym nie istnieje bariera wejścia i który stał się naturalnym miejscem rozwoju liderów opinii. Rola digital influencerów rośnie tam z miesiąca na miesiąc w wykładniczym tempie. Dziś SIP-ami nie są już tylko twórcy o największym zasięgu, lecz również szereg mniej zasięgowych influencerów, którzy w ramach swoich nisz jeszcze bardziej angażują swoją widownię. To oni często budują największe zaangażowanie wokół marek i dają najbardziej wiarygodne rekomendacje zakupowe.

W Polsce w ciągu dwóch lat potencjał influencerów urósł do poziomiu kilkunastomilionowej publiczności. W tym roku marketerzy produkują o 70% więcej materiałów contentowych z udziałem SIP. Gwiazdy YouTube doganiają swoją popularnością i rozpoznawalnością gwiazdy popkultury (w grupie 15-25 zdążyli już ich nawet zdecydowanie wyprzedzić). A wśród konsumentów królują aplikacje, na których możemy śledzić życie SIPów, takie jak Instagram czy Snapchat.

O tym, jak to jest być SIPem, jak być twórcą i medium samym w sobie i jak wykorzystywać dostępne narzędzia do pracy z markami opowiedzą: Rafał Masny z AbstrachujeTV, Kamil Bolek z LifeTube i Marta Zarosa z indaHash.com.

15.30 – 16.30 | Panel dyskusyjny: Współpraca z Youtuberami – jak to robić? | Prowadzący: Artur Roguski – product manager Onet-RASP, autor serwisu poświęconego social mediom Whysosocial.pl

3

Potwierdzeni Paneliści:

2

Rafał Masny (Abstrachuje.TV)

5

Cyber Marian (Cyber Marian)

1

Karol Paciorek (Kto Wie Ten Wie)

6

Adam Wiejak (Poszukiwacz)

4

Jacek Gadzinowski (Jack Gadovsky)

16.30-18.00 | Przerwa

18.00 – Rozpoczęcie części integracyjnej

 

Na uczestników IAB CAMP czekają takie atrakcje jak warsztaty kulinarne, wieczorna kolacja oraz impreza integracyjna.

Część integracyjna rozpocznie się o 17.30 od warsztatów kulinarnych, w których udział wezmą także znani Youtuberzy:

- Rafał Masny (Abstrachuje.TV)

- Cyber Marian (Cyber Marian)

- Karol Paciorek (Kto Wie Ten Wie)

- Adam Wiejak (Poszukiwacz)

- Wojciech Drewniak (Historia Bez Cenzury)

Porozmawiaj z twórcami największych polskich kanałów i dowiedz się, jak współpracować z Youtuberami i wykorzystać potencjał tego medium dla swojego biznesu!

Po warsztatach, około godziny 20.00 odbędzie się kolacja, a następnie impreza integracyjna do białego rana :).

Gośćmi IAB Camp będą następujący Youtuberzy:

- Rafał Masny (Abstrachuje.TV – 2 216 000 subskrypcji)

2

Rafał Masny a.k.a. Masny. W Abstrachuje.tv odpowiadam przede wszystkim za koncepcje materiałów komercyjnych. Prawie cztery lata pracy przy kampaniach video w polskim internecie pozwala mi rozumieć zarówno perspektywę twórcy, jak i potrzeby agencji. Obserwuję rozwój nowych technologi i trendy w marketingu. Nie zasługujemy na zagraniczne reklamy ze słabym dubbingiem.

- Cyber Marian (Cyber Marian – 512 000 subskrypcji)

5

Jeden z najpopularniejszych polskich Youtuberów, który na swoim kanale rozbawia widzów swoją twórczością. Współpacował już z wieloma markami, za jedną ze współprac „Extra bilet, Extra trailer” z Orange Polska, otrzymał nagrodę MIXX Awards w kategorii Video. Jego motto brzmi: „Nie staraj się zrozumieć wszystkiego, bo wszystko stanie się niezrozumiałe”.

- Karol Paciorek (Kto Wie Ten Wie – 261 000 subskrypcji)

1

Twórca internetowy, który na Youtube działa już od 2010 roku. Największą popularność zdobył tworząc z Włodkiem Markowiczem kanał „Lekko stronniczy”. Obecnie tworzy swój autorski kanał „Kto Wie Ten Wie”.

- Adam Wiejak (Poszukiwacz – 441 000 subskrypcji)

6

25 letni człowiek internetu. W trakcie studiów wybrał karierę bankiera. Zaraz po ich zakończeniu porzucił ją na rzecz „nowych mediów”. Pracował w dziale wideo ogólnopolskiej gazety. Teraz poświęcił się YouTube’owi. Kanał „Poszukiwacz”, jak sam mówi, to “Śmiechu Warte” internetu. 3 razy w tygodniu pokazuje w nim filmy które podbijają sieć.

 

- Jacek Gadzinowski (Jack Gadovsky – 275 000 subskrypcji)

4

Soul surfer & przedsiębiorca. Ma blisko 15 lat doświadczenia zawodowego jako publicysta i dziennikarz, negocjator i kupiec, specjalista sprzedaży, marketingu i komunikacji. Specjalizuje się w marketingu internetowym, sportowym oraz e-commerce. Pracował m.in w: Amica Wronki S.A, w agencji Momentum/MCann, sklepie internetowym Agito.pl, PTC Era (dzisiaj T-Mobile) oraz Onet.pl /grupa ITI i Secret Service, współpracował z Valhalla i Załoga G. Doradzał zarządowi Lecha Poznań w kwestiach Internetu i e-commerce. Teraz zamknął etap pracy w korporacjach, na rzecz własnego biznesu i własnych projektów oraz pasji. Obecnie rozwija m. in. projekt filmowy na Youtube w formacie: „wjazdnachate”, w którym odwiedza twórców video i ludzi z pasją „na chacie”. Ponadto pokazuje ciekawe zajawki/pasje/sporty oraz podróżuje po Polsce i świecie. Pasjonat sportów deskowych: kitesurfing, wakeboarding, wakeskate, snowboard, longboard.

Panel dyskusyjny z Youtuberami poprowadzi Artur Roguski:

3

„Przygodę z marketingiem online oraz social mediami rozpocząłem w Ogilvy Interactive w Warszawie (najlepsza agencja interaktywna roku 2011 według Marketing&More). W tym czasie prowadziłem działania dla takich marek jak IBM, Whirlpool czy Diageo. Od lutego 2013 do grudnia 2014 pełniłem obowiązki dyrektora ds. rozwoju mediów elektronicznych w magazynie branżowym „Brief”. Opiekowałem się stroną WWW, mediami społecznościowymi oraz pisałem zarówno na stronę jak i do wydania papierowego. Obecnie jestem product managerem w grupie Onet-RASP, od ponad 4 lat prowadzę serwis poświęcony social mediom Whysosocial.pl.

 

- Wojciech Drewniak (Historia Bez Cenzury – 307 000 subskrypcji)

 

Untitled design (39)

Historia bez cenzury. Kanał popularnonaukowy na YouTube, który tworzą: Tomasz Okoń, Kamil Pankanin, Paweł Chilczuk, Marta Okapińska i prowadzący Wojtek Drewniak. Mówią o tym, czego na pewno nie usłyszymy na nudnych lekcjach historii, w specyficznym młodzieżowym języku. Laureaci nagrody Grand Video Awards (pierwszego polskiego konkursu dla najlepszych youtuberów) w kategorii „Wideo popularnonaukowe”. 4 kwietnia miała miejsce premiera książki autorstwa Wojtka Drewniaka pt. „Historia bez cenzury”.

 

Partnerzy:

Untitled design (34)

2

3

Untitled design (31)

logo-freshmail

ISTVlogo

1

Untitled design (62)

mmp1

4

nmarketing1

Untitled design (30)

wp1