IAB Interactive Camp 2015 – 7. maja

Wybierz się na majówkę z IAB Polska do Krajobrazowego Parku Mazowieckiego

iabcamp_300x300px

Termin
7-8 maja 2015

Miejsce
Hotel BOSS, Warszawa

Temat
IAB Interactive Camp 2015

Zapewniamy:

·         Transport autokarowy z centrum Warszawy, pl. Defilad  pod Kinoteką, zbiórka o 9:35
·         Nocleg w hotelu – Hotel Boss
·         Pełne wyżywienie
·         Ubezpieczenie
·         Udział w konferencji
·         1,5 godziny kurs wykonywania koktajli z trenerami międzynarodowej szkoły barmańskiej i właścicielami agencji Flair Play – każdy uczestnik nauczy się samodzielnie wykonywać koktajle
·         Konkurs drużynowy na stworzenie najlepszego koktajlu
·         Atrakcyjne nagrody dla zwycięskiej drużyny
·         Wieczorną biesiadę wśród internetowej rodziny
·         Atrakcje wieczoru w tym pokaz flairowy
·         Dobrą zabawę i możliwość nawiązania cennych kontaktów biznesowych

POBIERZ FORMULARZ

Formularz po wypełnieniu należy odesłać pod a.watla@iab.org.pl

 


 

Kontakt

Anna Wątła
manager ds. relacji członkowskich
a.watla@iab.org.pl
+48 508 396 553

 

Cz. konferencyjna


bezuzyteczna__200px Success story Bezuzyteczna.pl
bela_papp_200px Bela Papp; General Manager CEEMEA; Microsoft Advertising, MutiMoments Advertisin
mateusz_grzesiak_200px Mateusz Grzesiak
Warsztaty z rozwoju osobistego
anna_gumkowska_200px Anna Gumkowska, Dyrektor Działu Marketingu Treści i Rozwoju Produktu Reklamowego, AGORA
The Big Bang Content Theory – czyli o… wybuchu pojęcia content marketingu, dowodach – danych z Polski i ze świata, case studies: ciemnej content materii i content gwiazd
Krzysztof Winnik, OS3 – Jak zarabiać 3 000 $ na miesiąc nie robiąc praktycznie nic … czyli słowo o nowym konsumencie i nowych zasadach gospodarki
piotr_adamczyk_200px Piotr Adamczyk, Mobile & Emerging Platforms Manager, MEC Interaction
Jak robić mobile? Najnowsze trendy i najciekawsze case studies z Polski i zagranicy
robert_sosnowski_200px Robert Sosnowski,Managing Director, Biuro Podrózy Reklamy
7 Grzechów reklamy internetowej – czyli o owczym podejściu do narzędzi
   Natalia_Malec_Lukasz_Burda_200px Podróżnicy Natalia Malec i Łukasz Burda,Złotaproporcja.pl
Podróż na etacie – jak łączyć pasję z pracą?

Integracja uczestników to kurs nauki tworzenia koktajli z mistrzami i trenerami z międzynarodowej szkoły barmańskiej, agencji Flair Play.

Podczas warsztatów każdy z uczestników osobiście nauczy się przygotowywania 3 koktajli (jeden z koktajli bezalkoholowy), które powstaną na bazie specjalnych soków, a następnie zostaną ozdobione owocami.

Barmani opowiedzą Państwu historię poszczególnych drinków.

Przy każdym stanowisku będzie nad Państwem czuwał trener.

 drinki_540px

Po około 1,5 godzinnym kursie uczestnicy zostaną podzieleni na 14 osobowe drużyny. Na zakończenie zabawy odbędzie się kilkunastominutowy konkurs.

Tym razem drużyna będzie miała za zadanie stworzenie najbardziej kreatywnego koktajlu. Wszystkie prace zostaną ocenione przez mistrzów, a rozwiązanie konkursu nastąpi podczas wieczornej biesiady.

barmani_540px

Wieczorem podczas kolacji czekają nas również atrakcje m.in. pokaz flairowy.
Podczas pokazu dochodzi do małego „pojedynku” między bohaterami – barmani w atmosferze rywalizacji prezentują swoje najbardziej spektakularne ewolucje. W pokazie znajdują także zastosowanie elementy pirotechniczne, czyli ewolucje płonącymi butelkami i zabawy otwartym ogniem.
Pokaz tandemowy wymaga umiejętności technicznych oraz doświadczenia. Pożądana jest perfekcja, płynność oraz najważniejszy element – umiejętność kreowania rozrywki, w czym duet Flair Play w składzie Maciej Chojara i Kamil Majewski nie mają sobie równych.

ogien_540px  ogien_02_540px

Aplikacja mobilna IAB Polska

To narzędzie, które ułatwi Państwu aktywny udział w IAB Interactive Camp oraz networking z innymi uczestnikami. Umożliwia ono m.in. śledzenie wydarzeń programowych, komentowanie dyskusji i zadawanie pytań podczas prezentacji oraz paneli, a także otrzymywanie aktualności dotyczących wydarzenia.

Dodając poszczególne wydarzenia do ulubionych mogą Państwo efektywnie zaplanować swój czas, tworząc indywidualną agendę konferencji.

W aplikacji możliwe jest przeglądanie listy uczestników IAB Interactive Camp oraz bezpośrednie kontaktowanie się z nimi.

W sekcji “Informacje” będą mogli zapoznać się Państwo z profilami sponsorów i partnerów IAB Interactive Camp, którzy umożliwili nam organizację konfernecji.

Funkcje aplikacji
przeglądanie listy uczestników, wyszukiwanie według nazwisk, firm i stanowisk
– nawiązywanie kontaktów i organizowanie spotkań z innymi uczestnikami
– przeglądanie programu konferencji, dodawanie wydarzeń programowych do kalendarzy na smartfonach i tabletach
– przeglądanie listy prelegentów
– zadawanie pytań prelegentom – najbardziej popularne pytania będą przedmiotem dyskusji w trakcie poszczególnych wydarzeń
– wyrażanie opinii w dyskusjach
– dostęp do planu obiektu, w którym odbywa się konferencja
– dostęp do informacji o kolejnych wydarzeniach organizowanych przez IAB

Twórca aplikacji:

appchance_logo_540px

Opis: Appchance jest jedną z najbardziej doświadczonych polskich firm technologicznych specjalizujących się w tworzeniu aplikacji mobilnych – działa od 2010 roku. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt zrealizowanych projektów o różnej skali i specyfice. Wyróżnia ją nie tylko doświadczenie, ale także szerokość spojrzenia na aplikację mobilną jako element długofalowej strategii biznesowej.

Jeśli szukasz kogoś, kto pomoże ci stworzyć lub przebudować digitalową stronę twojego biznesu – powinieneś zgłosić się właśnie do nich!

Sponsorzy  i Partnerzy

skladka_15_bez-dyniew