IAB HowTo: win SEO in 2017

Jak wygrać SEO w 2017? Weź udział w IAB HowTo! 

IAB HowTo: win SEO in 2017 to wydarzenie, które stanowi kompleksowy przewodnik po działaniach SEO dla marketerów. Już 8 marca w Warszawie eksperci IAB Polska oraz zaproszeni goście, m.in. Łukasz Żelezny, przedstawią krok po kroku instrukcje skutecznego pozycjonowania w szybko zmieniającym się świecie algorytmów Googla. Chcesz wygrać SEO? Nie możesz przegapić udziału w wydarzeniu.

Termin
8 marca 2017

Miejsce
Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
ul. Postępu 17A, Warszawa

Każdy uczestnik IAB HowTo otrzymuje:

  • całodniowe szkolenie z zakresu SEO
  • 2 przerwy kawowe
  • gorący posiłek podczas lunchu
  • dostęp do aplikacji mobilnej
  • DYPLOM poświadczający udział w wydarzeniu

Koszt udziału:

  • 250 PLN + VAT netto.
  • posiadacze certyfikatu DIMAQ: 150 PLN + VAT

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

AKREDYTACJA

Dołącz także do wydarzenia na Facebooku!

Kontakt

maciek
Maciej Kudyk
m.kudyk@iab.org.pl
+48 506 692 443

PROGRAM

9:30-9:50 REJESTRACJA
TEMAT
PRELEGENT
Powitanie

09:50-10:00

Robert Wielgo, członek zarządu IAB Polska
 
Jak się zmienia SEO? Najważniejsze czynniki SEO

10:00-10:25

Z wystąpienia dowiedzą się Państwo jak SEO zmieniało się na przestrzeni czasu oraz jakie czynniki obecnie mają największy wpływ na widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Czy SEO należy do przeszłości? Czy treści są nadal najważniejszym czynnikiem rankingowym? Jakość/ilość czy może użyteczność i doświadczenia użytkowników?

Miłosz Woźniak, Digital Marketing Director, DDS Poland

Karierę w branży reklamowej online rozpoczął w 2008 roku. Brał aktywny udział w realizacji projektów dla takich firm jak: Allianz, Aviva, Euro-net, mBank, Media Regionalne.
Wieloletnie doświadczenie pomaga mu w analizowaniu skuteczności i realizacji celów biznesowych kampanii marketingowych. W DDS Poland wspiera prowadzone działania marketingowe oraz przygotowuje strategie działań promocyjnych dla nowych projektów. 

Czy dziś celem SEO jest znalezienie się w top 10 wyników Google?

10:25-10:50

SEO to element strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Żeby dobrze zdefiniować cele stawiane dla SEO, trzeba wyjść od potrzeb klientów Państwa firmy, z którymi chcemy zbudować relację online. Dobrze skonstruowana strategia SEO, w połączeniu z dobrze określonymi celami, może wpłynąć na pozycję na konkurencyjnym rynku. Z wystąpienia dowiedzą się Państwo czy w dzisiejszym dynamicznym świecie, wybranie kilku fraz, na które chcieliby Państwo wyświetlać się wysoko w wynikach wyszukiwania wystarczy.

Kamil Michalski, Dyrektor Sprzedaży, Optimizers

Dyrektor sprzedaży w Optimizers. Od 2013 związany z Grupą Kapitałową Agora. Wcześniej pracował w SearchLab jako koordynator sprzedaży. Zdobywał doświadczenie w sprzedaży na rynku nieruchomości u największych pośredników Metrohouse i Homebroker. Studiował na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. W trakcie studiów stworzył swój pierwszy start-up Snowcamp/Surfcamp. Firma organizowała młodzieżowe wyjazdy snowboardowe i windsurfingowe. Pasja do sportów wodnych i zimowych została do dziś. 

Planowanie budżetu i efektów działań SEO

10:50-11:15

Z prelekcji dowiemy się jak prawidłowo wyznaczyć budżet na SEO i Content Marketing oraz jakie narzędzia są wykorzystywane do tego celu. Poznamy sposoby obliczania ile warta jest wysoka pozycja w wynikach naturalnych oraz metody wyboru najlepszych słów kluczowych do projektu SEO. Dobre zaplanowanie poszczególnych działań SEO i Content Marketing ma ogromny wpływ na późniejsze efekty. Dlatego poznamy metodę kompleksowego podejścia do SEO i nauczymy się jak estymować Ile wizyt i konwersji może przynieść pozycjonowanie witryny.

Piotr Guziur, CEO, Marketing Online

CEO Marketing Online, specjalista SEM i SEO, certyfikowany specjalista Google Analytics i AdWords, autor książki „Marketing w Internecie – strategie dla małych i dużych przedsiębiorstw”, bestselleru wydawnictwa Helion. Piotr jest autorem licznych artykułów na temat marketingu internetowego, sem i seo, analityki internetowej, planowania, badania i optymalizacji reklamy oraz prelegentem wielu konferencji branżowych. Regularnie prowadzi szkolenia z SEM, SEO i analityki internetowej.  

11:15-11:45 PRZERWA KAWOWA
TEMAT
PRELEGENT

 

Delivering Performance Content on a Global scale.

11:45-12:10

Understanding the different operational approaches through which you can deliver an SEO strategy (local, hybrid and central), the benefits of each model and the strategic requirements to be successful. Includes an in-depth look at how you can take local strategic best practices and scale them at a Global level.

Stuart Dunsmore, Business Director, Performics EMEA

I am a Business Director in the Performics EMEA team based out of London. My role is to lead a strategy and coordination unit of 20 people to deliver Global SEO projects for leading brands such as Durex, Dettol and Scholl across over 40 markets.
   

Jak wybrać agencję SEO?

12:10-12:35

Chcąc wybrać agencję SEO musimy wybrać jedną spośród kilkuset działających na rynku. Rozsyłamy zapytanie do kilku i otrzymujemy bardzo różne oferty. Na co zwrócić uwagę wybierając agencję do współpracy przy procesach związanych z SEO? Jak wybrać tą właściwą? Przedstawione zostaną najważniejsze czynniki, które mogą mieć wpływ na rozwój Twojego biznesu

Paweł Gontarek, SEO Director, Fabryka Marketingu

 

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w IT oraz prowadzeniu projektów, zaś 11-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów SEO. Od 5 lat aktywnie prowadzi szkolenia z zakresu audytów SEO, pozycjonowania dla klientów indywidualnych, firm i instytucji państwowych. Od 2011 roku Top Contributor (Najlepszy Współtwórca) na forum Google dla Webmasterów. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, Akademii Leona Koźmińskiego – studiów podyplomowych MBA oraz Uniwersytetu SWPS – podyplomowych studiów User Experience Design.Prowadzi bloga poświęconego branży SEO – seo.zgred.pl.

Jak efektywnie zarządzać zakontraktowaną Agencją SEO?

12:35-13:00

W przypadku działań SEO relacja Agencja – Klient ma kluczowe znaczenie. Jak ułożyć współpracę, aby Klient mógł skupiać się nie na prowadzonych działaniach SEO, a na swoim biznesie jako całości, a efekt pracy agencji odczuwać głównie w formie zwiększającego się ruchu na stronie?

Łukasz Iwanek, Właściciel, Internetica Search Marketing

Z pozycjonowaniem w wyszukiwarkach internetowych związany jest od prawie piętnastu lat. Swoje doświadczenie zdobywał pracując dla zewnętrznych firm SEO. Od dziewięciu lat prowadzi firmę Internetica, świadczącą przede wszystkim usługi związane z reklamą w wyszukiwarkach. Współpracował z takimi podmiotami jak: Oponeo, Radio Dla Ciebie, Wincor-Nixdorf, Rhenus Data Office, Marcopol, Hotel Warszawianka, Mostostal S.A. S.K.A. czy Donaldson Polska. Absolwent studiów podyplomowych „Marketing Internetowy” na SGH i Executive MBA na University of Quebec at Montreal.

Jak monitorować pracę agencji SEO?

13:00-13:25

W prezentacji zostaną poruszone tematy związane z relacją agencja SEO – Klient, m.in:
– obecne oraz historyczne formy rozliczenia współpracy z agencją SEO,
– materiały dostarczane w trakcie realizacji działań np. audyty oraz rekomendacje,
– aktywności w postaci consultingu i bieżącego wsparcia ze strony agencji SEO,
– przegląd raportów działań – co powinny zawierać i jak je czytać.
Omówiony zostanie także wpływ roli i działań Klienta na wyniki projektów.

Piotr Jędrasik, SEO Specialist, Bluerank

Piotr Jędrasik – SEO Specialist w Bluerank. Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki i Umiejętności. Od 2013r. prowadzi działania z zakresu marketingu w wyszukiwarkach dla klientów Bluerank. Realizuje kampanie SEO m.in. dla takich marek jak Kazar, Stenaline, Denley czy Bolf. Prywatnie zajmuje się hodowlą węży z rodziny dusicieli, a także interesuje się nowościami z branży elektronicznej.

13:25-14:30 LUNCH
TEMAT
PRELEGENT
Automatyzacja pracy w SEO

14:30-14:55

  • Metoda SNAPSHOT – niekonwencjonalne podejście do poszukiwania właściwych słów kluczowych;
  • Analiza GAP – konkurencja to cenne źródło informacji;
  • Optymalizacja ATOM – dlaczego warto ją stosować;
  • Dzielenie się kontentem czyli media społecznościowe w służbie SEO.
Łukasz Żelezny, Zelezny.uk

Łukasz Żelezny – ulubieniec uczestników szkoleń i konferencji, który zaskarbia sobie ich sympatię świetnym przygotowaniem, dziesiątkami praktycznych porad, luzem i ogromnym ciepłem. Podróżuje po całym świecie jako specjalista ds. SEO i social mediów. Mieszka na stałe w Londynie. W 2015 roku został uznany za jednego z dziesięciu najbardziej wpływowych influencerów w Wielkiej Brytanii.

Zmiana serwisu internetowego a SEO

14:55-15:20

Powszechnie spotykanym błędem przy zmianie serwisu internetowego na nowszą wersję jest brak konsultacji ze specjalistą SEO, co skutkuje licznymi problemami i spadkami widoczności witryny w Google. W swoim wystąpieniu opowiem, o czym należy pamiętać decydując się na modernizację obecnej wersji swojego serwisu internetowego oraz jak sprawnie i – nade wszystko – bezstratnie przekierować zbudowany dotychczas ruch organiczny na stronie.

Łukasz Rogala, SEO Manager, MEC Wavemaker

Świeżo upieczony manager SEO w MEC Wavemaker, gdzie odpowiada za rozwój oraz strategię SEO dla nowych i obecnych klientów firmy. Z branżą SEO związany od 8 lat. Swoim optymizmem i kompetencjami wypełnia biuro aż po sufit i z powodzeniem wykorzystuje ją w codziennej współpracy z klientami. Specjalizuje się w całościowej strategii obecności firm w Google.

Ruch organiczny napędzany wydarzeniami

15:20-15:45

Wielokrotnie stykamy się z wydarzeniami rozgłaszanymi przez stacje radiowe lub telewizyjne. Często też obserwujemy teaserowe reklamy, które pozostają zagadką. Wreszcie przygotowujemy się do wydarzeń bo wiadomo kiedy mają miejsce. Prezentacja pokaże jak wykorzystać planowane i nieplanowane wydarzenia do pozyskania konwertującego ruchu organicznego.

dr Artur Strzelecki, Silesia SEM

Upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych, a w wolnych chwilach doradza dużym i małym klientom jak prowadzić strony internetowe. Jest twórcą Silesia SEM oraz Festiwalu SEO.

Zakończenie

15:45-16:00

Robert Wielgo, członek zarządu IAB Polska
 
KONIEC

Dołącz także do wydarzenia na Facebooku!

Weź udział w IAB HowTo!

Wyślij zgłoszenie do Maćka:

maciek
Maciej Kudyk
506 692 443

1. Napisz na adres: m.kudyk@iab.org.pl

2. W tytule maila wpisz: Zgłoszenie IAB HowTo

3. W treści wiadomości podaj:

  • Imię i nazwisko uczestnika
  • Adres mailowy
  • Dane do faktury

Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, koniecznie napisz to w wiadomości.

Dołącz także do wydarzenia na Facebooku!