IAB Expert Panel #10 Marketing Automation

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska serdecznie zaprasza na IAB Expert Panel #10 zatytułowany: Marketing Automation. Odbędzie się on 11 lutego o godzinie 11:00 w siedzibie IAB Polska w Warszawie.

W nowoczesnej formule paneli dyskusyjnych IAB Polska porusza najważniejsze zagadnienia dla branży internetowej. Wydarzenie adresowane jest do marketerów, agencji, domów mediowych, działów marketingu oraz pasjonatów marketingu, którzy chcieliby uczestniczyć w dyskusji na najbardziej palące tematy z obszarów e-marketingu. Wstęp bezpłatny. Serdecznie zapraszamy.

Transmisję online z wydarzenia można obejrzeć TUTAJ.

Agenda

PREZENTACJA

Prezentacja wyników badań i analiz na podstawie raportu „Real Time Bidding”

Paweł Kolenda, Dyrektor ds. Badań, IAB Polska

DYSKUSJA PANELOWA

Dyskusja panelowa: „Marketing Automation”

W panelu zostaną poruszone następujące tematy:

  • kto korzysta z rozwiązań Real Time Bidding,
  • płatne treści czy sprzedaż reklamy – co zyskuje użytkownik,
  • czy kampanie RTB dają lepsze rezultaty niż kampanie zlecane tradycyjnie?

Zaproszenie do panelu otrzymali:

  1. Adam Dyba – Adexon
  2. Artur Banach – Netsprint Sp. z o.o
  3. Paulina Zyśk‐Lisica – Grupa Wirtualna Polska
  4. Krzysztof Sobieszek – ZenithOptimedia Group
  5. Grzegorz Sławatyński – nugg.ad
  6. Ewelina Ciach – IBM

Moderator: Robert Wielgo, Członek Zarządu IAB Polska

Zapisy

Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, aby wziąć udział wydarzeniu należy wysłać e-mail pod adres: Anna Maj, a.majiab.org.pl. Dla słuchaczy wstęp jest bezpłatny.

Miejsce i data

  • Miejsce: ul. Krucza 16/22, 00-526 Warszawa (wejście od ulicy Wilczej)
  • Data: 11 luty 2015 r., godz. 11:00

Kto powinien wziąć udział?

  • Przedstawiciele agencji i domów mediowych
  • Szefowie i specjaliści z działów marketingu

Poprzednie edycje

Transmisję online wydarzenia zapewnia firma Transmisje LIVE.pl.