DR4M Konferencja Digital Research for Marketing

Termin



26 marca 2014
Miejsce



Warszawa
Temat



DR4M


Konferencja Digital Research for Marketing

Konferencja DR4M – Digital Research For Marketing jest odpowiedzią na zapotrzebowanie marketerów (firm i korporacji działających na polskim rynku) oraz branży internetowej. Uczestnicy wydarzenia będą mogli zdobyć wiedzę z zakresu wykorzystania narzędzi badawczych on-line w działalności firmy oraz działaniach strategicznych i marketingowych związanych z marką/produktem. Ideą konferencji DR4M jest połączenie świata badawczego z marketingowym. Prezentowane zagadnienia badawcze przedstawione zostaną w łatwy i przystępny sposób – językiem korzyści biznesowych.

Przejdź do oficjalnej strony konferencji DR4M

Głównym celem konferencji DR4M – Digital Research For Marketing jest wsparcie i edukacja marketerów na wszystkich etapach ich pracy, a jej tematyka będzie spójna z zagadnieniami marketingowymi. Zaprezentowane zostanie wykorzystanie badań w cyklu życia produktu/marki (analizy rynku, tworzenie produktu, wdrażanie, komunikacja, ewaluacja, monitoring, R&D etc.). Przedstawione zostanie również całościowe podejście do strategii komunikacji, takie jak marketing mix.

DR4M to pierwsza na polskim rynku konferencja poświęcona wyłącznie badaniom i narzędziom badawczym dla marketingu. Jest to spowodowane rosnącym zainteresowaniem specjalistów ds. marketingu. Unikalny będzie również plan wydarzenia, nawiązujący do cyklu życia produktu. Jako Rada Programowa staraliśmy się również wypracować jak najszerszą formułę, która uwzględni wszystkie elementy marketingu-mix. Specjalny panel poświęcimy Big Data – tematowi, który ostatnio przykuwa uwagę branży badawczej. Serdecznie zapraszam do udziału w wydarzeniu!

Badania stają się coraz bardziej związane ze środowiskiem digital. Z jednej strony badamy sam internet jako coraz ważniejsze środowisko funkcjonowania naszego biznesu, z drugiej – badamy za pośrednictwem internetu, aby wykorzystać nowe możliwości, jakie stwarza. Tym samym potrzebujemy sprawdzonych źródeł wiedzy i inspiracji. Konferencja Digital Research for Marketing (DR4M) z pewnością dostarczy ich w solidnej dawce.