#3 IAB HowTo: use the full power of PROGRAMMATIC

Jak wykorzystać pełną MOC PROGRAMMATIC?
Weź udział w IAB HowTo i osiągnij imponujące wyniki swoich kampanii!

Programmatic ma wielką moc! Nic nie pozwala dotrzeć do Twoich klientów tak PRECYZYJNIE, szybko, a przede wszystkim zupełnie automatycznie, jak zakup powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym.

Chcesz w pełni wykorzystać te możliwości?  Już 9 października w Warszawie podczas całodziennej konferencji eksperci IAB Polska przedstawią krok po kroku instrukcje skutecznego wykorzystania potęgi big data i technologii dla Twojej firmy.

Wykorzystaj pełną moc programmatic i osiągnij imponujące wyniki swoich kampanii. marketingowych? Nie możesz przegapić udziału w IAB HowTo: use the full power of PROGRAMMATIC.

IAB HowTo to cykl wydarzeń zainicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ideą jest chęć dzielenia się najnowszymi i najlepszymi digitalowymi praktykami z pierwszej ręki – przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się kluczowymi kwestiami w zakresie reklamy internetowej. Tym razem będą to przedstawiciele Grupy Roboczej Programmatic.

Organizatorzy IAB HowTo zadbali o kompleksowe, przede wszystkim z punktu widzenia marketerów, omówienie kluczowych zagadnień zakupu powierzchni reklamowej w modelu programmatic.

Program całodziennego wydarzenia to 10 wystąpień, podczas których kolejno przejdziemy od dokładnego wyjaśnienia mechanizmów rządzących programmatic,  przez wybór odpowiedniego modelu dopasowanego do Twoich potrzeb marketingowych,  do pomiaru efektywności i analizy kampanii.

Dowiesz się, z jakich danych najczęściej korzysta Twoja branża i jak wykorzystać bardzo skuteczne w tym modelu formaty reklamy natywnej i wideo.

Na konkretnych CASE STUDIES pokażemy najlepsze praktyki oraz  przygotujemy Cię do nadchodzących zmian RODO.

Elzbieta Kondziola

Czym jest Programmatic i jak w pełni wykorzystać jego potencjał na potrzeby Twojej organizacji – tą wiedzą chcemy wraz z ekspertami z grupy Programmatic podzielić się z uczestnikami konferencji. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą poznać szanse, jakie daje automatyczny model zakupu reklamy oraz dowiedzieć się, jak ustrzec się przed zagrożeniami, które ze sobą niesie. Prelegenci przeprowadzą uczestników przez cały proces planowania i realizacji kampanii w Programmatic na wielu przykładach już zrealizowanych działań. Zapraszam w imieniu swoim i grupy Programmatic.

Elżbieta Kondziola, Dyrektor Sprzedaży Online, Sprzedajemy.pl
Szef grupy Programmatic IAB Polska

 

Termin
9 października 2017

Miejsce
Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
ul. Postępu 17A, Warszawa

Każdy uczestnik IAB HowTo otrzymuje:

  • całodniowe szkolenie
  • 2 przerwy kawowe
  • gorący posiłek podczas lunchu
  • DYPLOM poświadczający udział w wydarzeniu

Koszt udziału:

  • 270 PLN + VAT netto.
  • posiadacze certyfikatu DIMAQ: 170 PLN + VAT

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

AKREDYTACJA

Dołącz także do wydarzenia na Facebooku!

Kontakt


Bartłomiej Piotrowski
b.piotrowski@iab.org.pl
+48 516 796 444

PROGRAM

8:30-8:50 REJESTRACJA
TEMAT
PRELEGENT
Powitanie

08:50-09:00

Robert Wielgo, członek zarządu/DIMAQ Trener, IAB Polska
 
Programmatic ludzkim językiem – czyli o co chodzi w automatycznym zakupie reklamy

09:00-09:20

Z roku na rok o programmaticu coraz głośniej. Powszechność automatycznego modelu zakupu powierzchni reklamowej niesie ze sobą szereg zmian na całym rynku reklamowym, dlatego warto znać zasady panujące w tym świecie opartym na algorytmach. Czym jest programmatic i czym się różni od standardowego zakupu powierzchni reklamowej? Podstawowe pojęcia, ekosystem, trendy i zasady panujące na rynku.

Aleksandra Bujnowska,Digital Director/DIMAQ Professional, Havas Media Group

Ukończyła Marketing i Zarządzanie na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ola posiada ponad 11 letnie doświadczenie w tworzeniu strategii marek w Internecie. Wprowadzała na polski rynek pierwszą specjalistyczną komórkę zajmującą się mobile marketingiem – Mobext oraz Socialyse zajmującą się mediami społecznościowymi i tworzącą komunikację dla marek. Jej pasją jest integracja świata realnego z digitalem, wprowadzanie i testowanie najnowszych rozwiązań mediowych. W Havas Media Group odpowiada za rozwój wszystkich brandów specjalistycznych: tj. Ecselis – performance marketing, Affiperf – programmatic trading desk, Mobext i Socialyse. Od lat współtworzy konferencję Havas Media Group od strony merytorycznej, układając program. Aktywnie uczestniczy w wielu konferencjach branżowych, była prelegentką na Forum IAB oraz konferencji Havas Media Group.  

Szczegóły wkrótce

09:20-09:40

Szczegóły wkrótce

Piotr Marzec, DoubleClick/Google

Piotr-Marzec

Dane w programmatic, czyli skąd dane są brane, jak przetwarzane i po co wykorzystywane

9:40-10:00

Dane to jedno z haseł najczęściej łączonych z “programmatic”. Mają zapewnić precyzję, zwiększyć efektywność, dać wiedzę o użytkowniku i jego zachowaniu. Czym konkretnie te dane w programmatic są, jak różnią się od dotychczasowego podejścia do danych i ich analizy i jak mogą pomóc w komunikacji marketingowej.

Marcin Barciński, Business Manager Sales, Allegro

Od kilkunastu lat zajmuje się e-marketingiem. Pracował w domach mediowych, w agencji interaktywnej, w Naszej Klasie i biurach reklamy wydawców internetowych. Od 3 lat zajmuje się zawodowo programmatic. Przez prawie 3 lata pracował w SMG, zarządzał działem TAAG, czyli Technology And Activation Group. Dział zajmuje się szeroko rozumianym adtech, w szczególności programmatic. Od stycznia 2017 pracuje w Allegro,gdzie jest odpowiedzialny za implementację platformy DMP oraz produkty reklamowe data-driven. Prowadzi również bloga, programmatic.pl.

RODO – jak przygotować swoje dane wykorzystywane w kampaniach online przed 25 maja 2018 roku

10:00-10:20

Prezentacja odpowie na pytania: Czym jest RODO? Jakie obowiązki na agencje i reklamodawców nakłada Unijne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które wchodzi w życie 25 maja 2018 roku? Jakie kwestie brać pod uwagę w doborze partnerów? Jakie konsekwencje przewiduje nowa regulacja? Jakie nowe możliwości niesie RODO?

Paweł Kuczma, Managing Director, Amnet Polska

pawel_kuczma

Dyrektor zarządzający spółki Amnet Polska (grupa Dentsu Aegis Network), zajmującej się planowanie i zakupem mediów w modelu programmatic buying i konsultingiem w zakresie danych. Jest również wykładowcą na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie swoje doświadczenie związane z reklamą i światem online przekazuje studentom. Posiada tytuł doktora nauk humanistycznych w zakresie nauk o mediach. Związany z reklamą od 2009 roku. Pierwsze szlify reklamowe zbierał w domu mediowym Mediacom planując kampanie online dla P&G. Od ponad 6 lat pracuje w grupie Dentsu Aegis Network dla klientów z różnych branż, w tym FMCG (Ferrero, Intersnack), technologia (Microsoft, Intel, Panasonic, Huawei), telekomunikacja (Grupa Cyfrowy Polsat), motoryzacja (General Motors) i inne.

Case study: Sprzedaż, to nie tylko kup teraz – Display 4 Customer Journey na przykładzie kampanii dla Mitsubishi

10:20-10:35

W erze Programmatic komunikacja 1 do 1 staje się nie tylko możliwa ale wręcz wskazana. Większa świadomość konsumentów, szeroki dostęp do informacji to wszystko sprzyja wydłużeniu zakupowej ścieżki decyzyjnej. A co jeśli już wcześniej nie była prosta i szybka? Odpowiedzią na ten problem może być komunikacja dopasowana do etapów customer journey.

Szymon Bukowicz, Account Manager/DIMAQ Professional, Hitspot Media (Bluerank)

photo_szymon bukowicz

Account Manager w Hitspot Media, marce Bluerank dedykowanej działaniom personalizacyjnym. Absolwent zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim. Z branżą internetową związany od 2014 roku. Doświadczenie zdobywał jako specjalista ds. marketingu jak i PR. W Hitspot Media odpowiada za koordynację działań personalizacyjnych dla kluczowych klientów agencji. Prywatnie kibicuje branży e-sportu od jej narodzin oraz ogląda NBA po nocach. 

DNA Firmy-strategia zarządzania danymi w organizacji

10:35-10:55

Programmatic daje możliwość wykorzystania do realizacji kampanii reklamowej różnego typu danych, dzięki którym pozwala dotrzeć do wybranego użytkownika, w określonym miejscu z indywidualnym przekazem reklamowym. Aby w pełni wykorzystać jego potencjał firma musi odpowiednio zarządzać informacjami, które gromadzi i przetwarza, by móc je analizować i wykorzystywać przy podejmowaniu kluczowych decyzji. Z prezentacji dowiesz się jak zaprojektować strategię zarządzania danymi w twojej organizacji. 

Artur Jastrzębski, Menedżer w zespole Data Analytics, PwC

artur jastrzębski

Ekspert z zakresu Customer Intelligence (analityka konsumencka, marketing bezpośredni, marketing automation) oraz Business Intelligence (transformacja danych, analityka i raportowanie). Specjalizuje się w sektorach FMCG, dystrybucji, motoryzacji oraz e-commerce.

10:55-11:10 PRZERWA KAWOWA
TEMAT
PRELEGENT
Wykorzystanie danych i technologii Machine Learning do automatyzacji i optymalizacji procesu generowania sprzedaży

11:10-11:25

Case study dla kampanii klienta z branży ubezpieczeniowej z wykorzystaniem zaawansowanej analizy behawioralnej. Wykorzystanie technologii Machine Learning w celu automatycznej optymalizacji i generowania sprzedaży oraz personalizacji przekazu reklamowego.

Grzegorz Kosiński, CEO, Audience Network Cloud Technologies

grzegorz kosiński

Specjalizuje się w opracowywaniu dedykowanych usług marketingowych opartych o Big Data. Posiada bogate doświadczenie w branży reklamy on-line, które od 2008 roku zdobywał w domach mediowych oraz agencjach interaktywnych m.in.: Internet Group, ClickAd, MTR Media.
W swojej karierze odpowiadał za realizację dedykowanych rozwiązań w komunikacji marketingowej w Internecie. Był odpowiedzialny za opracowywanie strategii, realizację kampanii internetowych oraz rozwój działów internetowych.
W ostatnich latach zajmował stanowisko Dyrektora Zarządzającego w Data Exchanger, gdzie odpowiadał za strategię sprzedaży 3rd party data jak również za bezpośrednią współpracę z platformami RTB, wydawcami oraz z dostawcami danych.

Ekspozycja marki w portalu. Jak Wydawcy zarządzają powierzchnią reklamową i jak przekuć w sukces dostęp do nieograniczonego inventory

11:25-11:45

Praktyczne wiedza dotycząca logiki emisji kampanii programatycznych na powierzchniach Wydawców. Porozmawiamy o tym w jaki sposób kupować powierzchnię reklamową i dbać o wizerunek marki oraz o szansach jakie daje programmatic w osiąganiu porządanych KPI. Odpowiemy na pytanie jakimi zabiegami można zdobyć przewagę konkurencyjną na kupowanej powierzchni. 

Paulina Zyśk-Lisica, Dyrektor Działu Sprzedaży Systemowej, Wirtualna Polska

paulina zyśk lisica

Z branżą internetową związana od kilkunastu lat, najpierw po stronie agencji a przez ostatnie 9 lat w Wirtualnej Polsce. Zarządza systemami odpowiadającymi za emisję reklam w modelu programatycznym. Łączy wiedzę na temat technologii z doskonaleniem produktu reklamowego. Z wykształcenia chemik i politolog. Obecnie vice szef grupy roboczej Programmatic przy IAB.

Siła kreacji

11:45-12:00

Jesteś w stanie dotrzeć do odpowiednich użytkowników. We właściwym miejscu i czasie emitujesz reklamę. W tym momencie to wyróżniająca się kreacja jest czynnikiem mającym kluczowe znaczenie. Niestety jednak wciąż wielu z nas nadal zapomina o tym jakże istotnym elemencie. W miarę dzisiejszych ogromnych możliwości wykorzystywania danych, ich precyzyjna segmentacja, którą ogranicza wyłącznie nasza wyobraźnia, znacząco wpływa na efektywność komunikacji.

Andrew Blackwood, Commercial Director CEE, Crimtam

Andrew Blackwood

Ekspert w obszarze digital marketingu z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu efektywnych strategii lead generation, sprzedaży, łączących spójnie środowiska offline i online. Wcześniejsze doświadczenie obejmuje m.in. tak kierownicze stanowiska w spółkach blue chip, jak również start up’ach w obszarze digital marketing, gdzie będąc odpowiedzialnym za rozwój biznesu generował rosnące przychody wdrażając efektywne strategie sprzedażowe, a także wzmacniając sprzedaż w wielu kanałach online.
Oddany wspieraniu biznesów w zwiększaniu sprzedaży i przychodów cyfrowych.

Outsourcing czy własny dział Programmatic – jaki model  wybrać

12:00-12:20

Programmatic staje się coraz bardziej znaczącym kanałem dla prowadzenia komunikacji online. Wielu marketerów zastanawia się, czy stworzyć własny dział Programmatic czy może skorzystać z usług agencji. Na co zwrócić uwagę przed podjęciem decyzji?

Krzysztof Dumbal, Integrated Digital Operations Director/DIMAQ Professional, Havas Media

krzysztof dumbal

Krzysztof Dumbal, Integrated Digital Operations Director od 2007 związany z Domem Mediowym HAVAS. Odpowiedzialny za prowadzenie kluczowych negocjacji z działami sprzedaży mediów interaktywnych oraz rozwój produktu Digital. Posiada bogate doświadczenie we wszystkich aspektach Digital Marketingu. W swojej karierze zarządzał zespołami Search, Performance, Mobile oraz Digital Planning&Buying. Był także odpowiedzialny za prowadzenie projektów konsultingowych na rynku CEE z zakresu Direct Marketingu. Wdrażał strategie i tworzył kanały sprzedaży online dla takich marek jak m.in.: AXA, KIA/Hyundai, Red Bull, Microsoft, Emirates czy PKO BP. Absolwent Wydziału Zarządzania UMCS oraz Edinboro University of Pennsylvania.

Case study: wybrane kampanie Programmatic Rich Media w Polsce. Prawda o dostepności, zasięgu i wynikach

12:20-12:35

Czy bannery w kampanii o dużym zasięgu i wysokim CTR muszą być statyczne i nieatrakcyjne?
Szeroki wybór różnorodnych formatów Programmatic Rich Media jest dostępny od ponad roku
u wielu wydawców w Polsce. Przekonajmy się na przykładzie kilku kampanii jak można je wykorzystać,
czy można nimi osiągnąć odpowiednio duży zasięg, pojawić się na największych portalach, czy też uzyskać wysoką efektywność.

Paweł Żelazik, Creative Solutions Sales Manager CEE, MENA/Adform

paweł żelazik

Od kilkunastu lat związany kreacją graficzną i realizacją projektów IT/multimedia. Na co dzień łączy zdolności analityczne, łatwość w generowaniu rozwiązań oraz szeroką wiedzę z zakresu marketingu, informatyki i zarządzania, wspierając duże marki w osiąganiu ich celów strategicznych.

Case study: kampania prowadzona do użytkowników Adblocka

12:35-12:50

Jak podaje podaje nowy raport OnAudience.com w Polsce oprogramowanie blokujące reklamy powstrzymuje aż 46 proc. wyświetleń, co oznacza 8 proc. wzrost rdr. Taki wynik daje nam pierwsze miejsce w międzynarodowym rankingu.
Case study kampanii prowadzonej do użytkowników blokujących reklamy w internecie (z aktywnymi wtyczkami blokującymi reklamy np. Adblock) w sieci UnBlock Network.

Maciej Sawa, Chief Commercial Officer,  OnAudience.com/Cloud Technologies

maciej sawa

Chief Commercial Officer w OnAudience.com i Cloud Technologies S.A. Odpowiada zarówno za strategiczny rozwój całej platformy OnAudience.com i oferowanych usług jak i tworzenie strategii sprzedażowo-produktowej. Menedżer z kilkunastoletnim, międzynarodowym doświadczeniem w obszarze zarządzania i sprzedaży, zdobytym w renomowanych firmach z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Włoch i Polski. Od ponad 10 lat związany z branżą reklamy internetowej. Specjalizuje się m.in. w zagadnieniach monetyzacji danych, marketingu efektywnościowego, automatycznego zakupu reklam on-line, e-mail marketingu oraz blokowania reklam w Internecie.

12:50-13:05 PRZERWA KAWOWA
TEMAT
PRELEGENT
Case study: optymalizacja kampanii pod kątem widoczności

13:05-13:20

Czym jest widoczność reklam, jak skutecznie możemy poprawić jej wskaźniki oraz z jakich mechanizmów korzystać na przykładzie kampanii prowadzonej w modelu programmatic dla klienta FMCG

Konrad Sochan, Programmatic and Technology Coordinator,  Zenith

Konrad sochan

Związany z branżą reklamy internetowej od ponad 6 lat. W 2015 roku dołączył do Zenith, gdzie obecnie jako Programmatic and Technology Coordinator odpowiada za koordynację projektów z obszaru programmatic buying oraz wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych. Wcześniej zdobywał doświadczenie m.in. w Omnicom Media Group, gdzie zajmował się realizacją kampanii RTB, oraz w Group M jako media planner. 

Native jako nowy trend w programmatic

13:20-13:40

Szczegóły wkrótce.

Łukasz Ciechanek dyrektor rozwoju, ContentStream Netsprint Group

Łukasz-Ciechanek2

Łukasz Ciechanek  – dyrektor rozwoju ContentStream, największej w Polsce sieci content marketingu, należącej do Grupy Netsprint. Odpowiada za strategię rozwoju i relacje z kluczowymi klientami sieci. Wcześniej był w Netsprincie kierownikiem ds. rozwoju sieci reklamowej Adkontekst. Pracował również w Acxiom Polska, jako online & trigger marketing manager. Wiceprzewodniczący grupy roboczej Content Marketing przy IAB Polska. Absolwent zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Szkoły Strategii Marki.

Case study: Bluerank & Rainbow – liczby, nie domysły. Kampanie reklamowe napędzane danymi

13:40-13:55

Modelowy przykład kampanii wykorzystującej dane na każdym etapie kampanii online – od planowania budżetów, przez dynamiczne kreacje, aż po zaawansowane scenariusze personalizowanej komunikacji. Zobacz szczegóły działań, które zdobyły dwie nagrody w konkursie European Search Awards 2017.

Jacek Tkaczuk, CTO/DIMAQ Professional, Hitspot Media (Bluerank)

jacek tkaczuk

CTO w Hitspot Media, marce Bluerank dedykowanej działaniom personalizacyjnym. 12 lat przekrojowego doświadczenia w digitalu począwszy od web developmentu przez SEO, programmatic, skończywszy na analizie i wykorzystaniu danych online. Obecnie koordynuje działania i rozwój produktów w Hitspot Media w zakresie 1st i 2nd party DMP, personalizacji w displayu i on-site.

Reklama wideo w modelu programmatic, czyli dlaczego pre-roll nie wyznacza już granicy marketingowego świata

13:55-14:15

Rosnące zainteresowanie zakupem reklamy wideo w modelu programmatic nie stanowi już dziś większego zaskoczenia. Interesująca jest jednak ewolucja tychże reklam, których gama wykracza obecnie daleko poza klasyczne formaty wyświetlane w playerach. Mając do dyspozycji obszerny zbiór rozwiązań alternatywnych współczesny marketer zyskuje możliwość emisji promocyjnych materiałów filmowych w bardziej zróżnicowanym kontekście i, co za tym idzie, zwiększenia zasięgu i efektywność działań.

Tomasz Musiał, General Manager CEE, Smart AdServer 

tomasz musiał

Z rynkiem reklamy internetowej związany od 13 lat. Od marca 2013 odpowiada za rozwój Smart Adserver w regionie Europy Środkowo-Wschodniej z akcentem na reklamę display, mobile, video i programmatic. Jako specjalista na rynku technologii reklamowych oraz programmatic posiada szerokie doświadczenie w zakresie optymalizacji i maksymalizacji przychodów wydawców internetowych z kanału programmatic. Aktywny uczestnik prac Internet Advertising Bureau Polska, prezenter licznych konferencji w Polsce i za granicą (m.in. WebIT, Forum IAB BG, Internet Hungary, AdStandard, Mobile Trends, AdUniverse, etc.). Autor licznych publikacji na temat reklamy internetowych w branżowych wydawnictwach. Wcześniej pracował m.in. jako Business Development Director w NetSprint.pl, Managing Director w BusinessClick.com (Grupa Money.pl) oraz w IBM Deutschland w Stuttgarcie jako analityk biznesowy. Ukończył Arhus School of Business w Danii na kierunku Business Performance Management oraz Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest stypendystą Wirtschaftuniersität Wien w Austrii. Jest fanatykiem squasha dodatkowo uzależnionym od snowboardu i kite-surfingu.

Nikodem Sarna, Business Development Manager CEE, Smart AdServer

Nikodem jest związany z marketingiem internetowym od około pięciu lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Warszawie oraz w Londynie pracując zarówno dla agencji, jak i dostawców technologii. Pierwsze kroki stawiał w Nestprint, gdzie odpowiadał za prowadzenie kampanii reklamowych w sieci Adkontekst oraz Adfocus. W kolejnych latach współpracował z warszawskim oddziałem Starcom MediaVest Group (obecnie Publicis Media) oraz londyńskim biurem Rubicon Project, a w 2016 dołączył do Smart Adserver, gdzie odpowiada za rozwój biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej.
Nikodem aktywnie uczestniczy w życiu branży publikując artykuły oraz uczestnicząc w konferencjach, także jako prelegent. Ukończył Uniwersytet Warszawski oraz Szkołę Główną Handlową, prywatnie jest pasjonatem technologii, miłośnikiem podróży i gitarowych brzmień.

Jak jakość danych wpływa na ich popyt, jakie dane do kampanii internetowych kupuje Twoja branża

14:15-14:35

Jak jakość danych wpływa na ich popyt, jakie dane najchętniej kupują klienci ( na podstawie wybranych branż),
dlaczego marketerzy chętnie korzystają z 3rd party data i w 85% przypadków po pierwszej kampanii wracają.

Martyna Matuszewska, Head of Netsprint Audience, Netsprint Group

Martyna_Matuszewska_foto

Z branżą digital marketingu związana od 10 lat. W Netsprincie odpowiada za rozwój największej w Polsce platformy  Data Management Platform (Netsprint Audience) oraz za budowanie relacji z domami mediowymi i agencjami. Jako Head of Netsprint Audience dba o sprzedaż profili, raportów audience i pozyskiwanie budżetów reklamowych z obszaru programmatic. Wcześniej jako Team Leader w dziale agencyjnym zarządzała sprzedażą produktów i rozwiązań reklamowych Netsprinta. Przygodę z rynkiem reklamy zaczynała jako specjalista ds. reklamy w Agorze S.A. W przeszłości pracowała dla największych koncernów mediowych w Polsce m.in. dla Burdy, Money.pl i PolskaPress. Absolwentka resocjalizacji na Uniwersytecie Warszawskim. Prywatnie pasjonatka jazdy konno, gry w siatkówkę. Wolne chwile przeznacza na planowanie kolejnych podróży.

14:35-15:20 LUNCH
TEMAT
PRELEGENT
Efektywność 2.0 – pomiar i analityka w kampaniach programmatic

15:20-15:40

Narzędzia programmatic buying dają możliwość precyzyjnego pomiaru wyników kampanii, co pozwala na szczegółową i natychmiastową optymalizację. Prezentacja odpowie na pytania, jak segmentować kampanię, a także na jakie miary i wskaźniki szczególnie zwracać uwagę, aby maksymalnie zwiększyć skuteczność kampanii programmatic, nie tylko w kampaniach e-commerce.

Lena Krzemieniewska, Media Buying Director, Novem

magda krzemieniewska

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od początku kariery zawodowej związana z Novem, najpierw w Dziale Obsługi Wydawców, aktualnie jako Media Buying Director wspiera swoim doświadczeniem jednocześnie dwa działy zakupu – manualnego i programatycznego. Zgłębia i wykorzystuje w praktyce wiedzę o wszelkich dostępnych narzędziach do automatycznego zakupu powierzchni reklamowej. W codziennej pracy kieruje się zasadą: jeżeli nie możesz czegoś zmierzyć, nie możesz również tego poprawić.

Test, Fail & Learn, czyli jak pożenić potrzebę innowacyjności ze zdrowym rozsądkiem

15:40-16:00

Rozwój technologii w branży reklamowej owocuje wysypem rewolucyjnych sposobów na komunikację marek z konsumentami. Innowacyjność i odwaga w implementacji nowych rozwiązań jest kluczowa dla zbudowania fundamentów pod bezpieczną przyszłość. Jednocześnie jednak, jak w każdej branży, i w naszej kluczowa jest efektywność biznesowa prowadzonych działań, co zachęca do korzystania ze sprawdzonych rozwiązań i… pozwala zapomnieć o istotności patrzenia w przyszłość. O tym jak połączyć ów „ogień i wodę” i skutecznie pracować w modelu 70-20-10, na przykładzie doświadczeń wyniesionych z obsługi swoich Klientów, opowiedzą przedstawiciele agencji Starcom.

Jakub Reliszka, Senior Communications/DIMAQ Professional, Planner Starcom

jakub reliszka

Z branżą mediową związany od czterech lat. W Starcomie odpowiada za wsparcie zespołów klienkich w zakresie strategii i innowacji. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku zarządzanie.

Sebastian Szade, Strategy & Innovations Director, Starcom

sebastian szade

Z branżą i Starcomem związany od ponad dekady. Doświadczenie zbierał pracując m.in. dla Coca-Coli, Prudential, Raiffeisen Polbank, ZT Kruszwica czy TVN. Obecnie Dyrektor Strategii i Innowacji, odpowiedzialny za jakość produktu strategicznego całej agencji. Abolwent Wydziału Prawa i Administracji UW.

Szczegóły wkrótce

Szczegóły wkrótce

16:00-16:20

 

Zakończenie

16:20-16:30

Robert Wielgo, członek zarządu/DIMAQ Trener, IAB Polska
 
KONIEC

Dołącz także do wydarzenia na Facebooku!

Weź udział w IAB HowTo!

Wyślij zgłoszenie do Bartka:


Bartłomiej Piotrowski
516 796 444

1. Napisz na adres: b.piotrowski@iab.org.pl

2. W tytule maila wpisz: Zgłoszenie IAB HowTo

3. W treści wiadomości podaj:

  • Imię i nazwisko uczestnika
  • Adres mailowy
  • Dane do faktury

Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, koniecznie napisz to w wiadomości.

Dołącz także do wydarzenia na Facebooku!

Pobierz HowTo regulamin