#2 IAB HowTo: do Content Marketing like a king

Jak zostać królem contentu? Weź udział w IAB HowTo i zyskaj rzeszę odbiorców zaangażowanych w Twoją markę!

Content is a king!  A IAB HowTo to kompleksowy przewodnik po bogactwie contentowych działań dla marketerów. Już 5 września w Warszawie podczas całodziennej konferencji eksperci IAB Polska przedstawią krok po kroku instrukcje skutecznego angażowania odbiorców Twojej marki poprzez marketing treści. Chcesz zostać królem contentu? Nie możesz przegapić udziału w wydarzeniu.

UWAGA. Wszystkie bilety na wydarzenie wyprzedane! Niebawem poinformujemy o terminie kolejnej edycji.

IAB HowTo to cykl wydarzeń zainicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ideą jest chęć dzielenia się najnowszymi i najlepszymi digitalowymi praktykami z pierwszej ręki – przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się kluczowymi kwestiami w zakresie reklamy internetowej. Tym razem będą to przedstawiciele Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna.

Organizatorzy IAB HowTo zadbali o kompleksowe, przede wszystkim z punktu widzenia marketerów, omówienie kluczowych zagadnień content marketingu. Program całodziennego wydarzenia to 10 wystąpień, podczas których kolejno przejdziemy od tworzenia strategii i budowania person,  przez dobór contentu odpowiedniego dla naszej grupy docelowej do konkretnych narzędzi, które ułatwią przygotowanie treści. Dowiesz się, jak pogodzić działania content marketingowe z wymaganiami SEO, jak wykorzystać rzeczywistą potęgę video i influencerów oraz jak do cna wycisnąć Facebooka i Youtube, odkrywając potencjał reklamowy tam, gdzie nawet się nie spodziewasz!

Przyjmij zaproszenia od naszych prelegentów!

 

 

Termin
5 września 2017
godz. 9:30-16:00

Miejsce
Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
ul. Postępu 17A, Warszawa

Każdy uczestnik IAB HowTo otrzymuje:

  • całodniowe szkolenie z zakresu content marketingu
  • 2 przerwy kawowe
  • gorący posiłek podczas lunchu
  • dostęp do aplikacji mobilnej
  • DYPLOM poświadczający udział w wydarzeniu

Koszt udziału:

  • 270 PLN + VAT
  • posiadacze certyfikatu DIMAQ: 170 PLN + VAT

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Akredytacja DIMAQ

 

 

 

Dołącz także do wydarzenia na Facebooku!

Kontakt

maciek
Maciej Kudyk
m.kudyk@iab.org.pl
+48 506 692 443

PROGRAM

Konferencję poprowadzi Andrzej Jaszczyszyn, Coach ICF, Project Manager, Trener, prezenter radioAndrzej Jaszczyszynwy

 

 

 

9:00-9:50 REJESTRACJA
TEMAT
PRELEGENT
Powitanie

09:50-10:00

Robert Wielgo, członek zarządu IAB Polska DIMAQ Trener

Realizacja strategii marketingowej z perspektywy firmy, agencji, wydawcy

10:00-10:25

Jak najlepiej realizować swoje działania content marketingowe? Kiedy szkolić zespół, zatrudniać specjalistów, a kiedy zdecydować się na współpracę z agencją? To częste dylematy przedsiębiorców i szefów marketingu. Ekspert skupi się na operacyjnej fazie strategii content marketingowej. Podzieli się najlepszymi praktykami jak zorganizować efektywnie działający project content marketingowy.

Ula Radzińska
Prezes zarządu Aude, autorytet rynku content marketing. Jako ekspert opracowuje strategie komunikacyjne dla największych korporacji i kreuje rozwiązania contentowe wspierające biznes. Jest założycielem i prezesem Stowarzyszenia Content Marketing Polska, członkiem International Content Marketing Forum. Autorka książki „Pierwszy klient, czyli co zrobić by pracownik był najlepszym ambasadorem firmy”.
Strategiczne podejście do projektowania person – skąd wziąć wiedzę o odbiorcy treści

10:25-10:50

Ekspert zaprezentuje sposoby holistycznego podejścia do planowania persony czyli potencjalnego odbiorcy treści contentowych. Poruszy zagadnienia dotyczące dostępnych badań (w tym ogólnodostępnych i bezpłatnych), jak również „miękkie” metody jak etnografia czy korzystanie z zasobów redakcyjnych. Zaprezentuje sugerowany harmonogram pracy nad personą.

Maja BiniewiczMaja Biniewicz
Maja Biniewicz, z branżą marketingową związana od 13 lat. Obecnie odpowiedzialna za rozwój  content marketingu w Grupie ZPR Media. Poprzednio zarządzała spółką Socialformance, należącą do Dentsu Aegis Network. W zakresie strategii doświadczenie zdobywała jako szefowa strategii w K2 Media i Digital Consulting Manager w Starcom MediaVest Group
CM na usługach SEO, czy odwrotnie? Potencjał zapytań w searchu na potrzeby CM i vice versa

10:50-11:15

Prezentacja nie ma na celu przeprowadzenia jednoznacznej diagnozy – czy Content jest na usługach SEO, czy odwrotnie. Założeniem jest pokazanie synergii tych działań na żywym organizmie. W kilku prostych case studies postaram się pokazać zależność, jak Content planowany pod SEO przyczynił się do pozyskania jakościowego ruchu organicznego. To wszystko z uwzględnieniem takich zagrożeń, jak fakt, że algorytm Google przewiduje karę za content słabej jakości, którego publikacja skutkuje utratą ruchu i znaczącym obniżeniem pozycji w wyszukiwarce.

Jakub Bartosiak

Jakub Bartosiak, head of perform5D3_4958ance w KAMIKAZE, ukończył studia informatyczne oraz międzynarodowe studia handlowe. Reprezentuje unikalną kombinację wykształcenia technicznego, w połączeniu z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi i długoletnim doświadczeniem w obsłudze klientów. Dziś prowadzi zespół performance agencji, który realizuje cele w oparciu o działania contentowe.

11:15-11:45 PRZERWA KAWOWA
TEMAT
PRELEGENT

 

Historie korporacji kontra Historie ludzi  – Sztuka dobierania historii do odbiorców

11:45-12:10

„Historie korporacji kontra historie ludzi – sztuka dobierania historii do odbiorców” pokaże, w jaki sposób budować komunikację, która angażuje naszych odbiorców i będzie stanowić wartość dodaną po zakończonej akcji a to wszystko w oparciu o komunikację Human 2 Human.

Jakub Stępka

Senior Product Manager WP Jakub_St_pkabrand studio w Grupie Wirtualna Polska. Od 2014 roku związany stricte z branżą reklamową. Pracował w takich firmach, jak Agora S.A. oraz Media Impact Polska w ramach Grupy ONET-RASP na stanowiskach project sales executive i project manager. Współtworzył koncepcje do akcji niestandardowych z wykorzystaniem video, digital influencerów oraz serwisów tematycznych. Jest pomysłodawcą i koordynatorem projektu CSR „Weź nie hejtuj” wspólnie z marką Netia S.A we współpracy z brandami Grupy ONET-RASP. Realizował kampanie dla takich klientów, jak: Sony Mobile, A+E Networks, Volvo, ING Bank Śląski, Netia S.A., Hyundai, Honda i wielu innych. Obecnie w dziale WP brand studio odpowiada za rozwój oferty produktowej w obszarze motoryzacja i technologia. Ukończył kierunek Organizacji Produkcji Filmowej i Telewizyjnej na Wydziale Radia i Telewizji UŚ.

Błażej Żuławski

DziennikarzBŁAŻEJ ŻUŁAWSKI (1) i fotograf z 10 letnim stażem. Współpracował z magazynami takimi jak Elle, Viva!, Pani, Gala i Glamour. Stały współpracownik magazynu Top Gear (w latach 2008-2011), magazynów Voyage i Podróże (przez 6 lat prowadził tam autorską rubrykę „automat”). Producent telewizyjny (Programu „Biznes Reaktywacja” dla TTV/TVN). Dyrektor Kreatywny polskiej edycji kwartalnika RAMP (2012-2015). W ostatnich latach odpowiedzialny za strony motoryzacyjne w magazynie Esquire i Business Development firmy związanej z klasyczną motoryzacją „Infinitum Classic Cars”.

Obraz vs Słowo – Czy rzeczywiście jeden visual jest wart tysiąca słów?

12:10-12:35

Kiedyś było tak prościej. Komunikaty wizualne przyciągały uwagę, wskazując sposób i kolejność interpretacji pozostałych części przekazu reklamowego. Komunikat tekstowy z kolei kierunkował to wszystko. Zwracał uwagę na ważne rzeczy i pogłębiał zainteresowanie treścią. Tymczasem dziś żyjemy w społeczeństwie obrazkowym, w którym produkty i usługi kupuje się oczami. We współczesnych reklamach nie ma już „Marioli okocim spojrzeniu”. Nie opowiadamy też, że „teraz mi to Lottto” i „takie rzeczy tylko w Erze”. Czy to naturalny kierunek rozwoju reklamy? Czy dziś sam visual wystarczy, by zbudować zamierzoną aluzję lub pozytywne skojarzenia z marką? Czy dobry motion designer może… zastąpić copywritera? Moim zdaniem nie. I opowiem Wam dlaczego.
Daję słowo!

Sławek Skowerski DIMAQ Professional

Od zawsze słowny facet. Kilkanaście lat doświadczenia w pisaniu. Sześć z nich spędzonych na pokładzie GoldenSubmarine. Lubi opowiadać bajki albo mówiąc bardziej branżowo – tworzyć storytelling marek i produktów. W agencji odpowiada za podnoszenie jakości copywritingu i kreację kampanii dla kluczowych klientów agencji – ING BankuŚląskiego, Volkswagen Group, Vienna Life, NIVEA czy Grupy Żywiec. Projekty, które wspierał słowem, na przestrzeni lat zgarnęły sporo branżowych nagród i wyróżnień – m.in. Golden Arrow, MIXX Awards czy srebrne Effie. A w 2017 roku, jak zresztą cała załoga GoldenSubmarine, mógł też cieszyć się prestiżowym tytułem Agencji Interaktywnej Roku wg M&MP.
Udziela się w konferencjach branżowych i konkursowych jury. Posiada certyfikat DIMAQ i jest szefem grupy roboczej Agencje Interaktywne w IAB Polska. Od 2017 roku zasiada w Komisji Etyki Reklamy.
Social video = social media + online video. Czyli, co robi FB z wideo i jak może na tym wygrać marketer

12:35-13:00

Według prognoz już za 3 lata content w formie wideo będzie stanowił 74%. Już teraz Facebook dziennie to 500 milionów userów, 8 miliardów emisji, 100 milionów godzin emisji. Niezwykła szansa, by pokazać swój produkt w bardzo atrakcyjnej i angażującej formie. Tę okazję warto wykorzystać, zwłaszcza że posty z wideo otrzymują 2,5 więcej aktywności niż fotorafie i 6 razy więcej niż statusy tekstowe.
O tym, jak tworzyć wideo prezentujące produkt czy usługę, a jednocześnie dostosowane do social mediów. Prezentacja o prawdziwym, internetowym wideo, tworzonym z myślą o skutecznym dotarciu do internautów dzięki zrozumieniu, jakiego contentu i w jakiej formie szuka się online. Podstawą jest: mobile, attention, binge-watching, context i novelty.

Ania Gumkowska

Dyrektor Biznesu Lifestyle i Wideo Gazeta.pl.Wcześniej jako dyrektor content marketingu Gazeta.pl wraz z zespołem rozwijała produkty content marketingowe i przygotowywała strategie projektów specjalnych dla kluczowych klientów bezpośrednich i domów mediowych. Obecnie wraz z zespołem tworzy internetowe formaty wideo, np. kulinarny Haps, DYI Myk czy tutorial urodowy Ach. Jest członkiem grupy Native Advertising Task Force IAB Europe, która opracowuje europejskie standardy reklamy natywnej.Autorka szeregu publikacji branżowych i uczestnik licznych konferencji. Wykłada w Collegium Civitas. W ramach prac nad doktoratem prowadziła badania nad komuniakcją w mediach społecznościowych. Prywatnie mama gimnazjalisty, który oczywiście chce zostać Youtuberem.
Jak budować widownię marek na YouTube?

13:00-13:25

Wystąpienie będzie oparte na trzech głównych filarach:

  • Nowy ekosystem wideo
  •  Ewolucja wpływu
  • Jak budować widownię marki online
Krystian Botko

Krystian Botko zajmował się w Google rozwojem komunikacji największych marek FMCG takich jak Coca-Cola, Winiary czy Tymbark na YouTube. Wcześniej spędził 5 lat pracując w działach sprzedaży i marketingu branży FMCG. W latach 2011-2013 zarządzał marką TIGER odpowiadając za jej relaunch i nowe pozycjonowanie. Wprowadzona przez niego strategia komunikacji okazała się sukcesem i została doceniona przez branżę: Golden Drum, Golden Arrow, KTR 2014, nominacja do Cannes Lions 2014.Wraz z innymi byłymi pracownikami Google i brand marketingu największych marek założył dedykowaną platformie YouTube agencję Talentmedia.

13:25-14:30 LUNCH
TEMAT
PRELEGENT
Efekt kropli, czyli jak zwiększyć zasięg działań content marketingowych?

14:30-14:55

Poznaj natywne mechanizmy i narzędzia, które sprawią, że Twój content będzie jeszcze bardziej wartościowy i efektywny oraz dotrze do wszystkich tych, którzy będą nim realnie zainteresowani.

Łukasz Ciechanek

Związany z NetSprint.pl od 2005 roku. Odpowiada za obszar Native oraz za strategię rozwoju największej polskiej sieci content marketingu ContentStream. Wcześniej przez 5 lat odpowiadał w firmie za kreowanie strategii rozwoju sieci kontekstowo-behawioralnej Adkontekst oraz za produkty reklamowe skierowane dla wydawców. W międzyczasie pracował w Acxiom Polska jako Online & Trigger Marketing Manager, gdzie odpowiadał za opracowanie strategii rozwoju oraz P&L programu rabatowego Offersclick.pl. Absolwent kierunku Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Szkoły Strategii Marki. Wiceszef grupy roboczej przy IAB „Content Marketing & Native Ads”.

Bądź lubiany i nie strać kasy, czyli jak być fair w stosunku do konsumentów

14:55-15:20

Oznaczanie treści komercyjnych to obowiązek prawny, choć w pogoni za UU najchętniej byśmy o tym „zapomnieli”. Dlaczego warto być fair w stosunku do naszego odbiorcy? Jakie normy prawne nas obowiązują? I jak nie wprowadzać odbiorcy w błąd? Podstawowa wiedza i dobre praktyki, by zbudować naszą wiarygodność w oczach użytkownika.

Gosia Kopalak

Z content marketingiem zajmuje się od 5 lat. Zaczynała od realizacji kampanii wielomediowych w tytułach Agory. Obecnie pracuje w Media Impact Polska jako specjalista ds. produktu reklamowego Content Marketing i Native. Prywatnie można ją spotkać na koncertach jazzowych, zasłuchaną w instrumenty dęte.

Disco Polo – niewykorzystany potencjał reklamowy na YouTube

15:20-15:45

Wielokrotnie stykamy się z wydarzeniami rozgłaszanymi przez stacje radiowe lub telewizyjne. Często też obserwujemy teaserowe reklamy, które pozostają zagadką. Wreszcie przygotowujemy się do wydarzeń bo wiadomo kiedy mają miejsce. Prezentacja pokaże jak wykorzystać planowane i nieplanowane wydarzenia do pozyskania konwertującego ruchu organicznego.

Paulina Rodak

Paulina Rodak – Audio Video Manager w Independent Digital, gdzie zajmuje się kontentem wideo i audio w serwisie YouTube, a także współpracą z markami. Pracuje zarówno z youtuberami, jak i muzykami, w zakresie promocji ich treści oraz odkrywania nowych możliwości budowania publiczności w YouTube. Poza Pracą w ID jest również prezenterką telewizyjną oraz ma swój kanał na YT.

Zakończenie

15:45-16:00

Robert Wielgo, członek zarządu IAB Polska DIMAQ Trener
 
KONIEC

Weź udział w IAB HowTo!

Wyślij zgłoszenie do Maćka:

maciek
Maciej Kudyk
506 692 443

1. Napisz na adres: m.kudyk@iab.org.pl

2. W tytule maila wpisz: Zgłoszenie IAB HowTo

3. W treści wiadomości podaj:

  • Imię i nazwisko uczestnika
  • Adres mailowy
  • Dane do faktury

Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, koniecznie napisz to w wiadomości.

Dołącz także do wydarzenia na Facebooku!

HowTo regulamin

Patron medialny

gazetapl