Ścieżka przetargu wyboru agencji Interaktywnej

24.06.2011
Poniższe dokumenty stanowią rekomendację prawidłowego i skutecznego przeprowadzenie przetargu dotyczącego wyboru agencji interaktywnej. Co zrobić, aby zapraszane agencje przedstawiały w organizowanych przez Państwa przetargach wygrywające dla Was pomysły?

Odpowiedź jest niezwykle prosta! One muszą wiedzieć, według jakich zasad toczy się gra i jaka jest nagroda dla zwycięzcy, mieć czytelny sygnał, aby zdobyć silną motywacje do zaangażowania się. Tylko proste i czytelne dla zasady znane wszystkim stronom mogą zapewnić tę motywację i zaangażowanie.

Dlatego zalecamy przeprowadzenie przetargu wyboru agencji interaktywnej wedle poniższych zasad:


Rekomendowana ścieżka przetargu na usługi interaktywne

Agencje zrzeszone w IAB, które popierają ten projekt to: Artegence, K2, Digital One, Opcom, MOSQI.TO, Interactive Marketing Partner Polska, FireFly Creation, OS3, Eura7, Venti, Plasma Media, Point Of View, Byss, Retis, 4Kroki, GoldenSubmarine, Momint, PositivePower, Netizens