Nowy Kodeks Dobrych Praktyk SEO od IAB Polska

10/24/2014

Eksperci Grupy Roboczej SEM działającej przy Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wypracowali Kodeks Dobrych Praktyk SEO.

Eksperci Grupy Roboczej SEM działającej przy Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wypracowali Kodeks Dobrych Praktyk SEO. Nowy dokument ma na celu zdefiniowanie wytycznych jakościowych i etycznych w stosunku do działań prowadzonych przy pozycjonowaniu stron internetowych (SEO).

Dbanie o standard jakości usług w dobie ciągłej ewolucji rozwiązań reklamowych marketingu w wyszukiwarkach wymaga m.in. aktualizacji definicji tego, co ów standard stanowi. Cieszy mnie, że wszystkie agencje SEM zrzeszone w grupie roboczej doskonale to rozumieją, dzięki czemu wypracowanie zasad best practice odbyło się szybko i przy pełnym poparciu zainteresowanych stron.

Grupa robocza SEM przy IAB Polska pracuje na rzecz edukacji i popularyzacji marketingu w wyszukiwarkach internetowych jako skutecznego narzędzia promocji online. Jednym z głównych celów funkcjonowania grupy jest ustanawianie i przestrzeganie standardów jakościowych usług oferowanych przez podmioty zrzeszone, co zaowocowało stworzeniem kodeksu dobrych praktyk, dostępnym na stronach IAB Polska. Ekspertami grupy są przedstawiciele następujących podmiotów: Interia (Semahead), Bluerank, K2 Search, Sunrise System, Internetica, Murator, Netsprint, Value Media, Performics, Performance Media, Cube Group, Agora Searchlab, OMD, Marketing Online. Szefem grupy jest Maciej Gałecki.

 

Jeżeli chcesz otrzymywać publikacje IAB Polska jako pierwszy zapisz się do naszej bazy mailingowej

Informacja o przetwarzaniu danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wysyłania Ci informacji o nowościach, aktualnych promocjach i ofertach branżowych za pomocą poczty elektronicznej. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać?