IAB tworzy dwa nowe wzory briefów

01/22/2014

Wzory briefów: na kampanię marketingową i serwis WWW.

Działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej grupa robocza Agencje Interaktywne/Marketing interaktywny stworzyła dwa wzory briefów dla klienta: na kampanię marketingową oraz na serwis WWW. Obydwa dokumenty zostały stworzone na potrzeby marketerów zainteresowanych wzmocnieniem swojej obecności w Sieci.

Do tej pory nie istniał ujednolicony dokument ułatwiający sprecyzowanie potrzeb marketerów w kwestii stworzenia serwisu oraz kampanii marketingowej online. Stworzone dokumenty pozwolą na standaryzację tworzenia briefów i co za tym idzie – usprawnienia komunikacji na linii klient-agencja.

Główne cele naszego Związku to edukacja oraz rozwój polskiej branży interaktywnej. Jestem przekonana, że te dokumenty pomogą lepiej zrozumieć potrzeby oraz wzajemne oczekiwania zarówno agencji, jak i samych marketerów – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.

Pobierz brief klienta na kampanię marketingową

Pobierz brief klienta na serwis WWW

Jeżeli chcesz otrzymywać publikacje IAB Polska jako pierwszy zapisz się do naszej bazy mailingowej

Informacja o przetwarzaniu danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wysyłania Ci informacji o nowościach, aktualnych promocjach i ofertach branżowych za pomocą poczty elektronicznej. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.