IAB tworzy dwa nowe wzory briefów

02.11.2011
Działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej grupa robocza Agencje Interaktywne/Marketing interaktywny stworzyła dwa wzory briefów dla klienta: na kampanię marketingową oraz na serwis WWW. Obydwa dokumenty zostały stworzone na potrzeby marketerów zainteresowanych wzmocnieniem swojej obecności w Sieci.


Do tej pory nie istniał ujednolicony dokument ułatwiający sprecyzowanie potrzeb marketerów w kwestii stworzenia serwisu oraz kampanii marketingowej online. Stworzone dokumenty pozwolą na standaryzację tworzenia briefów i co za tym idzie – usprawnienia komunikacji na linii klient-agencja.

Główne cele naszego Związku to edukacja oraz rozwój polskiej branży interaktywnej. Jestem przekonana, że te dokumenty pomogą lepiej zrozumieć potrzeby oraz wzajemne oczekiwania zarówno agencji, jak i samych marketerów – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.

Pobierz brief klienta na kampanię marketingową

Pobierz brief klienta na serwis WWW