Komunikaty prasowe

Nagrody IAB MIXX Awards rozdane

28.11.2018
Już po raz dwunasty do rąk laureatów trafiły nagrody w IAB MIXX Awards – najważniejszym konkursie branży interaktywnej na najlepsze kampanie z udziałem digitalu. Odebrali oni statuetki w 16 kategoriach podczas uroczystej gali, która odbyła się 28 listopada br. w Warszawie. Najwięcej statuetek – aż siedem – otrzymała agencja GONG. Podczas wydarzenia zostały także przyznane nagrody za dokonania. Obrady jury IAB MIXX Awards 2018 zaowocowały w tym roku 52 nominacjami spośród blisko 140 zakwalifikowanych w 16 kategoriach. 28 listopada br., podczas wieczornej gali uroczyście ogłoszono listę zwycięzców – przyznano 3 złote, 15 srebrnych i 19 brązowych statuetek oraz 15 wyróżnień. Chcemy, by MIXX...

IAB MIXX Awards & Conference 2018: najlepsze kampanie marketingowe z udziałem digitalu

15.11.2018
Najbardziej inspirujące kampanie marketingowe tego roku zostaną przedstawione już 28 listopada br.

52 NOMINACJE W MIXX AWARDS 2018

30.10.2018
Jury dwunastej edycji konkursu MIXX Awards na najlepsze kampanie marketingowe z udziałem digitalu wyłoniło 52 nominacje spośród blisko 140 zakwalifikowanych w 16 kategoriach. Laureatów konkursu organizowanego przez IAB Polska poznamy już 28 listopada br. podczas uroczystej gali. MIXX Awards – najważniejszy konkurs branży interaktywnej –  jest kierowany zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu przeznaczonego na kampanię reklamową. Warunkiem wzięcia w nim udziału jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Konkurs MIXX jest jednym z bardziej znaczących elementów układanki edukacyjnej, którą IAB Polska konsekwentnie wdraża w ramach wieloletniego planu podnoszenia kompetencji cyfrowych...

Grupa Robocza IAB Polska na liście Komisji Europejskiej wskazującej krajowe Centra Bezpieczeństwa

18.09.2018
Na liściewskazującej krajowe Centra Cyberbezpieczeństwa znalazła się Grupa Cyberbezpieczeństwo IAB Polska.

Przedłużamy termin zgłoszeń do MIXX Awards 2018

06.09.2018
Na uzupełnienie wniosków agencje i marketerzy mają czas do 10 września włącznie.

IAB HowTo: Do Content Marketing Like a King 2

03.09.2018
Jakie słowa działają w marketingu treści? Jak optymalizować kampanie? Jakie formy komunikacji najskuteczniej trafiają do pokolenia Z? Jakie historie powinny opowiadać marki? Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci konferencji organizowanej w ramach cyklu IAB HowTo „Do Content  Marketing Like a King 2”. Najlepsze praktyki i rekomendacje zostaną zaprezentowane już 2 października br. podczas całodziennego spotkania organizowanego w Warszawie. Ideą IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska – jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy zajmują się reklamą internetową. 2 października przedstawiciele Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna przedstawią najciekawsze case’y działań...

Start MIXX Awards 2018

02.08.2018
Ruszają zgłoszenia do dwunastej edycji MIXX Awards - konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu.

Raport IAB Polska: To media społecznościowe są głównym źródłem dezinformacji (fake news) w sieci

19.07.2018
Głównym źródłem nieprawdziwych informacji (fake news) są media społecznościowe. Takie i inne wnioski płyną z najnowszego raportu IAB Polska

Polska kampania laureatem MIXX AWARDS IAB Europe

25.05.2018
W prestiżowym konkursie Mixx Awards Europe 2018 agencja VML otrzymała brązową statuetkę za kampanię The Missed Spaceflight.

DIMAQ Day: kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej

25.05.2018
Podczas DIMAQ Day poruszymy najważniejsze zagadnienia z zakresu komunikacji digitalowej i marketingu. Wydarzenie odbędzie się podczas Forum IAB.

IAB HowTO: Alice in Programmaticland

18.05.2018
Wydarzenie, przygotowane przez Grupę Roboczą Programmatic IAB Polska, odbędzie się 18 czerwca b.r. w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.

Badacze sztucznej inteligencji – Kevin Warwick i Aleksandra Przegalińska gośćmi specjalnymi FORUM IAB 2018

10.05.2018
Prelekcje poświęcone interakcji człowiek-maszyna i sztucznej inteligencji otworzą pierwszy dzień 12. edycji FORUM IAB.

IAB/PwC AdEx 2017’FY: Wzrost reklamy cyfrowej o 9%

27.04.2018
W roku 2017 wydatki na reklamę online wyniosły prawie 4 mld zł, o 337 mln zł więcej niż rok wcześniej. Przełożyło się to na dynamikę wzrostu na poziomie 9%.

RODO: IAB Europe i IAB Tech Lab wprowadzają na rynek Transparency & Consent Framework

25.04.2018
Po 30-dniowych konsultacjach opublikowane zostały specyfikacje techniczne dla Transparency & Consent Framework, czyli ram przejrzystości i zgody,

O powrocie do wartości i emocji oraz roli technologii we współczesnym marketingu na Forum IAB 2018

11.04.2018
Czego chcą współcześni konsumenci? Co ma big data do emocji? Jak zintegrować narzędzia i wykorzystać technologię, by służyła budowaniu zaufania i prawdziwych relacji? O automatyzacji, sztucznej inteligencji, ale przede wszystkim o powrocie do wartości, których poszukuje współczesny konsument opowie blisko 100 ekspertów podczas 80 prelekcji tegorocznego Forum IAB – najważniejszej  konferencji branży marketingowej. 6 i 7 czerwca br. w warszawskich Złotych Tarasach 1200 przedstawicieli reklamodawców i branży reklamowej pochyli się nad trendami, ale też zagrożeniami współczesnej komunikacji nie tylko w digitalu podczas konferencji „Powrót do przyszłości – nowy marketing, człowiek, technologia”. Związek IAB Polska ogłosił właśnie program i listę prelegentów Forum IAB, które od...

IAB Polska członkiem IAB TechLab

22.03.2018
IAB TechLab to niezależne konsorcjum badawczo-rozwojowe, które wspiera firmy we wdrażaniu globalnych standardów branżowych.

Jak zapewnić stronie www najlepszą widoczność i pozyskiwać wartościowych użytkowników?

06.03.2018
Weź udział w IAB HowTo!

Grzegorz Krzemień szefem Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska

22.02.2018
Pracami drugiej kadencji Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, której celem jest kształtowanie standardów kompetencji e-marketingowych, pokieruje od początku marca br. Grzegorz Krzemień, Prezes GoldenSubmarine. W gronie 11 członków Rady znaleźli się przedstawiciele agencji, domów mediowych, reklamodawców i uczelni wyższych. Głównym zadaniem powołanej 20 lutego na dwuletnią kadencję Rady będzie wyznaczanie i tworzenie standardów kompetencji e-marketingowych, które odgrywają coraz większą rolę w rozwoju usług digitalowych i procesie digitalizacji biznesu. Także systematyczny wzrost udziału reklamy online w całości tortu reklamowego sprawia, że zarówno marketerzy, jak i agencje reklamowe czy domy mediowe oczekują od pracowników systematycznego podnoszenia kwalifikacji, podążania za nowinkami oraz coraz lepszego...

Grecy i Cypryjczycy z certyfikatami DIMAQ

08.02.2018
System certyfikacji kompetencji digital marketingu IAB Polska rozwija się w kolejnych krajach

Jak efektywnie prowadzić kampanie w wyszukiwarkach? Pobierz casebook SEM.

05.02.2018
Publikacja składa się ze zbioru 9 case studies udanych kampanii SEM z lat 2015-2016 z polskiego rynku.

Jak dostarczyć właściwą wiadomość do właściwej osoby we właściwym czasie? IAB HowTo: Marketing Automation

25.01.2018
Wydarzenie organizowane w ramach cyklu IAB HowTo odbędzie się 27 lutego b.r. w Warszawie.

IAB/PwC AdEx 2017’Q3: wydatki na reklamę cyfrową po trzech kwartałach 2017

11.01.2018

Najlepsze kampanie marketingowe 2017 na IAB MIXX Awards & Conference

23.11.2017
Najciekawsze i najbardziej inspirujące kampanie marketingowe tego roku zostaną przedstawione już 30 listopada podczas IAB MIXX Conference – konferencji poprzedzającej galę IAB MIXX Awards.
kolejne