Komunikaty prasowe

Raport IAB Polska: To media społecznościowe są głównym źródłem dezinformacji (fake news) w sieci

19.07.2018
Głównym źródłem nieprawdziwych informacji (fake news) są media społecznościowe. Takie i inne wnioski płyną z najnowszego raportu IAB Polska

Polska kampania laureatem MIXX AWARDS IAB Europe

25.05.2018
W prestiżowym konkursie Mixx Awards Europe 2018 agencja VML otrzymała brązową statuetkę za kampanię The Missed Spaceflight.

DIMAQ Day: kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej

25.05.2018
Podczas DIMAQ Day poruszymy najważniejsze zagadnienia z zakresu komunikacji digitalowej i marketingu. Wydarzenie odbędzie się podczas Forum IAB.

IAB HowTO: Alice in Programmaticland

18.05.2018
Wydarzenie, przygotowane przez Grupę Roboczą Programmatic IAB Polska, odbędzie się 18 czerwca b.r. w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.

Badacze sztucznej inteligencji – Kevin Warwick i Aleksandra Przegalińska gośćmi specjalnymi FORUM IAB 2018

10.05.2018
Prelekcje poświęcone interakcji człowiek-maszyna i sztucznej inteligencji otworzą pierwszy dzień 12. edycji FORUM IAB.

IAB/PwC AdEx 2017’FY: Wzrost reklamy cyfrowej o 9%

27.04.2018
W roku 2017 wydatki na reklamę online wyniosły prawie 4 mld zł, o 337 mln zł więcej niż rok wcześniej. Przełożyło się to na dynamikę wzrostu na poziomie 9%.

RODO: IAB Europe i IAB Tech Lab wprowadzają na rynek Transparency & Consent Framework

25.04.2018
Po 30-dniowych konsultacjach opublikowane zostały specyfikacje techniczne dla Transparency & Consent Framework, czyli ram przejrzystości i zgody,

O powrocie do wartości i emocji oraz roli technologii we współczesnym marketingu na Forum IAB 2018

11.04.2018
Czego chcą współcześni konsumenci? Co ma big data do emocji? Jak zintegrować narzędzia i wykorzystać technologię, by służyła budowaniu zaufania i prawdziwych relacji? O automatyzacji, sztucznej inteligencji, ale przede wszystkim o powrocie do wartości, których poszukuje współczesny konsument opowie blisko 100 ekspertów podczas 80 prelekcji tegorocznego Forum IAB – najważniejszej  konferencji branży marketingowej. 6 i 7 czerwca br. w warszawskich Złotych Tarasach 1200 przedstawicieli reklamodawców i branży reklamowej pochyli się nad trendami, ale też zagrożeniami współczesnej komunikacji nie tylko w digitalu podczas konferencji „Powrót do przyszłości – nowy marketing, człowiek, technologia”. Związek IAB Polska ogłosił właśnie program i listę prelegentów Forum IAB, które od...

IAB Polska członkiem IAB TechLab

22.03.2018
IAB TechLab to niezależne konsorcjum badawczo-rozwojowe, które wspiera firmy we wdrażaniu globalnych standardów branżowych.

Jak zapewnić stronie www najlepszą widoczność i pozyskiwać wartościowych użytkowników?

06.03.2018
Weź udział w IAB HowTo!

Grzegorz Krzemień szefem Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska

22.02.2018
Pracami drugiej kadencji Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, której celem jest kształtowanie standardów kompetencji e-marketingowych, pokieruje od początku marca br. Grzegorz Krzemień, Prezes GoldenSubmarine. W gronie 11 członków Rady znaleźli się przedstawiciele agencji, domów mediowych, reklamodawców i uczelni wyższych. Głównym zadaniem powołanej 20 lutego na dwuletnią kadencję Rady będzie wyznaczanie i tworzenie standardów kompetencji e-marketingowych, które odgrywają coraz większą rolę w rozwoju usług digitalowych i procesie digitalizacji biznesu. Także systematyczny wzrost udziału reklamy online w całości tortu reklamowego sprawia, że zarówno marketerzy, jak i agencje reklamowe czy domy mediowe oczekują od pracowników systematycznego podnoszenia kwalifikacji, podążania za nowinkami oraz coraz lepszego...

Grecy i Cypryjczycy z certyfikatami DIMAQ

08.02.2018
System certyfikacji kompetencji digital marketingu IAB Polska rozwija się w kolejnych krajach

Jak efektywnie prowadzić kampanie w wyszukiwarkach? Pobierz casebook SEM.

05.02.2018
Publikacja składa się ze zbioru 9 case studies udanych kampanii SEM z lat 2015-2016 z polskiego rynku.

Jak dostarczyć właściwą wiadomość do właściwej osoby we właściwym czasie? IAB HowTo: Marketing Automation

25.01.2018
Wydarzenie organizowane w ramach cyklu IAB HowTo odbędzie się 27 lutego b.r. w Warszawie.

IAB/PwC AdEx 2017’Q3: wydatki na reklamę cyfrową po trzech kwartałach 2017

11.01.2018

Najlepsze kampanie marketingowe 2017 na IAB MIXX Awards & Conference

23.11.2017
Najciekawsze i najbardziej inspirujące kampanie marketingowe tego roku zostaną przedstawione już 30 listopada podczas IAB MIXX Conference – konferencji poprzedzającej galę IAB MIXX Awards.

IAB/PwC AdEx 2017′ H1: Trendy w reklamie cyfrowej

26.10.2017
W pierwszym półroczu 2017 roku wydatki na reklamę cyfrową wyniosły 1,86 mld zł, o 133 mln zł więcej niż rok wcześniej w porównywalnym okresie, co przełożyło się na dynamikę wzrostu na poziomie 8%.

IAB ogłasza standard widoczności reklam w internecie

24.10.2017
Wprowadzony standard, zapewniający jednolity sposób weryfikacji efektywności reklam, zwiększy skuteczność kampanii.

Siódma edycja IAB Internet Week za nami

04.10.2017
Sprawdź, jak przebiegła jesienna edycja bezpłatnych warsztatów z marketingu online, w których tym razem udział wzięło aż 814 uczestników!

IAB/PwC AdEx 2017′ Q1: Reklama cyfrowa dwóch prędkości

23.08.2017
W pierwszym kwartale 2017 roku nakłady na reklamę cyfrową wyniosły 890 mln zł, o 85 mln zł więcej niż rok wcześniej w porównywalnym okresie

Jak zostać królem contentu? Warsztaty HowTo IAB Polska poświęcone zagadnieniom marketingu cyfrowego

27.07.2017
Rozpoczynają się właśnie zapisy na wydarzenie, w którym wezmą udział przedstawiciele marketerów, agencji reklamowych, agencji interaktywnych i domów mediowych

Branża internetowa inauguruje kampanię edukacyjną

25.07.2017
W internecie treści i usługi nie są bezpłatne. Płaci reklama

Ruszają zgłoszenia do MIXX Awards 2017!

25.07.2017
Ruszają zgłoszenia do jedenastej edycji konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu.
kolejne