Komunikaty prasowe

Znamy zwycięzców konkursu na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego

09.03.2017
Znamy już zwycięzców V edycji ogólnopolskiego konkursu na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego organizowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkołę Główna Handlowa w Warszawie. Konkurs skierowany był do studentów oraz absolwentów uczelni wyższych, którzy obronili swoje prace magisterskie, licencjackie oraz inżynierskie z zakresu marketingu internetowego w okresie od  01 stycznia 2012 r. do 15 stycznia 2017 r . Nadesłane prace oceniane były przez Jury, w którego skład weszli certyfikowani trenerzy DIMAQ - oficjalnego systemu certyfikacji kompetencji digital marketingu w Polsce prowadzonego przez IAB Polska. Spośród wszystkich nadesłanych prac do II etapu zostało zakwalifikowanych dziesięć, z których ...

IAB Polska i GIODO podejmą wspólne działania na rzecz ochrony danych osobowych w Internecie

07.03.2017
7 marca 2017 przedstawiciele GIODO i IAB Polska podpisali list intencyjny o wspólnym działaniu.

Prywatność w sieci – pobierz najnowszy raport z badania IAB

07.03.2017
IAB Polska po raz drugi już zrealizował badanie internautów dotyczące prywatności. Do współpracy zaproszono podmioty, które mają istotny wpływ na kształt całego środowiska online – zarówno po stronie biznesu, jak i administracji. Z badania wynika m.in., że internauci są coraz bardziej świadomi w kwestii prywatności i coraz częściej stosują różnego rodzaju zabezpieczenia, które mają ją chronić. Wciąż jednak istnieje wiele zadań stojących przed biznesem, jak również regulatorami. Użytkownicy sieci coraz lepiej zdają sobie sprawę, że internet jest miejscem publicznym i sami powinni dbać w nim o swoją prywatność. Jednocześnie w coraz większym stopniu oczekują spersonalizowanych treści i reklam, a...

Weź udział w darmowych warsztatach dla marketerów – rusza VI edycja IAB Internet Week

07.03.2017
3 kwietnia rusza VI edycja IAB Internet Week – cyklu darmowych, cieszących się olbrzymim zainteresowaniem warsztatów dla marketerów, które organizuje IAB Polska. Nasi eksperci  zaprezentują najnowocześniejsze rozwiązania w dziedzinie reklamy i komunikacji internetowej, które skutecznie wspomogą marketing w Twojej firmie. Nie zwlekaj. Zapisy już ruszyły! Idea wydarzenia jest prosta – przez 5 dni eksperci czołowych wydawców, agencji interaktywnych, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w różnych dziedzinach reklamy interaktywnej będą prezentowali uczestnikom najważniejsze zagadnienia marketingu w pigułce. Udział w warsztatach jest całkowicie bezpłatny, ale obowiązują zapisy. VI edycja IAB Internet Week to aż kilkanaście warsztatów dedykowanych marketerom, m.in....

Nowy raport IAB Polska dotyczący content marketingu już do bezpłatnego pobrania

21.02.2017
Z narzędzi content marketingu korzysta ponad 80% polskich firm, jednocześnie 1/3 z nich deklaruje, że nie ma strategii prowadzenia takich działań.

Jak wygrać SEO w 2017? Weź udział w IAB HowTo i szturmem podbij wyszukiwarki.

07.02.2017
Wydarzenie stanowi kompleksowy przewodnik po działaniach SEO dla marketerów. Już 8 marca dowiesz się, jak wygrać SEO!

Zostań prelegentem FORUM IAB 2017

25.01.2017
Przed nami jedenasta edycja FORUM IAB, najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w kraju, organizowanej przez IAB Polska. Już 7-8 czerwca 2017 w warszawskich Złotych Tarasach czeka nas kilkadziesiąt unikalnych wystąpień pod tematem wiodącym: Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie. Chcesz zostać jednym z prelegentów? Zgłoś swoją propozycję do 28 lutego br.  Świat pod napięciem Świat się zmienił. W ostatnim czasie nawet bardzo znamiennie. W czasach kiedy digital staje się najważniejszym miejscem dotarcia do konsumenta, ten instaluje adblocka. Na Youtubie najchętniej oglądane reklamy trwają po 20 minut,  a serca ludzi podbił 3-minutowy, emocjonalny film z Polski opowiadający historię o emigrantach....

Wygraj studia podyplomowe z marketingu internetowego w SGH. Przedłużamy termin zgłoszeń do konkursu na najlepszą pracę dyplomową.

09.01.2017
Zapraszamy do udziału w piątej edycji konkursu! Zgłoszenia przyjmujemy do 15 stycznia 2017.

Interaktywna Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska już dostępna!  

21.12.2016
Zapraszamy do pobrania najnowszej edycji drogowskazu dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital.

Raport dotyczący gospodarczych skutków wprowadzenia zakazu reklamy leków OTC i suplementów diety

20.12.2016
Pobierz raport przygotowany przez Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową.

Konkurs MIXX Awards 2016 rozstrzygnięty!

01.12.2016
Podczas uroczystej gali, zorganizowanej w warszawskim Multikino Złote Tarasy, po raz dziesiąty wręczono nagrody w organizowanym przez IAB Polska konkursie MIXX Awards. Najwięcej nagród zdobyły kampanie Allegro, Orange, Carrefour, H&M, łap jaja, Nie chcę być strażakiem, SOS Wioski Dziecięce i Theraflu Thermoscanner. Najwięcej zwycięskich kampanii zgłosiła agencja VML Poland, zdobywając tym samym tytuł Agencji Roku. Wyróżnienie Marketera Roku przyznano marce McDonald’s, zaś tytuł Człowieka Roku otrzymał Olgierd Cygan, Wiceprezes i Partnera Zarządzający Deloitte Digital Central Europe. Jubileuszowa edycja od początku zapowiadała się sensacyjnie — reklamodawcy, agencje i domy mediowe zgłosili aż 226 kampanii, z których ostatecznie zakwalifikowano do konkursu 218. Idące z...

List otwarty wydawców do Komisji Europejskiej

23.11.2016
Europejscy wydawcy zwracają uwagę Komisji Europejskiej na kwestię reklamy internetowej w kontekście Dyrektywy o ePrywatności.

Kapituła konkursu MIXX Awards 2016 ogłasza nominacje do nagród za dokonania

17.11.2016
Regulamin konkursu MIXX Awards przewiduje pięć kategorii specjalnych, w których przyznawane są wyróżnienia za szczególne osiągnięcia w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Rozwój kanału mobilnego w sprzedaży i finansach po raz kolejny zbadany przez IAB Polska i Mindshare

15.11.2016
Już ponad 50% europejskich marek branży retail dysponuje własną aplikacją mobilną, a w finansach wskaźnik ten wynosi blisko 75%.

Mixx Awards 2016: Jury wskazało kampanie z największymi szansami na złoto, srebro lub brąz

07.11.2016
Wśród zgłoszeń pojawiło się dużo kampanii z dobrym pomysłem na udział znanej postaci; Kampanie społeczne z wysokimi ocenami jurorów; Kampanie Allegro, H&M i Orange najczęściej nominowane

Mixx Awards & Conference 2016: Znamy pierwszych prelegentów

26.10.2016
Natalia Hatalska zainauguruje konferencję. Barbara Sołtysińska, Rafał Masny, Barbara Stawarz i Krzysztof Winnik otworzą bloki tematyczne.

IAB/PwC AdEx 2016’H1: Reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem

25.10.2016
W pierwszej połowie 2016 roku wartość reklamy online w Polsce zanotowała 19,9% wzrostu, pozyskując ponad 280 mln zł więcej niż w podobnym okresie roku poprzedniego.

Komunikacja, marketing i handel w dobie cyfryzacji gospodarki

04.10.2016
97% polskich firm korzysta z internetu, 91% wykorzystuje pocztę elektroniczną, 80% ma własną stronę internetową, 53% ma własny sklep internetowy, 46% promuje się w mediach społecznościowych, 44% zbiera i analizuje dane, 35% przesyła deklaracje podatkowe drogą elektroniczną i tylko 34% inwestuje w reklamę graficzną.

Rekordowa liczba zgłoszeń na konkurs Mixx Awards 2016

16.09.2016
Polska scena digitalowa z entuzjazmem przyjęła zmiany w strukturze kategorii oraz kryteriach oceny kampanii zgłaszanych do konkursu organizowanego przez IAB Polska.

Pobierz najnowszy raport SEM

29.06.2016
Raport SEM przygotowany przez IAB Polska powstał na kanwie sondażu przeprowadzonego online na przełomie roku 2015 i 2016 wśród reklamodawców. Jest on uzupełnieniem wiedzy płynącej z innych badań IAB Polska, między innymi badania AdEX, które jest realizowane przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Dojrzałość i wielkość rynku SEM była jednym z kluczowych powodów realizacji przez Grupę Roboczą SEM przy IAB Polska odrębnego badania wśród firm–reklamodawców aktywnie korzystających z potencjału reklamowego wyszukiwarek.  – wyjaśnia Maciej Gałecki, CEO Bluerank, Szef Grupy Roboczej SEM przy IAB Polska. Z badania wynika, że 9% badanych firm korzystających w roku 2014...

Raport Strategiczny IAB Polska – INTERNET 2015/2016

13.06.2016
IAB Polska prezentuje 13. edycję raportu strategicznego, będącego najważniejszym podsumowaniem funkcjonowania rynku internetowego w Polsce.

Raport IAB Polska: Kapitał ludzki w Sektorze Komunikacji Marketingowej

10.06.2016
Zapraszamy do lektury raportu, który ukazuje kondycję SKM z perspektywy najcenniejszych zasobów przedsiębiorstwa - pracowników.

Customer Experience tematem zakończonej 10., jubileuszowej edycji Forum IAB 2016

09.06.2016
  Dwa dni konferencji, ponad 60 prelegentów w tym najbardziej znaczący eksperci marketingu online z kraju i ze świata, ponad 1100 uczestników i po raz pierwszy grono osób biorących udział w wydarzeniu online, przedstawiciele czołowych mediów marketingowych i biznesowych, wszystkie bilety na wydarzenie wyprzedane z miesięcznym wyprzedzeniem – to bilans zakończonego właśnie Forum IAB 2016. Była to już 10., jubileuszowa edycja tej najbardziej inspirującej konferencji e-marketingowej w Polsce.   Tegoroczne Forum IAB odbyło się w dniach 8 i 9 czerwca br. w Multikinie Złote Tarasy pod hasłem „Customer Experience. Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?”. Podczas dwóch dni konferencji...
kolejne