Komunikaty prasowe

Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na Prezesa Zarządu IAB Europe

14.06.2019
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został ponownie wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe. Będzie kierował pracami organizacji do 2021 roku.

Między innowacją a efektywnością, czyli jak rosnąć. Relacja z Forum IAB 2019

06.06.2019
Równo 129 prelegentów, blisko 1300 uczestników, wypełnione po brzegi sale, 2 dni pełnych emocji prelekcji i dyskusji na temat tego, jak rosnąć – jeśli chodzi o procesy, narzędzia, modele biznesowe i reklamowe, organizacje czy trendy, to bilans Forum IAB 2019. Trzynasta edycja najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce odbyła się 5-6 czerwca w Warszawie i przebiegła pod hasłem Re: Growth. Między innowacją a efektywnością. Wzrost w branży reklamy cyfrowej w Polsce jeszcze nigdy nie był tak widoczny. Rosną wydatki na reklamę online, osiągając     rekordowe wartości. Jednoczesny dynamiczny rozwój technologii, np. programmatic, powoduje, że jako marketerzy możemy docierać do...

Dokąd zmierza europejska branża cyfrowa? Relacja z Interact 2019

05.06.2019
Trzynasta edycja Interact – corocznego spotkania europejskiej branży reklamy cyfrowej - dobiegła końca. ZOBACZ ZDJĘCIA Z WYDARZENIA >

IAB Polska i SGH po raz ósmy organizują konkurs na najlepszą pracę dyplomową z e-marketingu. W tym roku DIMAQ UNI otwarty także dla prac podyplomowych.

15.05.2019
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w ósmej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. W tym roku konkurs jest otwarty także dla autorów prac podyplomowych. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH oraz udział w Akademii DIMAQ. Konkurs jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od lat. Jedną z inicjatyw związku jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania programu DIMAQ – oficjalnego programu certyfikacji kompetencji digital marketingu, prowadzonego przez IAB Polska. Sam pomysł, aby IAB Polska przyglądało się pracom z zakresu digitalu, jest...

Re: Growth. Między innowacją a efektywnością. Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB 2019

08.04.2019
Czy innowacja równa się efektywności? Kiedy trend staje się wrogiem marketera? Czy na fali polskiej dobroczynności mogą wypłynąć także marki? Jak dzięki łamaniu stereotypów hackować wzrost w e-commerce? Już 5-6 czerwca br. w Warszawie blisko 100 uznanych marketingowych ekspertów będzie dyskutować o tym, jak rosnąć – w kontekście procesów, trendów, narzędzi, kampanii, modelów reklamowych i biznesowych oraz organizacji.  Ogłaszamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień trzynastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem Re:Growth. Między innowacją a efektywnością. Forum IAB to jedno z najważniejszych wydarzeń w szeroko pojętej branży marketingu, organizowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Od trzynastu...

PBI i IAB Polska integrują rynek online

05.04.2019
PBI w porozumieniu z IAB Polska wznawia działalność Rady Rynku jako przedstawiciela rynku online w zakresie pomiaru jednoźródłowego i poprowadzi bezpośrednią komunikację z KRRiT. Polskie Badania Internetu (PBI) i Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska (IAB Polska) zorganizowały spotkanie przedstawicieli rynku online. Głównym tematem było wyłonienie reprezentacji rynku, która skonsultuje projekt jednoźródłowego badania mediów organizowanego przez KRRiT. Spotkanie miało miejsce 26 marca 2019 w siedzibie IAB Polska. Wzięli w nim udział przedstawiciele 28 przedsiębiorstw zrzeszonych w obydwu organizacjach, w tym największych wydawców. Podczas spotkania ustalono, że przedstawiciele rynku online skupią się w Radzie Rynku, statutowym ciele doradczym PBI, którego działalność zostaje...

IAB Europe i IAB Polska ogłaszają pierwszych prelegentów Interact 2019

01.04.2019
Taide Guajardo, Brand Director and Brand Master Society w Procter & Gamble Europe oraz  Johan Houben, Media and Digital Marketing Director w Mondelez Europe wystąpią podczas Interact 2019 – flagowej konferencji IAB Europe, która w tym roku we współpracy z IAB Polska po raz pierwszy odbędzie się w Warszawie. Interact to coroczne spotkanie europejskiej branży reklamy cyfrowej organizowane przez IAB Europe. Trzynasta edycja wydarzenia przygotowywana wspólnie z IAB Polska odbędzie się 4-5 czerwca w Warszawie.  Tematem przewodnim będzie: Growing change. Changing growth. Przez 2 intensywnie dni w gronie około 700 reprezentantów największych firm, agencji, świata mediów i nauki rozmawiać będziemy...

Stabilny wzrost reklamy cyfrowej (IAB Polska/PwC AdEx)

28.02.2019
Po pierwszych trzech kwartałach 2018 roku inwestycje w reklamę online wzrosły o prawie 400 mln zł, dzięki czemu ich całkowita wartość przekroczyła 3 mld zł.

Nowe możliwości dla branży RETAIL. Konferencja IAB HowTo: Drive Consumers to the Store  

01.02.2019
Wyniki badań, innowacyjne strategie, efektywne narzędzia i unikalne case studies zostaną zaprezentowane już 5 marca br.

Prelegenci Interact i Forum IAB poszukiwani! IAB Polska ogłasza call for papers

23.01.2019
Na zgłoszenia tematów wystąpień czekamy do 14 lutego 2019!

Nagrody IAB MIXX Awards rozdane

28.11.2018
Już po raz dwunasty do rąk laureatów trafiły nagrody w IAB MIXX Awards – najważniejszym konkursie branży interaktywnej na najlepsze kampanie z udziałem digitalu. Odebrali oni statuetki w 16 kategoriach podczas uroczystej gali, która odbyła się 28 listopada br. w Warszawie. Najwięcej statuetek – aż siedem – otrzymała agencja GONG. Podczas wydarzenia zostały także przyznane nagrody za dokonania. Obrady jury IAB MIXX Awards 2018 zaowocowały w tym roku 52 nominacjami spośród blisko 140 zakwalifikowanych w 16 kategoriach. 28 listopada br., podczas wieczornej gali uroczyście ogłoszono listę zwycięzców – przyznano 3 złote, 15 srebrnych i 19 brązowych statuetek oraz 15 wyróżnień. Chcemy, by MIXX...

IAB MIXX Awards & Conference 2018: najlepsze kampanie marketingowe z udziałem digitalu

15.11.2018
Najbardziej inspirujące kampanie marketingowe tego roku zostaną przedstawione już 28 listopada br.

52 NOMINACJE W MIXX AWARDS 2018

30.10.2018
Jury dwunastej edycji konkursu MIXX Awards na najlepsze kampanie marketingowe z udziałem digitalu wyłoniło 52 nominacje spośród blisko 140 zakwalifikowanych w 16 kategoriach. Laureatów konkursu organizowanego przez IAB Polska poznamy już 28 listopada br. podczas uroczystej gali. MIXX Awards – najważniejszy konkurs branży interaktywnej –  jest kierowany zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu przeznaczonego na kampanię reklamową. Warunkiem wzięcia w nim udziału jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Konkurs MIXX jest jednym z bardziej znaczących elementów układanki edukacyjnej, którą IAB Polska konsekwentnie wdraża w ramach wieloletniego planu podnoszenia kompetencji cyfrowych...

Grupa Robocza IAB Polska na liście Komisji Europejskiej wskazującej krajowe Centra Bezpieczeństwa

18.09.2018
Na liściewskazującej krajowe Centra Cyberbezpieczeństwa znalazła się Grupa Cyberbezpieczeństwo IAB Polska.

Przedłużamy termin zgłoszeń do MIXX Awards 2018

06.09.2018
Na uzupełnienie wniosków agencje i marketerzy mają czas do 10 września włącznie.

IAB HowTo: Do Content Marketing Like a King 2

03.09.2018
Jakie słowa działają w marketingu treści? Jak optymalizować kampanie? Jakie formy komunikacji najskuteczniej trafiają do pokolenia Z? Jakie historie powinny opowiadać marki? Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci konferencji organizowanej w ramach cyklu IAB HowTo „Do Content  Marketing Like a King 2”. Najlepsze praktyki i rekomendacje zostaną zaprezentowane już 2 października br. podczas całodziennego spotkania organizowanego w Warszawie. Ideą IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska – jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy zajmują się reklamą internetową. 2 października przedstawiciele Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna przedstawią najciekawsze case’y działań...

Start MIXX Awards 2018

02.08.2018
Ruszają zgłoszenia do dwunastej edycji MIXX Awards - konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu.

Raport IAB Polska: To media społecznościowe są głównym źródłem dezinformacji (fake news) w sieci

19.07.2018
Głównym źródłem nieprawdziwych informacji (fake news) są media społecznościowe. Takie i inne wnioski płyną z najnowszego raportu IAB Polska

Polska kampania laureatem MIXX AWARDS IAB Europe

25.05.2018
W prestiżowym konkursie Mixx Awards Europe 2018 agencja VML otrzymała brązową statuetkę za kampanię The Missed Spaceflight.

DIMAQ Day: kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej

25.05.2018
Podczas DIMAQ Day poruszymy najważniejsze zagadnienia z zakresu komunikacji digitalowej i marketingu. Wydarzenie odbędzie się podczas Forum IAB.

IAB HowTO: Alice in Programmaticland

18.05.2018
Wydarzenie, przygotowane przez Grupę Roboczą Programmatic IAB Polska, odbędzie się 18 czerwca b.r. w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.

Badacze sztucznej inteligencji – Kevin Warwick i Aleksandra Przegalińska gośćmi specjalnymi FORUM IAB 2018

10.05.2018
Prelekcje poświęcone interakcji człowiek-maszyna i sztucznej inteligencji otworzą pierwszy dzień 12. edycji FORUM IAB.

IAB/PwC AdEx 2017’FY: Wzrost reklamy cyfrowej o 9%

27.04.2018
W roku 2017 wydatki na reklamę online wyniosły prawie 4 mld zł, o 337 mln zł więcej niż rok wcześniej. Przełożyło się to na dynamikę wzrostu na poziomie 9%.
kolejne